OnePlus One/Two - Sweclockers Invite Lista

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zanoyski:

Så fort jag läste att tvåan skulle komma så skapade jag en ny flik i kalkylbladet. Skriv in ditt användarnamn så hjälps vi åt att få invites!
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1aUNXgtNsMq-iwXb3oq12q...

Skulle vara bra med lur snabbt eftersom jag råkade döda min s4a idag :/

Skickades från m.sweclockers.com

Bra initiativ!

Men jag kan ej lägga in mitt namn via iOS. Så om någon vänlig själ kan lägga till mig på listan skulle detta uppskattas. Då kan jag slippa iOS tidigare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av GLaDER:

Gött initiativ, men varför dessa tomma rader med överstrukna siffror lite då och dåe?

Är förövrigt intresserad av en 64 GB-modell!

Jag kopierade bara fliken som var för ettan. Skyller på Google docs

Går det inte längre skicka pm här, eller är jag blind?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av CROE:

Bra initiativ!

Men jag kan ej lägga in mitt namn via iOS. Så om någon vänlig själ kan lägga till mig på listan skulle detta uppskattas. Då kan jag slippa iOS tidigare.

Har lagt till dig. Antog att du var intresserad av 64GB varianten, annars kan jag ändra det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zanoyski:

Jag kopierade bara fliken som var för ettan. Skyller på Google docs

Går det inte längre skicka pm här, eller är jag blind?

Det ska gå att skicka PM. Finns det något sätt att fixa så att kolumner inte går att ändra i efterhand? Gick in nu, 15 minuter senare, och ser att ~20 pers skrivit in sig ovanför mig. Antar att man inte kan lite på folks manners nu för tiden...

Edit: Några verkar ha haft lite samvete för nu har jag hamnat ~där jag låg igen. Här är en printscreen från 20150728 16:47 för att ha en referenspunkt, personligen ligger jag nu på plats 20.

Visa signatur

:(){ :|:& };:

🏊🏻‍♂️   🚴🏻‍♂️   🏃🏻‍♂️   ☕

Permalänk

Anmälde mig till listan och får hoppas på att invitesen börjar rulla ut snarast..

Min s3a som jag haft sedan launch är inte så frisk längre

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag skrev upp mig i kön!

Visa signatur

9900k | Z390 AORUS MASTER | 32GB RAM | Red Devil AMD Radeon™ RX 7900 XTX | XFX Black 1250W | BeQuiet Pure Base 500 | Fractal Design Celsius S36 | Samsung 970 500GB + Corsair MP510 960GB | Dell U3415W | Windows 11 Professional

Permalänk
Skrivet av GLaDER:

Det ska gå att skicka PM. Finns det något sätt att fixa så att kolumner inte går att ändra i efterhand? Gick in nu, 15 minuter senare, och ser att ~20 pers skrivit in sig ovanför mig. Antar att man inte kan lite på folks manners nu för tiden...

Dessvärre verkar det inte fungera. Öppnade för skriva in mig själv, men insåg att dokumentet editerades av "Fiskenlars" som flyttade sig längst upp på listan av alla som skrivit in datumet för idag, 28/7. Så bra initativ, men när folk flyttar upp sig själva och inte kan vara med i en bra kölista som man skapat för Sweclockers så avstår som det är och hoppas på invite via mail istället.

Permalänk
Medlem

Kan man signa upp för en tvåa här?

I så fall är jag intresserad av en Oneplus Two 64GB

Visa signatur

Project: Perfection 2.0
OS: Microsoft Windows 11 Home | CPU: Intel Core i9 11900 | GPU: EVGA 3080 XC3 Ultra Hybrid
MB: ASUS ROG STRIX B560-I | RAM: Corsair Dominator Platinum 32GB | PSU: Corsair SF750
Chassi: Louqe Ghost S1 MK3 | SSD: Samsung 980 Pro | CPU-Kylare: Fractal Design Celsius+ S24
Bildskärm: Sony 65AG9 | Mus: Logitech G603 | Tangentbord: Corsair K63 Wireless

Permalänk

Jag skrev in mig på en tom vitplats någonstans bara.
Vet inte om jag gjorde rätt eller fel men jag är väl då med i listan?

Om det är så att jag råkat flytta på mig så ber jag om ursäkt. Skrev in mig på 19:e plats nånting men när jag gick in igen så var jag borta så jag skrev in mig på en tom vit plats bara.

Om det är så som @babbelfisk säger så flytta ner mig längst ner bara. Var inte alls ute efter att fuska till mig några platser.

Visa signatur
Permalänk

behövs väll ingen invite längre O_o
går ju att köpa på tisdagar eller vad det nu var...

Visa signatur

Citera!

Permalänk
Medlem
Skrivet av adrian_cool69:

behövs väll ingen invite längre O_o
går ju att köpa på tisdagar eller vad det nu var...

Inte för att vara sån men... det är 2an vi vill ha invite till nu

Permalänk
Skrivet av YamahaDGX630:

Kan man signa upp för en tvåa här?

I så fall är jag intresserad av en Oneplus Two 64GB

Skriv in dig på invite listan här.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av GLaDER:

Det ska gå att skicka PM. Finns det något sätt att fixa så att kolumner inte går att ändra i efterhand? Gick in nu, 15 minuter senare, och ser att ~20 pers skrivit in sig ovanför mig. Antar att man inte kan lite på folks manners nu för tiden...

Sidan mobilanpassade sig för att jag surfade via plattan och då försvinner möjligheten att skicka meddelanden - logiskt

Tror inte folk gör fel med flit

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zanoyski:

Så fort jag läste att tvåan skulle komma så skapade jag en ny flik i kalkylbladet. Skriv in ditt användarnamn så hjälps vi åt att få invites!
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1aUNXgtNsMq-iwXb3oq12q...

Skulle vara bra med lur snabbt eftersom jag råkade döda min s4a idag :/

Skickades från m.sweclockers.com

Trevligt, signa upp mig för några minuter sedan!

Permalänk

Ställer mig i kö för en One + 2 64GB Kommer att skicka vidare mina invites när jag får dem

Visa signatur

[CENTER]
Rigg: Asus Maximus V Formula - i7-3770K 4.4Ghz - Ripjaws 16GB - GeForce GTX970 G1 Gaming - RM850 - NZXT S340
Networking: Unifi Dream Router + Unifi LR wifi6 x2 - Synology DiskStation DS1817+ + 5x3TB Raid5 + 120GB Cash SSD.

#Playstation 5 + Playstation 4 PRO

Permalänk
Medlem

Satt uppe igår och såg "VR-eventet" kul men irriterande med VR när man låg i soffan. Låg som en boaorm överallt för att de bytte placering i rummet.

3199 kr startar Oneplus Two på för er intresserade.

Dual 4G-sim (jobb/privat-mobil om man vill)
Snapdragon 810 (8-kärnig)
3300 mAh-batteri
5.5"-skärm
OxygenOS
Fingeravtrycksläsare
Nya StyleSwap-covers som går att byta snabbt(snabbare än föregångaren)

Börjar skeppas den 11 Augusti

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk
Skrivet av EyeNEye:

Satt uppe igår och såg "VR-eventet" kul men irriterande med VR när man låg i soffan. Låg som en boaorm överallt för att de bytte placering i rummet.

3199 kr startar Oneplus Two på för er intresserade.

Dual 4G-sim (jobb/privat-mobil om man vill)
Snapdragon 810 (8-kärnig)
3300 mAh-batteri
5.5"-skärm
OxygenOS
Fingeravtrycksläsare
Nya StyleSwap-covers som går att byta snabbt(snabbare än föregångaren)

Börjar skeppas den 11 Augusti

Nu är man ju taggad till 1000 på att få den i handen..

Någon som vet om det finns Brodit aktiv hållare till One +1, då jag har det i bilen idag till min S3a så vore det skönt om Brodit även gjorde det till One+'s telefoner.

Visa signatur
Permalänk

Köar på en 64gb

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av fax110:

Inte för att vara sån men... det är 2an vi vill ha invite till nu

aha... men gör ny tråd da ;D står ju i topic för oneplus onehähä

Visa signatur

Citera!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fiskenlars:

Nu är man ju taggad till 1000 på att få den i handen..

Någon som vet om det finns Brodit aktiv hållare till One +1, då jag har det i bilen idag till min S3a så vore det skönt om Brodit även gjorde det till One+'s telefoner.

Ja, jag tar gärna en Oneplus Two direkt.

Yes det finns hållare till +1
Brodithållare

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk
Medlem

Soft! Skriver upp mig

Permalänk
Medlem

Tar gärna en invite från någon på en 64gb opo2 ☺

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Jag har en data

Permalänk
Skrivet av EyeNEye:

Ja, jag tar gärna en Oneplus Two direkt.

Yes det finns hållare till +1
Brodithållare

Kung!

Då borde dom ju fixa en till den nya telefonen också!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Om MOD vill får någon gärna ändra topic för att även inkludera Oneplus 2!

Visa signatur

:(){ :|:& };:

🏊🏻‍♂️   🚴🏻‍♂️   🏃🏻‍♂️   ☕

Permalänk
Medlem

skrev upp mig på kön! nr 55 ;:d one + 2

Permalänk
Medlem
Skrivet av EyeNEye:

Satt uppe igår och såg "VR-eventet" kul men irriterande med VR när man låg i soffan. Låg som en boaorm överallt för att de bytte placering i rummet.

3199 kr startar Oneplus Two på för er intresserade.

Dual 4G-sim (jobb/privat-mobil om man vill)
Snapdragon 810 (8-kärnig)
3300 mAh-batteri
5.5"-skärm
OxygenOS
Fingeravtrycksläsare
Nya StyleSwap-covers som går att byta snabbt(snabbare än föregångaren)

Börjar skeppas den 11 Augusti

Förklarade de mer ingående hur dual sim skulle fungera? Skulle vara skit bra för mig, men tex på min privata har jag obegränsad 4G, och på jobbtelefonen har jag 1GB 4G, så hade varit gött ifall internet gick på privata, medans samtal in och utgånende är jobbtelefonen.

Visa signatur

Node 804 | CPU: i7 4770k | RAM: Corsair vengeance LP 16gb | GPU: MSI GTX 780 SLi | MB: ROG Maximus VII Gene |
Node 304 | CPU: G3258 | RAM: HyperX 8gb | GPU: Nvidia GTX Asus 750Ti | MB: MSI Z97i-AC |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Carlj:

Förklarade de mer ingående hur dual sim skulle fungera? Skulle vara skit bra för mig, men tex på min privata har jag obegränsad 4G, och på jobbtelefonen har jag 1GB 4G, så hade varit gött ifall internet gick på privata, medans samtal in och utgånende är jobbtelefonen.

Jag skulle bli extremt förvånad om du kan köra båda simkorten samtidigt. Det lär snarare vara så att du kan boota om telefonen och välja SIM-kort. Bara min tanke dock, hoppas jag har fel!

Visa signatur

:(){ :|:& };:

🏊🏻‍♂️   🚴🏻‍♂️   🏃🏻‍♂️   ☕

Permalänk
Medlem
Skrivet av GLaDER:

Jag skulle bli extremt förvånad om du kan köra båda simkorten samtidigt. Det lär snarare vara så att du kan boota om telefonen och välja SIM-kort. Bara min tanke dock, hoppas jag har fel!

jag skulle bli extremt förvånad ifall det inte skulle gå att köra båda simkorten samtidigt, eftersom den tekniken redan finns idag. Du har ett aktivt och ett passivt. På de telefonerna jag har haft så har du ringt från det aktiva(sim1), men kunde välja att ringa från det passiva(sim2) via en dropdown meny i samtalslistorna. Men samtidigt kom samtal in från båda.

Men det var 2008, och ingen smartphone så vet inte hur det fungerade med internet då.

Skulle jag behöva boota om telfonen för att ringa från det andra så förstår jag inte poängen med det.

Edit:
En Dual Sim Samsung SGH-D880 hade jag

Visa signatur

Node 804 | CPU: i7 4770k | RAM: Corsair vengeance LP 16gb | GPU: MSI GTX 780 SLi | MB: ROG Maximus VII Gene |
Node 304 | CPU: G3258 | RAM: HyperX 8gb | GPU: Nvidia GTX Asus 750Ti | MB: MSI Z97i-AC |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Carlj:

jag skulle bli extremt förvånad ifall det inte skulle gå att köra båda simkorten samtidigt, eftersom den tekniken redan finns idag. Du har ett aktivt och ett passivt. På de telefonerna jag har haft så har du kunnat välja via en meny ifall du ska ringa från sim1 eller sim2. Dock var det innan smart telefonerna.

Skulle jag behöva boota om telfonen för att ringa från det andra så förstår jag inte poängen med det.

Let me rephrase.

Du kommer förmodligen aktivt behöva välja mellan de två korten och kommer således inte kunna använda båda två samtidigt till varsin uppgift. Reboot var fel ord. Men som sagt, det vore ju nice om du kan precisa exakt vilken uppgift som görs av vilket kort, men det känns som att det blir problem för antennen om du ska surfa på ett kort och ringa på ett annat. Detta är dock långt ifrån mitt område.

Visa signatur

:(){ :|:& };:

🏊🏻‍♂️   🚴🏻‍♂️   🏃🏻‍♂️   ☕

Permalänk
Medlem
Skrivet av GLaDER:

Let me rephrase.

Du kommer förmodligen aktivt behöva välja mellan de två korten och kommer således inte kunna använda båda två samtidigt till varsin uppgift. Reboot var fel ord. Men som sagt, det vore ju nice om du kan precisa exakt vilken uppgift som görs av vilket kort, men det känns som att det blir problem för antennen om du ska surfa på ett kort och ringa på ett annat. Detta är dock långt ifrån mitt område.

Jag hoppas inte det, läs min edit igen med aktivt och passivt simkort, så har det fungerat tidigare och jag hoppas verkligen inte att det har blivit mer komplicerat än så. Jag hade en kollega som hade någon senare smartelefon, och på den fungerade på liknande sätt. Ett aktivt simkort där alla utgående samtal rings, och båda simkorten tar emot inkommande samtal och sms.

Men du har nog rätt, internet på det passiva kanske är för mycket önsketänkande

Visa signatur

Node 804 | CPU: i7 4770k | RAM: Corsair vengeance LP 16gb | GPU: MSI GTX 780 SLi | MB: ROG Maximus VII Gene |
Node 304 | CPU: G3258 | RAM: HyperX 8gb | GPU: Nvidia GTX Asus 750Ti | MB: MSI Z97i-AC |