Permalänk
Medlem

Köpes: 7970, 280x, 1155 mATX

Ja som titeln säger, söker ett grafikkort 7970, 280x tillverkare spelar ingen roll, och även ett moderkort mATX för 1155, måste ha 4 minnesplatser. Kom med förslag!

MVH Jonte

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Jag äger en dator... Den är svart med några sladdar som sticker ut på baksidan... Kan även sticka in ett usb-minne på sidan... Det gillar jag. Skärmen är i samma färg som Musen.

Permalänk

Har ett Asus 280x Direct CU som jag funderar på att byta ut. Har kvar kartongen till kortet, och Kvitto ska finnas i min mail, med andra ord köpte jag det nytt.

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2266025

Vad kan du tänkas ge för kortet?

Med vänlig hälsning Robban

Visa signatur

Cooler Master Nepton 120XL | i7 3820 @ 4,2ghz | Asus P9X79 Pro | 16 GB Kingston HyperX DDR3 PC12800 | Sapphire r9 290x Tri-X | Samsung 250gb SSD

Permalänk

Sapphire 7970 OC

@Kilen81: har ett sapphire 7970 oc kort liggandes som ja tänkte sälja av för jag skaffat annat så ge ett förslag på pris så ska ja se vad jag kan göra.... har kartong o sånna saker kvar så .....

Permalänk
Medlem
Skrivet av stukastini:
Skrivet av MeLoLiGhT:

Ni har PM!

Visa signatur

Jag äger en dator... Den är svart med några sladdar som sticker ut på baksidan... Kan även sticka in ett usb-minne på sidan... Det gillar jag. Skärmen är i samma färg som Musen.

Permalänk

Har två R9 290 om de skulle vara intressant, ett av dom har ett ek vattenblock men har även referenskylaren kvar