OnePlus One/Two - Sweclockers Invite Lista

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nimrood:

Från Kina? De skickas från London inom Europa.

Nej, de skickas från kina då trycket har ökat.

Men generellt så skickas dom från England, men det är alldeles för högt tryck just nu.

Nej, ni får inte betala tull. Det gör Oneplus åt er.

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk
Medlem
Skrivet av EyeNEye:

Nej, de skickas från kina då trycket har ökat.

Men generellt så skickas dom från England, men det är alldeles för högt tryck just nu.

Nej, ni får inte betala tull. Det gör Oneplus åt er.

Jahopp, nåja, den som de skickade till mig igår skickades iallafall från London, England. Men jag antar att det är möjligt att de skickar de från Kina också.

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X @5GHz, 32 GB DDR4 @3600MHz, RTX 3070 8GB RAM

Permalänk
Medlem

Är på plats #200 i listan, men jag drog min Nexus5 i golvet på jobbet idag och nu fungerar knappt skärmen tyvärr.
Skulle uppskatta en invite som tusan!

Permalänk
Medlem

hur kollar man sin plats i listan?

Permalänk
Medlem
Skrivet av HelGo:

hur kollar man sin plats i listan?

finns en länk till listan i första posten, har du inte skrivit upp dig själv på listan så är du inte på listan

Visa signatur

¯\_(ツ)_/¯

Permalänk
Medlem

Fick en invite från OnePlus och har nu beställ en. Har ändrat min status i Listan, hade plats 242.

Skickar vidare invite så fort och om jag får någon. Antar att jag då skickar till den längst upp på listan och inte den under mig, är det korrekt?

Med vänliga hälsningar
Jonathan

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nimrood:

Jahopp, nåja, den som de skickade till mig igår skickades iallafall från London, England. Men jag antar att det är möjligt att de skickar de från Kina också.

Min som jag beställde förra tisdagen ligger fortfarande i för clearence i Kina. Har man tur verkar de skickas från England annars är det Kina och då verkar det ta betydligt längre tid att få den.

Visa signatur

Dell Latitude 7280
IPad Pro 11
IPhone XS

Permalänk
Medlem

@Erixs: Valde du expressfrakt?

Permalänk

@OC-banan: det går bara välja expressfrakt.

Permalänk
Medlem

@StarChild42:

Nope, hade inga problem att välja standardfrakt, dock så valde jag expressfrakt i det här fallet. De kanske sänder standard från Kina och Express från England och så kan man välja standard/express beroende på var de har dem i lager för tillfället?

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X @5GHz, 32 GB DDR4 @3600MHz, RTX 3070 8GB RAM

Permalänk
Medlem
Skrivet av OC-banan:

@Erixs: Valde du expressfrakt?

Jepp, går som StarChild skrev bara att välja Express

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dell Latitude 7280
IPad Pro 11
IPhone XS

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nimrood:

@StarChild42:

Nope, hade inga problem att välja standardfrakt, dock så valde jag expressfrakt i det här fallet. De kanske sänder standard från Kina och Express från England och så kan man välja standard/express beroende på var de har dem i lager för tillfället?

Jag kunde inte välja åtminstone, fanns bara express.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dell Latitude 7280
IPad Pro 11
IPhone XS

Permalänk
Medlem

Hej har en kod som går ut kl 3 nu idag men har en via pm som kanske vill ge 25kr för den som jag lovat men får se om han hinner se mailet annars lägger jag ut nyckeln här 10 minuter i 3 ifall han inte hinner se så då har någon som ser detta 10 minuter på sig att använda koden istället för att den ska bli bortkastad. Skriver här ifall han hinner ta koden så ingen väntar i onödan.

Mvh Marcus

Visa signatur

Gam dator: Rampage 3 Extrem, 6x4GB Ram lägsta hastighet på minnet är 1600mhz Högsta G.skill ripjaws 2133mhz + ramkylare, Processor(ER) 6Core12Trådig Xeon x5660 Men eftersom jag haft så jädra ont i ryggen har jag bara kommit till att ta ut gamla processorn den nya ligger ihopklistrad i ett brev en x5670(Kan vara 75) Iaf många multipliers högre. Ljudkort Asus Z. Några normala diskar + 2ssd Intel 730 mm. Gfx Asus matrix platinum 290x. Corsair hx650 ca 3 år gammalt. Fractal design R4 window. Skärm phillips brilliance 29" 2560x1080p Finfin skärm :)

Permalänk
Medlem

http://onepl.us/GLFN-IKXH-KFYZ-GMWV

10 minuter till den g[r ut!

Visa signatur

Gam dator: Rampage 3 Extrem, 6x4GB Ram lägsta hastighet på minnet är 1600mhz Högsta G.skill ripjaws 2133mhz + ramkylare, Processor(ER) 6Core12Trådig Xeon x5660 Men eftersom jag haft så jädra ont i ryggen har jag bara kommit till att ta ut gamla processorn den nya ligger ihopklistrad i ett brev en x5670(Kan vara 75) Iaf många multipliers högre. Ljudkort Asus Z. Några normala diskar + 2ssd Intel 730 mm. Gfx Asus matrix platinum 290x. Corsair hx650 ca 3 år gammalt. Fractal design R4 window. Skärm phillips brilliance 29" 2560x1080p Finfin skärm :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Erixs:

Jepp, går som StarChild skrev bara att välja Express

Skickades från m.sweclockers.com

Åfan... men kul att lägga 200~kr på frakt och sen ändå behöva vänta lika länge som standard

Skrivet av Mantus:

Fan då, hann ej. Var det någon som hann? Står att den har gått ut

Permalänk
Medlem

Jag beställde den 2/10 och kunde välja standard frakt. Den levereras till mig på fredag.

Visa signatur

Playstation 5 | Acer Nitro 4K 144 Hz XV282KKV | Razer Blade Laptop / 15,6" 144Hz / i7 10750H / 16GB / 512GB HD / RTX 2070

Permalänk
Inaktiv

Beställde i söndags och fick nyss luren, en 64Gb.
Tänkte först ta den med mindre lagring men va slut, fick även se den har mindre ramminne än 64Gb versionen.

Vilken Nice lur säger jag bara och jag tog express frakt.

Permalänk
Medlem

Är dags att ta steget från min 16 gig Iphone 5 och bestämt mig för en Oneplus two 64 gig, lättare sagt än gjort men jag kastar min krok ut i vattnet oavsett.

Permalänk
Medlem
Skrivet av OC-banan:

Åfan... men kul att lägga 200~kr på frakt och sen ändå behöva vänta lika länge som standard

Mycket I mitt fall verkar det ju till och med vara långsammare än för de som kunde välja standard.

Visa signatur

Dell Latitude 7280
IPad Pro 11
IPhone XS

Permalänk
Medlem

Jag beställde 30/9 och min är "shipment on hold" i Tyskland nu så jag får min på fredag hoppas jag

Permalänk

Skulle jättegärna uppskatta en 64gb invite, beställde från någon annan sida fick Kina versionen av telefonen

Permalänk
Medlem

Jag har nu fått min Oneplus 2 och det verkar som man kan köpa två på en invite om man bor i Malaysia så jag köpte en till polaren här nere. Får jag mina invites så delar jag givetvis hit och har försökt stryka mig från listan och tror jag lyckades.

Är det dock någon som hört talas om att man får köpa två på en invite eller gjorde de bara fel här nere på Maxis som är distributör

Permalänk

Jag beställde min i lördags, den skickades i måndags och är redan i Stockholm, så jag hoppas på att få den idag! Väldigt snabb leverans, med tanke på att den skickades i fredags!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Speldator: i7 4790K, 16 GB RAM@2133MHz, EVGA GTX 980 SC, SSD 1200 GB FD Define R6, Win 10 Pro
HTPC/NAS: AMD A10 6700@2,4 GHz (1.0 volt), 8 GB RAM, 60 GB SSD, 4 TB lagring, Blu-Ray-brännare, Chieftec HM-03B-OP, Win 10 Pro
Bärbart: Lenovo Yoga 3 Pro, Lenovoplatta x3, Xiaomi Mi Note 10 Pro

Permalänk
Medlem

@Jackeswe: Stryk dig inte utan ändra dig till att du har fått istället

Nu gjorde jag det åt dig dock så du behöver inte gå in, hehe.

Jag har beställt 2 stycken, en till mig och en till min flickvän. Den ena beställde jag i måndags och den andra igår. På den tidigare kunde jag endast välja expressfrakt, och på den igår kunde jag välja både standard och express. Tog dock express på båda och den som beställdes tidigare skickades från Kina igår. Och den jag beställde igår skickades från England IDAG. Fick även ett sms om den idag att den har skickats.. Vilket jag inte fick från den tidigare som skickades från Kina.

Så om den skickas från kina eller England verkar vara lite olika? Och jag antar att de som skickas från england går mycket snabbare.

Delar självklart med mig av alla mina invites, när jag får dom, här

Permalänk
Medlem

Önskar också en invite när någon har en sådan tillgänglig!

Permalänk
Medlem

Fick tag på en invite via marketen här på sweclockers så ni kan ta bort mig från listan.

Permalänk
Medlem

Jag är mycket intresserad av en OnePlus 2 invite.

Ger gladeligen vidare min egna invite efter beställning.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Exeetor:

Fick tag på en invite via marketen här på sweclockers så ni kan ta bort mig från listan.

Det är finns ingen föreningsgrupp eller adminstrationsstab som sköter listan åt intressenter utan det får alla hjälpas åt med. Båda att skriva upp sig själv och ta bort sig själv.

Skrivet av nonifo:

Önskar också en invite när någon har en sådan tillgänglig!

Skrivet av Mikeloaf:

Jag är mycket intresserad av en OnePlus 2 invite.

Ger gladeligen vidare min egna invite efter beställning.

Skriv upp er på listan i så fall ;).

Visa signatur

🎮 → Node 304 • Ryzen 5 2600 + Nh-D14 • Gainward RTX 2070 • 32GB DDR4 • MSI B450I Gaming Plus AC
🖥️ → Acer Nitro XV273K Pbmiipphzx • 🥽 → VR: Samsung HMD Odyssey+
🎧 → Steelseries arctic 7 2019
🖱️ → Logitech g603 | ⌨️ → Logitech MX Keys
💻 → Lenovo Yoga slim 7 pro 14" Oled

Permalänk
Medlem

För alla intresserade så citerar jag oneplus FB sida
"Great news! Open sales for the #OnePlus2 begin on October 12 for one hour only. Find out more: onepl.us/2osf"

https://www.facebook.com/oneplusofficial/photos/a.44206023256...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jackeswe:

För alla intresserade så citerar jag oneplus FB sida
"Great news! Open sales for the #OnePlus2 begin on October 12 for one hour only. Find out more: onepl.us/2osf"

https://www.facebook.com/oneplusofficial/photos/a.44206023256...

Då kommer förmodligen deras sida vara nere pga av alla datatrafik
Hoppas att man kan få tag i en då och utan att de dröjer allt för lång tid att få den

Visa signatur

i5 2500K|Vengeance 8Gb|Sabertooth P67|GTX 980Ti|Corsair AX1200|Force GT 120Gb|5TB lagring|Asus Xonar STX II