Permalänk
Medlem

Min ena WD80 är ett år och 3 månader gammal och den andre är ~6-7 månader

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Deimos Sweden
Har en 466DX med 256Gb från mitten av åttiotalet, funkar bra

Det var inte alls illa...

Visa signatur

Errare human est

Permalänk
Medlem

Min 120GXP fyllde 1 år för ett tag sen
Typ 2 veckor sen eller nåt

Permalänk
Medlem

Min IBM 60gb dog ca 1 vecka innan den fyllde 1år, Raiden rasa & 53gb med foton, musik & bilder rök.

Ja, jag vet att jag är en idiot! Man SKA göra backup... Hur som dom e på väg tillbaks till ibm nu & snart till salu på blocket

Visa signatur

Viva las vegas....

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Stack
konstant slits betydligt mindre än diskar som slås på och av hela tiden. Nedkylning/uppvärmning och uppvarvning från stillastående är det som sliter mest.

gutt det var ju faktiskt rätt bra att veta!.. det är därför man är här finns alltid någon med en äcklig avatar som visar sej kunna något intressant.. du får ursäkta men jag sitter med mac i skolan och jag hatar det där äpplet mer än Bush (nästan).

Visa signatur

XP2800 @2250
9700np upplåst 5430 3dmark03

Permalänk

jag har en Fujtsu Siemens 4 GB som är 8 år gammal. den går som den gjorde från starten. bra kvallité det.

Visa signatur

AMD 64 3400 @ 2521 mhz, GeForce 4 Ti4200, 1024 MB DDR Kingston, IBM 180GXP 60 GB, Seagate 80 GB,Asus K8N-E Deluxe.

Permalänk
Medlem

Själv har man 3 st 1 gb från WD (caviar 21200) 1 klickar bara och dom andra 2 är i min server dom funkar stabilt som fan, fast min samsung på 1,6 Gb skar ihop, låter som en traktor när det läses på den numera... så jag funderar på att ta ut den, orka med downtime menar jag! har tagit bort alla bindningar till den disken iaf

Visa signatur

Small minds discuss people, bigger minds discuss events & great minds discuss ideas!
På den första dagen skapade Gud Datorn, på den andra skapade Bill Gates CAL-licensen
Inga elaka länkar. /Aphex

Permalänk
Medlem

Min stackars 20GB Maxtor snurrar på som bara den 2½ år till trots. Nåja, jag kränger iväg den inom en vecka, bäst att göra det innan den kraschar. Den rasslar något vidunderligt, men det kanske den alltid har gjort? Vad vet jag?

Visa signatur

Desktop: AMD 3950X, 64 GB RAM, Nvidia 4070 ... (Windows 11)
Serverdesktop: AMD 5600G, 64 GB RAM (Proxmox)
Labbmiljö: Supermicro SC825 X9DRi-F 2xE5-2667v2 64GB RAM
Kamera: Canon R5, Canon RF 100-500, Laowa 100mm f/2.8, Canon RF 24-70 f/2,8