Permalänk

Life's Good V 2.0

Hallå Sweclockers!
Har nu gjort små uppdateringar på min datorhörna.
Har länge följt alla datorhörnor här på Sweclockers och har blivit fascinerad och inspirerad! Har ständigt uppdaterat hörnan och kände att det nu var dags att lägga nästa resultat.

Det som är är uppdaterat är fönsterpanel mod, sleeving med bat combs, blå-led, kuddupgradering, smartwatch och en ny dörr till en av möblerna som skapade ny position på min receiver. Sedan så har jag försökt att skapa en bättre kvalitet på bilderna med en annan kamera.

Det som kan ske i framtiden kan vara en ny dator och att våningsängen åker bort helt för att göra rummet till bara ett hobbyrum, rummet är mitt sovrum.

Hörnan:

LG 24GM77 24 tum 144hz skärm
LG 50 Plasma TV 50PN650T
LG 5.1 Hemmabiosystem HX906SBN
CM Storm Havoc Gaming Mouse
CM Storm QuickFire TK (Cherry MX Blue)
Xtrfy Mousepad Large - NiP Italian
HyperX Cloud Gaming Headset

Datorn:

MSI Z68A-GD55
Intel Core i5-2500k
ASUS GeForce GTX 570
Cooler Master PowerSupply (PSU) GX 750W
Corsair XMS3 Vengeance 8GB DDR3 1600MHz
NZXT Phantom 410
Samsung DVD
WD Intern Hårddisk Caviar Green 1TB
Kingston HyperX 3K SSD SH103S3 120GB
Cooler Master Seidon 120M
BitFenix Spectre Pro med blå fläkt

Än sålänge håller datorn för mina krav, spela CSGO, League of Legends och allmän internet surf.

Hoppas ni finner mitt galleri tillfredsställande och lämna gärna en röst samt en kommentar!

Besök galleriet här

Permalänk
Medlem

Skönt rum!
Älskar verkligen bakgrundsbilden

Har själv gjort exakt samma sidoruta-mod på min dator (Som kommer i V2 nu till veckan)

Permalänk

@Maaxxen: Tack!
Haha, jo nu när det börjar bli tråkigt där ute så livar jag upp vardagen med en söt bild Har haft marsvin innan och gillar dom små djuren.
Grymt! Ser fram emot det galleriet då!

Permalänk

Hehe, ser ut som att din GPU håller på att gå av. Annars gillar jag presentationen och ditt arbete.

Visa signatur

Dator:
CPU: I7-6700k 4,0GHz | Mobo: MSI Z170A Krait Gaming 3X | GPU: Asus Radeon R9 290 4GB OC | SSD: 240GB Kingston (OS) | SSD2: 120GB Kingston | HDD: HITACHI DESKSTAR 1TB 7200RPM | Minnen: Corsair VENGEANCE 16GB 2400MHz | Chassi: NZXT S340

Permalänk

@TenaciousD: Haha, jo jag vet. Riktigt stor kylare till kortet som Asus har gjort. Tack så jätte mycket!

Permalänk

Riktigt clean dator hörna och häftigt fönster ,förstod inte riktigt hur du fick fönstret att fastan?? Är det något sorts lim eller vad?? Gillar klockorna starkt 5/5 toasts

Visa signatur

Intel® Core™i5 4690k | EVGA GeForce GTX 760 2x | HyperX Fury 8GB DDR3 1600mhz RAM | ASUS Z97- E |

Permalänk

@AlbinHelde: Tackar sä jätte mycket!
Kanske syns dåligt på biltema bilden, men jag har köpt dubbelfhäftande fästkuddar som håller fast plastglaset.
http://www.biltema.se/sv/Bygg/Tejp/Maskerings--och-monterings...
Tackar, har fått upp synen för klockor sen android wear kom!