Windows Vista Business installationsdisk

Permalänk
Medlem

Windows Vista Business installationsdisk

Jag behöver en svensk installationsdisk för Windows Vista Business. Antingen ISO eller en Dell återställningsskiva. Licensnyckel finns så enbart skivan behövs.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Medlem

Vad betalar du?

Permalänk
Medlem

Du ska inte betala något Fenix, ladda bara hem en kopia av vista antingen från microsoft om dom fortfarande har den åtkomlig eller från en torrent sida. Du har nyckeln och det är den man betalar för.

Permalänk
Medlem

Går det att byta språk i Vista? Isf kan du nog hitta filen här: http://getintopc.com/softwares/operating-systems/vista-busine...

Visa signatur

Ryzen 5800X3D, Msi B450 Tomahawk, RX 7800XT, 32 Gb Corsair Vengeance Pro, vattenkylning.

Permalänk
Medlem

@Fenix:
Jag har en Vista CD som du kan få men jag kan inte skicka den förrän nästa vecka nångång.
Det är Vista Ultimate men jag tror du kan använda den till Business, är inte säker dock.

Permalänk
Medlem

@Fenix:

Jag har både 32-bit och 64-bit DELL OEM Ultimate English DVD.
Öppnar jag mappen Sources på 64-bit skivan så finns dessa filer:

install_Windows Vista BUSINESS
install_Windows Vista BUSINESSN
install_Windows Vista HOMEBASIC
install_Windows Vista HOMEBASICN
install_Windows Vista HOMEPREMIUM
install_Windows Vista ULTIMATE

Har en ISO av Svensk Ultimate 64-bit där möjligheten att välja Businessversionen också finns.

Visa signatur

"The following statement is false: The previous statement is true! Welcome to our corner of the universe"

Permalänk
Skrivet av 4KUziel:

@Fenix:
Jag har en Vista CD som du kan få men jag kan inte skicka den förrän nästa vecka nångång.
Det är Vista Ultimate men jag tror du kan använda den till Business, är inte säker dock.

Jo, det skall nog funka, Vista ultimate väljer själv Vista version beroende på vilken licens man använder.

Visa signatur

Jag hatar när folk anmäler min signatur...