Permalänk
Medlem

Mekaniskt Tangentbord under 1000 KR.

Som rubriken lyder, vilket är de bästa mekaniska tangentbord ja kan få under 1000 kr? Vill ha bruna switches

Permalänk
Medlem

Prisjakt ==> Mekaniskt Tangentbord ==> Brown Switches ==> 1-1000 kr... "Search"
Sorterad efter popularitet

http://www.prisjakt.nu/kategori.php?m=s225163779&o=lokal_rank...

"Func KB-460 MX Brown (Nordisk) " Verkar leda där.

Själv köpte jag ett Ducky Shine 4 Bruna Switchar begagnat.

Visa signatur

www.TWITCH.tv/WOLFBANE/
🗄️Corsair Carbide Air 540 🔲Ryzen 7 7800X3D 🏬Gigabyte X670 Gaming X AX 💾 M2 2TB Samsung 980 Pro 🎞️G.Skill Z5 Neo 64GB, 6000MHz, CL30🔌FD R2 1000W 📺GTX 1080 🖱️Mionix Naos 8200 ⌨️Ducky Shine 4 🎧Sennheiser 595 🎤EV RE20 🎤Shure SM7B 🎤AT 2035 🎤Blue Yeti 📹Logitech c922 c920, c910 +mer

Permalänk
Medlem

Func KB-460 all the way, dock har jag enbart erfarenhet av de röda brytarna. Mycket nöjd.
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2331171

Permalänk
Medlem

Är Func-KB-460 Bättre än Cooler Master Quickfire TK?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tjabo99:

Är Func-KB-460 Bättre än Cooler Master Quickfire TK?

Hur tänker du bättre? Jag har själv ett QTK och älskar det då det är litet och smidigt, dock är det mycket smaksak

Visa signatur

7800X3D//4090
MINT XFCE // W11 🤮

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tjabo99:

Är Func-KB-460 Bättre än Cooler Master Quickfire TK?

Bättre ???

Är "Metallica" bättre än "Iron Maiden" ?
Är "Hemlagad köttfärs" bättre än "Pizza" ?

Det är åsikter vi pratar om, hur saker ser ut, hur saker känns.... Detta är saker som är olika från person till person.

Det är ingen annan personen än du som kan avgöra vad som är bäst för DIG !!!

Om du vill ta reda på vilket av de tangentborden som nämnt som känns bäst för dig, så måste DU testa bägge två och sedan komma till en slutsats.

Men om du vill försöka ta reda på mera så är det bara kolla igenom YouTube efter reviews osv. Där folk tar upp de olika tangentborden och sedan se vilka egenskaper som nämns som känns viktiga för dig.

I slutändan så tror jag vilket tangentbord du än köper så tror jag du kommer vara glad att du valde just "DET" tangentbordet, men det är helt andra faktorer som gör att det kommer kännas så.

Visa signatur

www.TWITCH.tv/WOLFBANE/
🗄️Corsair Carbide Air 540 🔲Ryzen 7 7800X3D 🏬Gigabyte X670 Gaming X AX 💾 M2 2TB Samsung 980 Pro 🎞️G.Skill Z5 Neo 64GB, 6000MHz, CL30🔌FD R2 1000W 📺GTX 1080 🖱️Mionix Naos 8200 ⌨️Ducky Shine 4 🎧Sennheiser 595 🎤EV RE20 🎤Shure SM7B 🎤AT 2035 🎤Blue Yeti 📹Logitech c922 c920, c910 +mer

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheWolfbane:

Bättre ???

Självklart vill man också veta från den som svarar varför det ena eller det andra tangentbordet skulle vara bättre.

Visa signatur

För övrigt anser jag att tobak ska förbjudas.

Permalänk
Medlem

på Mekaniska tangentbord är det bästa att få känna på dom
Efter som vi är olika i hand känslan.

Visa signatur

Låda thermaltake view 91 M-kort ASUS X399 ROG Zenith Extreme CPU AMD Ryzen Threadripper 1920X 3.5 GHz Kylning Hemma byggd vattenkylning 2 x 480mm + 1 x 420mm radiatorer Minne 8 X 16Gb DDR4 HD SSD 240GB OCZ Trion 100 Grafik Gigabyte Geforce RTX 3080 10GB GAMING OC WATERFORCE WB AGG Corsair RM 1000w 80+ Gold Skärm ASUS 43" ROG Strix XG438QR 4K VA HDR 120 Hz

Permalänk
Medlem

Jag har testat tangentbord i butik, och jag tycker att brown switches är skönast.

Permalänk

Min CM Storm Quickfire Rapid-I har jag haft sedan Jul och funkar utmärkt, lätt en av de bästa och snyggaste tangenborden jag har använt. Att den inte har någon numpad är både bra och ett dåligt, själv så använde jag inte numpaden och den är därmed väldigt smidig på lan

Visa signatur

Intel® Core™i5 4690k | EVGA GeForce GTX 760 2x | HyperX Fury 8GB DDR3 1600mhz RAM | ASUS Z97- E |

Permalänk
Medlem

Tycker denna är väldigt bra, g710+. Finns med Blå lr Bruna. Händer att den hamnar strax under 900kr lite då och då. (Kör själv med blåa med o-rings)

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1376303

Visa signatur

🟧 Aruba - Certified Edge Professional, ACSP, ACMP & ACDP
🌐 Cisco - CCNA R&S
🧱 Palo Alto Networks - PCNSA

Permalänk
Medlem

CM Storm Quickfire XT anser jag är ett väldigt trevligt tangentbord. Mycket p.g.a att man kan modda det mycket i efterhand. Lättare att hitta nya tangenter till, du kan också köpa en hemmabyggd controller så att det blir fullt programmerbart. Det är också tillverkat av företaget costar. Costar tillverkar WASD, Das Keyboard m.fl. Deras stablilasatorer tycker jag är väldigt trevliga.
Men som många sagt tidigare, mycket är en smaksak. Tog lång tid för mig att komma fram till vad jag var ute efter.

EDIT:
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2175624

Permalänk
Medlem

Ett klassiskt 6gh?