OnePlus One/Two - Sweclockers Invite Lista

Permalänk
Medlem

Plats 223, 16/64 GB

Hoppas det börjar komma lite invites snart

Permalänk
Medlem

Plats 224

Permalänk
Medlem

Skulle gärna signa upp mig för em 64gb t
plats 227

Visa signatur

Chassi: Be Quiet Pro 900: CPU: Intel Core i7-4790K@ 4.0GHz GPU: ASUS GTX Geforce 1070 @ 1178 MHz MoBo: Gigabyte GA-Z97X-Gaming 3 PSU: Be quiet dark power pro 1000w: Lagring 1: Samsung SSD EVO Basic 840-Series 250GB: Lagring 2:Kingston SSD V300 120GB: Lagring 3: 1 TB WD Green Lagring 4: 2 TB WD Green: Lagring 5 M2 Intel 512 GB: Kylning CPUCorsair Hydro H60 (v2): Skärm: Acer 24" Predator 144Hz Gaming: Tangentbord: Corsair Strafe: Mus: Roccat Kone XTD; Musmatta: Roccat Taito: Headset: Steelseries Artic 7

Permalänk
Medlem

Plats 225

Permalänk
Medlem

Är intresserad av en 64GB!
Plats: 226

Permalänk
Medlem

Är intresserad av en 64GB!
Plats: 227

Permalänk

Är intresserad av en 64GB
Plats: 228

Permalänk
Medlem

Skrev inte här förut, men ligger på plats 89, 64GB versionen Datum: 2015-07-28

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem

Hej! Jag tar också och skriver upp mig på listan och hoppas på det bästa!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av CROE:

Är på plats 24, väntar ivrigt på en invite.

Invites börjar delas ut den 11 augusti, right?

Skickades från m.sweclockers.com

Det är vad jag har hört.

Visa signatur

-- Get geekY or die trying --

Permalänk
Medlem

Någon som vet när invites släpps? Isåfall vad kommer dom kosta? Blev av med mobilen så kommer inte orka sitta och vänta ut invites utan tänkte köpa en direkt när det går

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wully:

Någon som vet när invites släpps? Isåfall vad kommer dom kosta? Blev av med mobilen så kommer inte orka sitta och vänta ut invites utan tänkte köpa en direkt när det går

https://forums.oneplus.net/threads/oneplus-2-invites-in-augus...

Visa signatur

i9 9900K 5GHz AVX 1.26V LLC 7 | 16GB | Strix 2080 Super OC

Permalänk
Medlem

"Next to the privilege of being one of the first owning the OnePlus 2, they will also be the first to enjoy shareable invites for the OnePlus 2. If you’ve been there at the beginning and are still supporting us with our journey"

Där var ju igentligen det intressanta för mig Får vänta tills någon har köpt den ifrån swec och kasta en hundrig eller två på hen för att få deras invite

Permalänk
Medlem

Plats:230 pale82

16/64

Permalänk
Medlem

Intresserad av en 64GB plats 231

Permalänk
Medlem

EDIT : det var inget falskt alarm det gick inte beställa 2an bara 1an..

Permalänk
Medlem

Plats 232, intresserad utav en 64gb.

Permalänk
Medlem
Skrivet av fax110:

EDIT : det var inget falskt alarm det gick inte beställa 2an bara 1an..

Jag skulle kontakta OnePlus support och höra hur dom har tänkt..

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

-- Get geekY or die trying --

Permalänk

Glömde bekräfta min plats, står på plats 102!

Permalänk

Plats 233, intresserad utav en 64gb.

Permalänk
Medlem

Plats 235! 16 eller 64gb!

Visa signatur

SpelDator: Ghost s1, Ryzen 5, RTX 2060 FE

Datorljud: O2+ODAC & Beyerdynamic DT990 250 ohm

Permalänk
Medlem

Plats 87 och taggad till tusen, 64GB är det som gäller för min del.
Får man tre invites per köp? Iaf borde detta bara rassla till då vi väl fått det i rullning

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

-- Get geekY or die trying --

Permalänk
Medlem

Någon på swec som har fått en invite ännu? Sitter och kollar över nätet och verkar vara rätt få som har fått so far. Men det kanske är mer rullande invites än att dom skickar ut massor direkt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wully:

Någon på swec som har fått en invite ännu? Sitter och kollar över nätet och verkar vara rätt få som har fått so far. Men det kanske är mer rullande invites än att dom skickar ut massor direkt

De enda som verkar ha fått invites än är dom som har vunnit fysiska invites från t.ex. popup event's eller andra tävlingar vilket innebär att invites som borde komma ut idag på mail inte har kommit ännu, ryktena säger dock 50 invites per dag och 50.000 invites/telefoner i augusti så jag skulle tro att det dröjer till tidigast september innan man kan lägga vantarna på en !

Permalänk

Jag tar gärna en invite! ^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av fax110:

De enda som verkar ha fått invites än är dom som har vunnit fysiska invites från t.ex. popup event's eller andra tävlingar vilket innebär att invites som borde komma ut idag på mail inte har kommit ännu, ryktena säger dock 50 invites per dag och 50.000 invites/telefoner i augusti så jag skulle tro att det dröjer till tidigast september innan man kan lägga vantarna på en !

50 invites per dag låter som årets skämt tbh. 500 skulle jag kanske gå med på. Men 50?
Aja, jag kör hårt på strategin att någon på swec får en invite och är lite girig och försöker sälja den

Permalänk
Medlem

Vad hände med personen på plats 231?

Visa signatur

-- Get geekY or die trying --

Permalänk
Medlem

Plats 236, 16 eller 64 gb

Permalänk
Medlem

Plats 237 jag tar en!