Permalänk

Samsung SSD 840-EVO 120 GB

Hej,

Säljer nu min 840-EVO från Samsung. Den har agerat som OS disk sen november förra året och innan dess hade jag den bara som en sekundär SSD där jag hade spel installerade. Har funkat felfritt i min ägo och aldrig varit något strul.

Disken införskaffades den 20:e december, 2013. Köptes hos Inet, elektronisk kvitto finns samt lite mer än ett års garanti kvar på den. Varför jag säljer SSDn är därför jag köpte en 850-Pro 512 GB här på marknaden och behöver nu inte denna längre.

Prisidé(?) - Vi kan börja med bud från 200:-. Avslutar budgivning på söndag för jag har ändå inte tid att skicka den förrän nästa vecka. Jobbar fredag till söndag nu. Upphämtning funkar det med, ingenting prioriteras över det andra. Om vi når en milstolpe med bud och den sista erbjuder att hämta den kan jag tänka mig att släppa den tidigare.

Jag förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill på mina villkor och ingen annans. Hetsiga och stressiga människor undanbedes att ens posta i tråden, ni vet vilka ni är. Föredrar civiliserade människor som har tålamod.

Marknadsreferenser finns, så ni köpare behöver inte oroa er.

Bor i östra Småland 5 mil från Växjö i Glasriket.

Mvh,

Hampus

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag tar den!

Permalänk
Skrivet av eucalyptus:

Jag tar den!

Då får du försöka fånga den! Skämt åsido, det är budgivning som gäller om du nu läste allt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av fyllejocke:

Då får du försöka fånga den! Skämt åsido, det är budgivning som gäller om du nu läste allt.

Ber så mycket om ursäkt, herrn! Skrev innan jag läste romanen, trodde jag äntligen lyckades hitta en bra "deal" på SC haha

Permalänk
Medlem

Börjar med 200kr då Och bor i närheten kan hämta upp den.

Permalänk
Skrivet av eucalyptus:

Ber så mycket om ursäkt, herrn! Skrev innan jag läste romanen, trodde jag äntligen lyckades hitta en bra "deal" på SC haha

Ursäkten godtagen plutten. Och att kalla det en roman är en överdrift.

Skrivet av poviking:

Börjar med 200kr då Och bor i närheten kan hämta upp den.

Noterat.

Permalänk
Medlem

Budar 300

Permalänk

jag tar den för 320kr direkt

Visa signatur

citera för svar
Glassbilen spelar bara när det är helt slut på glass

Permalänk
Skrivet av Fabbeee:

Budar 300

Noterat.

Skrivet av Hassel fd Jompenleet:

jag tar den för 320kr direkt

Har ingen brådska att sälja SSDn, men ditt bud är noterat.

Permalänk
Medlem

Hej jag lägger 350:- och har nog möjlighet att hämta disken om det är nära Ljungby trakterna. (Inte så bra på geografi men kanske)

MVH Henrik

Visa signatur

Asus X99-A i7-5820K GTX1060 men är typ P3 800MHz 256mb RAM 2xV2 12mb and Geforce3 Ti200 40Gb plus, Atari, Amiga, NES, SNES, SEGA and all the fun that make a retro geek happy :-)

Permalänk
Skrivet av flue_81:

Hej jag lägger 350:- och har nog möjlighet att hämta disken om det är nära Ljungby trakterna. (Inte så bra på geografi men kanske)

MVH Henrik

Nej tyvärr, åt andra hållet. Distansen är 12 mil mellan. Men går ju ändå skicka den.

Permalänk

400 + frakt. Kan behöva en till.

Visa signatur

AsusZ170 - 6600K - 1TB Samsung 850 - Fury X - 2560x1440
Denon PMA-1560 - Cerwin Vega AT100

Permalänk
Skrivet av tobias95g:

400 + frakt. Kan behöva en till.

Noterat, ledande bud.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Avslutar budgivningen här, kontaktar dig senare idag @tobias95g

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Produkten är såld och skickad, tack för visat intresse. Vinnaren av budgivningen köpte den.