Vilken pryl för max 100:- bör alla äga?

Permalänk
Inaktiv

Fickkniv!!

Permalänk
Medlem

En rulle silvertejp

Visa signatur

//Bacon

Permalänk
Medlem
Skrivet av Timelord Sloth:

Kanske inte är så trevligt vid den här årstiden..

Kom nyss på att man ska ju göra en våtdräkt som bara täcker penisen! I dessa kalla vatten så tappar man ju nästan bort den

Permalänk

Huvudkudde.
Kul tråd

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Tandpetare, finns få saker som är lika jobbiga som att ha mat som fastnat mellan tänderna.

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Medlem

ICAs tvättservetter

Visa signatur

Kan en del om trä
Ctrl-Shift-N

Permalänk
Medlem

En brödkavel

Permalänk
Medlem

Cyanidkapsel - Hälsningar Daniel

Visa signatur

Core i9 12900K | ASUS ROG Maximus Z790 Hero | 32Gb 6000Mhz Kingston | EVGA 3080TI FTW3

Permalänk
Medlem

En plånbok för femtio spänn så har man någonstans att ha den andra femtiolappen

Visa signatur

Intel 7700k | Asus StrixF | Asus 2080 Super Strix | Corsair Vengeance 16Gb 3000Mhz | 1,7Tb Ssd | Corsiar Rmx650w | Corsair H115i | Acer XB271HU 165Hz G-Sync | Corsair air 540 | Xbox One X | Ps4 Pro

Permalänk
Medlem

Vissa av svaren får en ju att vilja trycka in handflatan rakt genom huvudet alltså
Som @Igelkott nämnde så är våtservetter på skrivbordet underbara att ha. Man löser snabbt allt spill och skrivbordet håller sig rent och fint!

Annars rekommenderar jag sleevade kablar (HDMI, micro USB) etc. från eBay - otroligt bekväma att ha till allt möjligt (handkontroller, laddning av olika apparater mm.)

http://www.ebay.com/itm/PREMIUM-HDMI-CABLE-6FT-For-BLURAY-3D-...
http://www.ebay.com/itm/1M-2M-3M-Braided-Fabric-Micro-USB-Dat...

Äger personligen ett antal sådana kablar och är otroligt nöjd med dem.

Visa signatur

Fractal Design R4 - Asus Z87-A - Intel i7 4770k@4.6GHz - Corsair 16GB (2x8G) 1600Mhz - Gigabyte Geforce GTX 780 Windforce - Samsung 850 EVO 250GB - Samsung 850 EVO 250GB - Samsung 840 EVO 120GB - Seagate 1TB 7200RPM - Noctua UH-14s - EVGA Supernova G2 1000W

Permalänk
Medlem

Momentnycklar.

Visa signatur

Maximus X Hero - 8700k @5.1GHz - H115i - 32GB LPX@3466MHz - MSI 980Ti Gaming - EVGA SuperNova 750 G2 - Asus vg248qe - FD R5

Permalänk
Medlem

En datorentusiasts viktigaste produkt: TRYCKLUFT PÅ BURK!!

http://www.biltema.se/sv/Kontor---Teknik/Dator-och-natverk/Ti...

Visa signatur

R7 5800X3D / RX 6950 XT / 32GB Ram / 1TB SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av nuud:

Som @Igelkott nämnde så är våtservetter på skrivbordet underbara att ha. Man löser snabbt allt spill och skrivbordet håller sig rent och fint!

Yeah, right... spill... Kalla det vad du vill, vi vet alla vad du menar😉

Visa signatur

Lurkar - läser mycket skriver lite. Vill du få min uppmärksamhet är det citat eller pm som gäller.
Jag anser att AIO-kylare har en plats i världen men det är INTE i fullstora ATX-system.

Permalänk
Medlem

Alvedon/Ipren

Visa signatur

Progamer

Permalänk
Medlem

Silvertejp/eltejp är ju två saker som brukar ligga högt upp i listor över "billiga saker som alla bör ha"/bra saker/etc.
Nåt jag tycker är minst lika bra och ofta bättre är vulktejp.

Ett väldigt bra exempel är när jag fixade sprickande plast på ett par hörlurar (det sprack vid rödmarkeringen på bilden på båda sidor med 2-3 mån mellanrum och INTE efter tapp/slag/etc).

Först prova jag silvertejp som jag hade hemma det höll i 1 vecka, provade sen eltejp och då ganska tjockt lindat det höll 2-3 veckor och under den tiden hade jag köpt hem vulktejp då jag kom att tänka på att det kanske kan funka bättre om eltejpen ej håller.
Och japp det höll längre ca 4år senare och ej behövt laga dom igen (dock inte använt dom nåt direkt sista året).
Skadan på ena sidan var så pass att en stor del av insidan hade spruckit att det gick att plocka ur den hörlursbygeln/kåpan från huvudbygeln.

Så starkt rekomenderat från min sida

Visa signatur

Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!

Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!

Permalänk
Medlem

Silvertejp!

Permalänk

Utan tvekan tandborste.

Permalänk

En flaska rött vin. Man vet aldrig när man får oväntat besök.

Visa signatur

Regnar det så kommer det ifrån himlen.

annars står de i tidningen..

Permalänk
Medlem

Ett sunt förnuft.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi: FD Meshify 2 Compact - Mobo: Asus PRIME Z590-P - CPU: Core i7 10700 - Kylare: Noctua NH-D14
Grafik: RTX3070 - Minne: 2x16GB HyperX DDR4 3200MHz CL16
Lagring: Samsung 970 EVO Plus 2TB - Nätagg: Seasonic FOCUS GX 650W Skärm: ASUS PG279Q 27" 1440p 144Hz G-Sync

Permalänk

OBD2 Diagnos kontroll till bilen 99kr ☺

Visa signatur

P190 * Gigabyte X58-UD5 * i7 920 * Corsair 6Gb 1333Mhz CL-9 * GTX 560 Ti SLI * Velociraptor 150GB * Seagate 500GB 7200.11 * Plextor PX-810SA * Vista 64 * T220 *

Permalänk
Medlem

Ett lånekort på biblioteket

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5700X, ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero, 32GB Corsair Vengeance LP 3200MHz, Gigabyte Radeon RX 5600 XT, Fractal Design Define C, Sesonic FOCUS PX 650W.

Permalänk
Medlem

Portabel luftfuktare med aromaterapi i USB format

Visa signatur

*Citera för svar*
Work smart, not hard.

Permalänk
Medlem

Mekanisk snöbollskramare

Permalänk
Medlem

DL mått och Grenkontakt, Sen var min hundring slut.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Valonen:

IKEA 365+ Vitlökspress. Tung,bastant,lättrengjord och helt enkelt för jäkla bra!
@Rydisen:

IKEA KONCIS är bättre å billigare:-)

Permalänk
Medlem

Vaskrensare, gummiplopp någon? Detta bör man ha INNAN olyckan inträffar
Annars är du där i affären och köper endast denna och alla kommer fatta vad som försiggår hemma hos dig

Visa signatur

Chassi: En stor bakpotatis
CPU: En körsbärstomat (OC 4.5 tomater) som kyls av ketchup
Modertkort: En extra-allt pizza
Nätagg: En modulär kålrot
Grafikkort: En fet biff (standardklock 987mHeinz)

Permalänk
Medlem

"Fransk" Kaffepress, annars är man sur från halv fyra/klockan fyra på morgonen till strax innan Bolibompa då man går och lägger sig.

Redigerad enl § 1.2 // MOD
Permalänk
Medlem
Skrivet av GooGeL:

"Fransk" Kaffepress, annars är man sur från halv fyra/klockan fyra på morgonen till strax innan Bolibompa då man går och lägger sig.

Max 100:- var det.Och mig veterligen så går de billigaste på ca 300:-

Permalänk
Medlem

Bank/kreditkort för att kunna köpa prylen för 100kr. Orka cash!

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk

Tandborste

Visa signatur

CPU: Intel Core i7 3820 3.6 GHz GPU: ASUS GeForce GTX 770 2GB DirectCUII OC SLI
Minne: Crucial Ballistix Elite 16GB DDR3 1866mhz MB: ASUS SABERTOOTH X79 - ATX / X79
PSU: Corsair AX 1200W 80+ Gold Chassi: Cooler Master Storm Trooper
HDD: Corsair Force LS SSD 240 GB Kylare: Hydro i100