Permalänk
Medlem

Samsung Galaxy S4 GT-I9505

Hej.

Då jag köpt ny telefon så tänkte jag kolla om någon är sugen på min gamla Samsung Galaxy S4. Köpte telefonen i maj 2013 med Halebop, så jag antar att den fortfarande är låst till Halebop och Telia. Har för mig det kostar runt 150 kr att låsa upp.

Skicket på telefonen är bra för att vara två år gammal och dagligen använd. Aldrig bytt skärmglas och är inte heller någon spricka eller större repa i skärmen. Det enda som är lite slitet på den är den kromade lilla listen som sträcker sig runt hela (klassiskt slitage på S4).

Telefonen har väl egentligen inte krånglat något speciellt förutom att det är Android. (iPhone ägare igen numera)
CyanogenMod 11.0 är installerat på den men bör väl inte vara några krångligheter att få tillbaka touchwiz om man hellre vill ha det.

Telefonen finns i Varberg, 6 mil söder om Göteborg. Föredrar att sälja på plats, men går även att skicka mot att köparen står för frakt. Då är det förskottsbetalning som gäller.

Tänkte att vi kör på lite bud. Börjar på 600 kr!

Läs hela annonsen här

Visa signatur

"So I parallel double parked that motherf*cker sideways"

Permalänk
Medlem

Såg faktiskt nu att limmet släppt på en VÄLDIGT LITEN del av glaset nere i högra hörnet. Absolut ingenting man tänker på eller ser om man inte letar efter det.
För att inte förvränga så sitter glaset kvar, men limmet som håller fast det har lossnat väldigt lite.

Visa signatur

"So I parallel double parked that motherf*cker sideways"

Permalänk

Börjar med 600:- Inkl. frakt.

Permalänk
Medlem

620+frakt

Permalänk
Medlem

650 + frakt

Permalänk

700+ frakt

Visa signatur

|[Den som tror sig veta allt, vet inget!]|
|[Det är bara genom att lyssna du lär dig, och jag vill aldrig sluta lära mig.]|
|[Att lära utan att tänka är meningslöst, att tänka utan att lära är farligt.]|
|[Att lära sig är inte en barnlek; vi kan inte lära oss utan smärta.]|

Permalänk
Medlem

720 + frakt

Permalänk
Medlem

740kr + frakt

Permalänk
Medlem

760 plus frakt

Permalänk
Medlem

800kr+frakt

Permalänk
Medlem

Låter budgivningen fortsätta till och med torsdag kl 20.00

Visa signatur

"So I parallel double parked that motherf*cker sideways"

Permalänk
Medlem

830+frakt

Permalänk
Medlem

840kr +frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av 007onex:

840kr +frakt

Du har skrivit efter kl. 21

Permalänk
Medlem

@Retazz du har PM

Visa signatur

"So I parallel double parked that motherf*cker sideways"

Permalänk
Medlem

Orkar oftast inte bry mig men tycker det där var väldigt lågt, budar sista minuterna medans man är på jobbet, tänkte mer på att deadlinen var till att om buden står still så vinner den som har lagt högst bud. Men inget och ha i tankarna
Mvh

Permalänk
Medlem

Tråkigt att du tycker så. Jag kan dessvärre inte ta hänsyn till när folk jobbar och inte. Satte en "deadline" för att jag måste dra en gräns. Det skulle inte vara rättvist att jag väljer att skicka till en som skrev senare än deadline. Speciellt inte när det rör sig om 10 kr skillnad.

Visa signatur

"So I parallel double parked that motherf*cker sideways"