Permalänk
Medlem

GTX 690, Razer Tiamat 7.1

Hej.
Säljer nu mitt GTX 690 och Razer Tiamat 7.1 då jag uppgraderade mig under Black Friday rean.

Pris på båda är bud.

Budstart på 690 på 1000kr

Bud från 300kr för Tiamat

Kan skicka allt då kartonger finns kvar men då e det förskottsbetalning som gäller

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Lägger ett bud på 1000kr + frakt på GPU'n då

Permalänk
Medlem

690 1100kr + frakt.

Permalänk
Medlem

1200 + frakt.

Permalänk
Medlem

Budgivningen avslutas torsdag 1930.
Jag kommer bege mig ner till Sthlm på fredag och kommer då kunna ta med grafikkortet eller hörlurarna om ni bor på vägen så ni slipper frakt.

Om ni fortfarande vill ha det skickat så skickas det fredag morgon.

Permalänk
Medlem

1500 kr + frakt för GTX 690

EDIT: Är du i Stockholm innan 12:00? Kan i så fall mötas upp då jag har ett flyg kl. 15:00.

Vilken tillverkare är det f.ö.?

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem
Skrivet av Icte:

1500 kr + frakt för GTX 690

EDIT: Är du i Stockholm innan 12:00? Kan i så fall mötas upp då jag har ett flyg kl. 15:00.

Vilken tillverkare är det f.ö.?

Hej nej det kommer jag inte vara, kör bil ner 100mil men kommer vara i sthlm tills på måndagen.

Asus

Permalänk
Medlem
Skrivet av Navertun:

Hej nej det kommer jag inte vara, kör bil ner 100mil men kommer vara i sthlm tills på måndagen.

Asus

Just ja, lång resa! Är tyvärr själv hemma igen 28/12 så missar dig i Sthlm men ska se om brorsan min kan möta upp dig.

Alla tillbehör som medföljer också eller är det endast grafikkort + kartong?

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem

Hur är skicket på hörlurarna? Har en familj som ha det lite dåligt ställt nu där pojkarna önskar sig bättre hörlurar än deras nuvarande som jag tänkte skänka hörlurarna till om dom är i någorlunda ditt skick.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Icte:

Just ja, lång resa! Är tyvärr själv hemma igen 28/12 så missar dig i Sthlm men ska se om brorsan min kan möta upp dig.

Alla tillbehör som medföljer också eller är det endast grafikkort + kartong?

Funkar säkert om du vinner budgivningen.

Har för mig det bara var en molex kabel med i lådan men kan kolla imorgon.

Permalänk
Medlem
Skrivet av drexler:

Hur är skicket på hörlurarna? Har en familj som ha det lite dåligt ställt nu där pojkarna önskar sig bättre hörlurar än deras nuvarande som jag tänkte skänka hörlurarna till om dom är i någorlunda ditt skick.

Skickades från m.sweclockers.com

Inte använt dom på ett tag men originalkartong och alla tillbehör finns med.
Fick ett par nya av webhallen efter de första gick sönder så de e bara använda 3 månader.
Skicket på dom är i övrigt mkt bra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Navertun:

Funkar säkert om du vinner budgivningen.

Har för mig det bara var en molex kabel med i lådan men kan kolla imorgon.

Det vore bra!

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem

GPU 1600kr + upphämtning i Stockholm när du har vägarna förbi.

Permalänk
Medlem

Budar 330kr inkl frakt

Hade jag egentligen hade tänkt köpa ett par nya Steelseries 3V2 för samma peng, men om jag får dessa för 330kr inkl frakt får grabbarna i alla fall något bra.

Permalänk
Medlem

Drar tillbaka mitt bud då jag inte hört något från dig

Permalänk
Medlem
Skrivet av drexler:

Drar tillbaka mitt bud då jag inte hört något från dig

Hej.
Som jag skrev så avslutats budgivningen på torsdag 1930

Permalänk
Medlem

Är det en 2gb VRAM model eller 4gb?

Permalänk
Entusiast
Skrivet av simpa975:

Är det en 2gb VRAM model eller 4gb?

Finns endast 4(2GB per GPU) så vitt jag vet.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

PC: AMD Ryzen 9 3900X - Asus STRIX B550-F - G.Skill 3200MHz 4x8GB - AMD RX 5700 XT 8GB - Intel 730 240GB - Intel 530 480GB - AX760 Platinum
Kringutrustning: Dell S2721DGFA - Dell U2515H - Logitech G603 - Ducky Shine3 MX Brown - Sennheiser HD558/Game One

- Feedback - Kontakt - Regler -

Permalänk
Medlem
Skrivet av simpa975:

Är det en 2gb VRAM model eller 4gb?

2gb per GPU

Permalänk
Medlem

1650+ frakt

Visa signatur

GPU: Gigabyte GeForce GTX 1070 8GB Gaming G1 | CPU: i7 6700K | MB: Asus Strix Z270H Gaming/K1 | RAM: Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 2666MHz | SSD: Samsung 850 EVO 500GB | PSU: OCZ ModXStream PRO 700W | CPU-Kylning: Noctua NH-D15 | Skärm: BenQ XL2411Z 144Hz | Chassi: Fractal Design Define R4 Black

Permalänk
Medlem
Skrivet av kronwalled:

690 1100kr + frakt.

Skrivet av parco:

1200 + frakt.

Skrivet av Icte:

1500 kr + frakt för GTX 690

EDIT: Är du i Stockholm innan 12:00? Kan i så fall mötas upp då jag har ett flyg kl. 15:00.

Vilken tillverkare är det f.ö.?

Skrivet av Eldorado:

GPU 1600kr + upphämtning i Stockholm när du har vägarna förbi.

Skrivet av drexler:

Budar 330kr inkl frakt

Hade jag egentligen hade tänkt köpa ett par nya Steelseries 3V2 för samma peng, men om jag får dessa för 330kr inkl frakt får grabbarna i alla fall något bra.

Skrivet av Hareboll:

1650+ frakt

Nu är det ca 3,5 h kvar av budgivningen
GPU'n ligger på 1650kr + frakt
Headsetet ligger på 330kr om drexler fortfarande e intresserad.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Navertun:

Nu är det ca 3,5 h kvar av budgivningen
GPU'n ligger på 1650kr + frakt
Headsetet ligger på 330kr om drexler fortfarande e intresserad.

Drar mig tyvärr ut då jag hittat ett annat pat till grabbarna

EDIT: Efter att ha läst lite om dom så är recensionerna allt mellan himmel och jord. Funderar på att kanske köpa dom till mig själv istället men undrar hur du upplevt själva ljudet samt kvalitén på hörlurarna? Detta verkar vara det folk stör sig på. Vilket år blev dom utbytta?

Permalänk
Medlem
Skrivet av drexler:

Drar mig tyvärr ut då jag hittat ett annat pat till grabbarna

EDIT: Efter att ha läst lite om dom så är recensionerna allt mellan himmel och jord. Funderar på att kanske köpa dom till mig själv istället men undrar hur du upplevt själva ljudet samt kvalitén på hörlurarna? Detta verkar vara det folk stör sig på. Vilket år blev dom utbytta?

Jag tycker byggkvaliteten på dem är mkt bra även ljudet är bra.
Sourrounden e riktigt bra, det som e bristande är mikrofonen som inte är den bästa, men duger gott och väl för skype eller dylikt.
Slutet förra året har jag för mig jag fick de bytt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Navertun:

Jag tycker byggkvaliteten på dem är mkt bra även ljudet är bra.
Sourrounden e riktigt bra, det som e bristande är mikrofonen som inte är den bästa, men duger gott och väl för skype eller dylikt.
Slutet förra året har jag för mig jag fick de bytt.

Accepterar du mitt förra bud på 330kr inkl frakt så köper jag dom till mig själv istället för till grabbarna som jag redan köpt hörlurar till.

Permalänk
Medlem
Skrivet av drexler:

Accepterar du mitt förra bud på 330kr inkl frakt så köper jag dom till mig själv istället för till grabbarna som jag redan köpt hörlurar till.

Det gör jag skickat PM till dig

Permalänk

Är headsetet kvar ? Bjuder 350 kr i såfall.

Permalänk

Missade att det var avslutat.