Rensar ut lite (nätagg, objektiv, tangentbord, möss mm.)

Permalänk
Avstängd

Rensar ut lite (nätagg, objektiv, tangentbord, möss mm.)

Hej gott folk, jag hade tänkt och rensa ut lite grejor som jag inte använder längre. Det är lite gott och blandat med olika saker.

Tangentbord: Qpad MK50 MX RED - Bra skick - 400kr
Mus: Zowie FK1 - Bra skick - 350kr
Mus: Razer Deathadder Black Edition - Bra skick - 350kr
Objektiv: Canon EF 85mm F/1.8 USM - OK Skick - 1800kr
Nätagg: Corsair CX 600M 80+ Bronze Modulär - Aldrig använd - 400kr
Joystick: Logitech Extreme PC - Bra skick - 300kr
Wheel: Fanatec CSR + CSR Elite pedaler + Shifter set - Bra skick - 2900kr (pc, 360, ps3, ps4)

Ang. objektivet. Objektivet är i bra skick, men den här modellen är känd för att få in damm på insidan av frontlinsen, vilket mitt har fått. Det syns inte när du tar bilder och är lätt att ta bort om man vill skruva isär objektivet, jag har dock inte gjort det. Det fungerar precis som det ska.

Frakt: Allting kan skickas, köparen står för frakten. Annars är det affär i Övik som gäller.

Betalning: Jag skickar inget förän jag har pengar på kontot, swish fungerar kanon. Är du inte OK med att betala först så får du antingen komma och göra affär i Övik eller handla av någon annan.

Jag kan ordna bilder på alla grejor om så önskas, skicka bara ett PM så fixar jag bild på det du är intresserad av.

Jag låter diskussionstråden vara igång, men det är lättare att hålla reda på om ni skickar PM!

Mvh Sam

Läs hela annonsen här

Visa signatur

9900K @ 5,0ghz | Gaming X Trio 2080 Super | 16gb ram 3200mhz CL14

Permalänk
Medlem

Skickat Pm!

Mvh

Visa signatur

H440 Vit | Ryzen 1700 3.8ghz | ASUS PRIME X370-PRO | 16GB Corsair Vengeance 3200mhz | Corsair CX750M 750W | 120gb intel 530 | Corsair Force GT 240GB | MSI 1080 GAMING X | BenQ 27" BL2711U UHD

Permalänk
Medlem

Pm skickat
Mvh Christopher

Visa signatur

En såndär datormaskin

Permalänk
Medlem

Har skickat ett pm
MvH Simon

Permalänk
Medlem

Nätagg: Corsair CX 600M 80+ Bronze Modulär är intressant, om det nu finns kvar.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R5
Grafikkort: eVga 970SSC
Nätaggregat: Fractal Design Newton R3 800w
CPU: Intel Core i7 4770k @4.4
Moderkort: Gigabyte Z87X