Permalänk
Skrivet av Bootsman:

Jag kan tänka mig det, har inte den sista poängen än på kaptenen, men det kommer snart. Älskar dock hur man kan få 2 fires på battleships med en salva, men det kanske har mer att göra att man träffar mycket än de 3% extra skillen gör.

Hur som, fantastisk liten båt

Mm helt kanon att köra, men 3% extra fire chans ger inte så värst mycket.

Visa signatur

ROG Strixt Z390-H | Intel I9-9900k | MSI RTX 2080ti | Corsair RM850W | Kingston HyperX DDR4 3200MHz 32GB | ASUS PG349Q | Corsair MP500 M.2 SSD | Kingston HyperX SSD | Samsung SSD 850 PRO |

Permalänk
Medlem
Skrivet av DareDevil:

Mm helt kanon att köra, men 3% extra fire chans ger inte så värst mycket.

Finns det någon annan 4 poängs skill du tar istället?

Permalänk
Skrivet av Bootsman:

Finns det någon annan 4 poängs skill du tar istället?

Nä inte på Zao.

Visa signatur

ROG Strixt Z390-H | Intel I9-9900k | MSI RTX 2080ti | Corsair RM850W | Kingston HyperX DDR4 3200MHz 32GB | ASUS PG349Q | Corsair MP500 M.2 SSD | Kingston HyperX SSD | Samsung SSD 850 PRO |

Permalänk
Medlem

Varför har man en pumphamn i europa?

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk

Fin rundor i Coloradon. Riktigt nice fartyg tycker jag

Visa signatur

Nuvarande rigg: CPU: AMD R7 3700X, RAM: G.Skill Flare X, GPU: EVGA 1080Ti FTW3, Moderkort: Gigabyte GA-AX370-Gaming K7 (F51g), HDD: Samsung 840 SSD Pro Basic, WD Black Caviar 1TB SATA II, CPU-kylare: Corsair H115i (Noctua NF-A14), Chassi: Fractal Design R5, PSU: Seasonic Prime GX 1000

Permalänk
Medlem
Skrivet av jOnÄTÄn:

Varför har man en pumphamn i europa?

För att Halloween har tagit sig över hit också...

Visa signatur

Har inget bra att skriva här så lite meningslöst skrivande får duga här så länge. Vem vet jag kanske kommer på nått att skriva här någon dag ;-)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Torach:

För att Halloween har tagit sig över hit också...

Jo de är hemskt.
Snart firar vi alla grejer bara det innebär att man kan sälja utklädnader.
Närmar mig Nagato sakta men säkert ska bli kul att gå upp i kaliber ett snäpp.

Folk är värdelösa i spelet. Så fort man förlorar börjar folk anklaga mig för att ha liten penis samtidigt som de påstår att de har samlag med min mamma. Som tur är vet jag att min mamma är gift med min pappa och antagligen inte skulle falla för en World of warships kapten!

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Permalänk

Sjukt bra runda jag hade ikväll, slog mitt exp rekord med 3000

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bootsman:

Känner samma, men jag undra vad andra tycker.

Vilka skills upgrades tycker du är viktiga? Demolition expert tycker jag är helt underbar.

Spotter är ju lajbans de få gånger man kan skjuta över en ö, men möjligheten att stoppa torpedplanen innan dem kommer fram är mycket mera värt tycker jag.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 5800X3D, Msi B450 Tomahawk, RX 7800XT, 32 Gb Corsair Vengeance Pro, vattenkylning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jOnÄTÄn:

Jo de är hemskt.
Snart firar vi alla grejer bara det innebär att man kan sälja utklädnader.
Närmar mig Nagato sakta men säkert ska bli kul att gå upp i kaliber ett snäpp.

Folk är värdelösa i spelet. Så fort man förlorar börjar folk anklaga mig för att ha liten penis samtidigt som de påstår att de har samlag med min mamma. Som tur är vet jag att min mamma är gift med min pappa och antagligen inte skulle falla för en World of warships kapten!

Blir lite off, men i grunden är halloween exakt samma sak som här.

Sen tycker många unga det är häftigare att klä sig som monster och ha blod på sig, än köra lusse.

Man får tycka vad man vill om det, men tider förändras. Är mer globalt samhälle än någonsin nu, med många kulturer och då ändras vissa traditioner fort.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem

@Broken-arrow Jo jag förstår att det blir så i ett sånt samhälle som vi har idag, men många som firar det respekterar inte oss som inte vill ha med det att göra. Folk tar sig friheter att kasta ägg på folks hus osv. Men visst är det säkert kul om man gillar att klä ut sig bara de uppför sig och endast går fram till hus som har ex en pumpa på trappen

Skrivet av pa1983:

Moda bort chatten, det gjorde jag.

Jo jag tog bort chatten ett tag i World of tanks men tycker man missar endel som faktiskt skriver vettiga grejer då. Oftast brukar jag ignorera folk som skriver dumma saker men ibland kan jag inte låta bli att provoceras

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

Mötte precis en spelare som hette "Radiant". Otrevlig till tusan. Kallade alla för "noobs" och levde rövare allmänt i chatten. Löd man inte hans order direkt så fick man en skopa. Jag lämnade matchen efter 5min. Orkade inte med pojken
Oftast är det lugnt i chatten men ibland så blir det bara för mycket.

Visa signatur

Intel Core i5-6600 Skylake, ASUS B150M-A Socket-1151, MSI GeForce GTX 960 2GB TIGER 2X, HyperX Fury DDR4 2133MHz 8GB kit, In Win 503 Midi Tower, Corsair CX 500W PSU, Samsung 850 EVO 500GB SSD , G402, Win10 64-bitHome, Creative T5900 5.1 , Logitech G15 , Sony DVD/RW , bredband , Netgear N300

Permalänk

@Chrester: sänk han.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aldric T:

Spotter är ju lajbans de få gånger man kan skjuta över en ö, men möjligheten att stoppa torpedplanen innan dem kommer fram är mycket mera värt tycker jag.

Skickades från m.sweclockers.com

Håller med, dessutom tycker jag det är lite enklare att sikta utan spotter, men det är ju bara en träningssak

Permalänk

7 citadeller. På en IOWA
Han hade inte en suck i en sån närstrid. 5 citadeller första salvan, 2 på andra och han stendog hehe.

Permalänk
Medlem
Skrivet av GeneralRushHour:

7 citadeller. På en IOWA
Han hade inte en suck i en sån närstrid. 5 citadeller första salvan, 2 på andra och han stendog hehe.

http://i.imgur.com/0viWU4e.png

Coolt, hur nära var du för att få pen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av GeneralRushHour:

7 citadeller. På en IOWA
Han hade inte en suck i en sån närstrid. 5 citadeller första salvan, 2 på andra och han stendog hehe.

http://i.imgur.com/0viWU4e.png

Det var hans eftermiddag det... 👍😀

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 5800X3D, Msi B450 Tomahawk, RX 7800XT, 32 Gb Corsair Vengeance Pro, vattenkylning.

Permalänk
Skrivet av Bootsman:

Coolt, hur nära var du för att få pen?

Under 5km skulle jag tro. Han envisades med att komma närmre så jag stog som en pil mot hans bredsida bara och matade på

Permalänk
Medlem

Någon som köpt nya Japs premium destroyern?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Krucix:

Någon som köpt nya Japs premium destroyern?

Jepp. Den är riktigt bra, inte så konstigt med tanke på att den egentligen är en Minekaze. Men värd 281 spänn....njae. Vill man bara ha något som drar in lite extra credits är nog en Murmansk ett bättre köp.

Permalänk
Medlem

Har Murmansk och har även sparat Minekazen, men om jag köper denna kan jag flytta över kaptenen och sälja bort Minekazen eftersom dessa var ganska lika.

Permalänk

Fan vilken sjuk match jag,ikaroz och noahara hade i Montana/Yamato/Ibuki.

Han åkte på pisk mot flera yamatos, montanas och jag på andra sidan kartan åkte på rådäng mot en Shima, en Gearing, en Baltimore och en Montana.

På nåt jävla vänster vänder vi från att fienden har alla caps och 700-800 i poäng till vinst.
Sjukaste jag någonsin vart med om..

Jag var så illa tilltyglad att dom enda kanonerna som funkade var dom bakre haha. galet.

Permalänk
Medlem

Rosapantern, Hecules och jag ute och kör T8 BB i grupp.

Hur många har problem med att chatten ät trasig btw?
http://forum.worldofwarships.eu/index.php?/topic/35293-chat-s...

Permalänk
Medlem
Skrivet av pa1983:

https://dl.dropboxusercontent.com/u/27196441/bbs.png

Rosapantern, Hecules och jag ute och kör T8 BB i grupp.

Hur många har problem med att chatten ät trasig btw?
http://forum.worldofwarships.eu/index.php?/topic/35293-chat-s...

Samma problem här

Permalänk
Medlem

Tokflyt sänkte 5 av 8 motståndare.
Så länge man håller sig inomskärs och drar nytta av alla små öar går det fint. Vissa kartor är passar bättre än andra.

Permalänk
Medlem

Co-op är ju botar man möter så dom är ju rätt lätta jämfört med random battle där man spelar mot andra mäniskor.

Permalänk
Skrivet av pa1983:

https://dl.dropboxusercontent.com/u/27196441/bbs.png

Rosapantern, Hecules och jag ute och kör T8 BB i grupp.

Hur många har problem med att chatten ät trasig btw?
http://forum.worldofwarships.eu/index.php?/topic/35293-chat-s...

Skrivet av Bootsman:

Samma problem här

Samma här också, men som ni har märkt så verkar den gå igång efter ett tag.

Visa signatur

Nuvarande rigg: CPU: AMD R7 3700X, RAM: G.Skill Flare X, GPU: EVGA 1080Ti FTW3, Moderkort: Gigabyte GA-AX370-Gaming K7 (F51g), HDD: Samsung 840 SSD Pro Basic, WD Black Caviar 1TB SATA II, CPU-kylare: Corsair H115i (Noctua NF-A14), Chassi: Fractal Design R5, PSU: Seasonic Prime GX 1000

Permalänk
Permalänk
SpelClockers
Skrivet av pa1983:

Går aldrig i gång för mig, varit nere i snart en vecka.

Säkert något anti-Linux påhitt från Wargamings sida. Min chatt fungerar inte heller.