Kan inte längre se på videos som ni har.

Permalänk
Medlem

Kan inte längre se på videos som ni har.

Hej

Som det stör så kan jag inte längre se på filmerna ni lägger ut nu under CES. Jag får se reklamen innan men den riktiga videon kraschar, det står Error #2035 att starta om datorn hjälpte inte. Om jag kollar genom arkivet så fungerar det.

Använder Firefox 43.0.4 och WIN 7 64bit.

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.

Permalänk
Legendarisk

@Mega-Dark: Är Flash uppdaterat? Har du installerat några plugins? Fungerar det om du inaktiverar dessa?

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk
Medlem

Firefox x64 43.0.4.

Provat felsäkert läge mode i Firefox. Inaktiverat tillägg.

Flash och Windows 10 uppdaterat.

Låter som felet ligger hos er. Kanske någon kod eller liknande.

Mozilla trycker ut nya uppdateringar hela tiden.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Biberu:

@Mega-Dark: Är Flash uppdaterat? Har du installerat några plugins? Fungerar det om du inaktiverar dessa?

Hur kommer det sig att vidoespelaren kör Flash och inte HTML5?

Visa signatur

~. Citera så jag hittar tillbaka .~

Permalänk
Legendarisk
Skrivet av KeVVa:

Hur kommer det sig att vidoespelaren kör Flash och inte HTML5?

Om man har Flash installerat (eller webbläsaren har eget stöd för att spela upp det) så används en sådan spelare för att visa reklamsnutten, annars används Youtubes vanliga spelare istället. Vi kommer dock prova en annan tjänst för det snart.

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk
Medlem

Jag fick problemet här om dagen att jag inte kunde se några filmmer stod att jag hade för gammal flash verision. Jag har inte adobes produkter på autoupdate. Kör firefox 43.0.4.

Fungerade först att avinstalera flash resseta firefox sedan instalara om flash igen. Sen kom felet tillbaks (misstänker att det var bitdefender som ändrade något i pluginen för att den inte litade på nya flash, men vet inte). då åkte flash ut helt i hållet och gjorde en refresh på firefox så fungerade det. I Chrome hade jag inga problem. Har inte kollat Opera eller IE som jag även har installerade.

På klipp med reklam spelades den men sedan fick jag ovan nämnda felmeddelande.
Error #2035

Edit:
Dinns en tråd från 2014 https://support.mozilla.org/en-US/questions/987691
och inget av det fungerade för mig. Återigen hade inte felet innan nya flash verisionen. Kommer desvärre inte ihåg vad den gamla jag hade var eller den nya som jag hade.

Edit:
Minns inte om det var igår eller i förgår jag fick problemet.

Visa signatur

CPU: 5900x. Mem:64GB@3200 16-17-17-34-1T. (ImDIsk)
GPU: 1080 Ti@ca 6-7%OC. Sound: SB-Z -> toslink (DTS)-> old JVC. MB Realtek to Z-2300 for VOIP.

Permalänk
Entusiast

Har samma problem insåg jag nu. Reklamen spelas och sedan får jag Error #2035.

Det enda pluginet jag kör är Adblock men det är avstängt på Sweclockers och Youtube. Samma klipp fungerar bra på YouTube och annat Flashmaterial rullar bra. Jag uppdaterade Firefox och Flash igår. Det konstiga är att jag kunde se filmerna för ett par dagar sedan utan problem.

Kör Firefox 43.0.4 och Flash 20,0,0,267.

Visa signatur

Q9450, HD4850, 8 GB DDR2 800 MHz, 3x750 GB, Antec 300, Dell 2408WFP, U2410, Qnap TS-419p+ 4x2 TB Samsung F4, Asus UL30A-QX056V, Logitech Z-680, Sennheiser HD380pro, M-Audio FastTrack Pro, Ibanez sa160qm, Ibanez TB 15R, Zoom 505II, Ibanez GSR 200, Ibanez SW 35, Cort AC-15, Squier SD-3 BBL, Yamaha PSR 270, Røde NT1-A, Nikon D200, Nikkor 18-70/3,5-4,5, 70-300VR, 50/1,8, 28/2,8, Tamron 17-50/2,8, 90/2,8, Sigma 30/1,4, SB-800, SB-25, SB-24

Permalänk
Legendarisk
Skrivet av Zotamedu:

Kör Firefox 43.0.4 och Flash 20,0,0,267.

Samma versioner fungerar här.

Om man inte behöver Flash till något annat så kanske det går att inaktivera så länge, då borde webbläsaren använda Youtubes egen spelare istället.

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Biberu:

Samma versioner fungerar här.

Om man inte behöver Flash till något annat så kanske det går att inaktivera så länge, då borde webbläsaren använda Youtubes egen spelare istället.

Jag behöver tyvärr Flash till en del annat. Jag tar omvägen via YouTube så länge så får ni ursäkta att jag missar reklamen.

Visa signatur

Q9450, HD4850, 8 GB DDR2 800 MHz, 3x750 GB, Antec 300, Dell 2408WFP, U2410, Qnap TS-419p+ 4x2 TB Samsung F4, Asus UL30A-QX056V, Logitech Z-680, Sennheiser HD380pro, M-Audio FastTrack Pro, Ibanez sa160qm, Ibanez TB 15R, Zoom 505II, Ibanez GSR 200, Ibanez SW 35, Cort AC-15, Squier SD-3 BBL, Yamaha PSR 270, Røde NT1-A, Nikon D200, Nikkor 18-70/3,5-4,5, 70-300VR, 50/1,8, 28/2,8, Tamron 17-50/2,8, 90/2,8, Sigma 30/1,4, SB-800, SB-25, SB-24

Permalänk
Medlem
Skrivet av Biberu:

@Mega-Dark: Är Flash uppdaterat? Har du installerat några plugins? Fungerar det om du inaktiverar dessa?

Men det fungerade bara för någon/några dagar sedan, har skälv inte ändrat något i mina tillägg sen dess, i så fall att något har uppdaterats automatiskt. Det började på artikeln med den bärbara Razer datorn. Klippen innan fungerade men inte det och klippen efter, You tube fungerar utan problem. Tilläggen jag använder är AdBlock plus (inte aktiverat), New tab tools och You tube flash video player och den är inställd på HTML5 och har varit så ett bra tag nu.

Så här ser det ut.

Dold text
Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zotamedu:

Har samma problem insåg jag nu. Reklamen spelas och sedan får jag Error #2035.

Det enda pluginet jag kör är Adblock men det är avstängt på Sweclockers och Youtube. Samma klipp fungerar bra på YouTube och annat Flashmaterial rullar bra. Jag uppdaterade Firefox och Flash igår. Det konstiga är att jag kunde se filmerna för ett par dagar sedan utan problem.

Kör Firefox 43.0.4 och Flash 20,0,0,267.

Sköt att se att det inte är bara mig det krånglar för Även om det är tråkigt

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.