Meddelande-funktion trasig, kan bara ta bort ett åt gången även om jag markerar flera!

Permalänk
Testpilot

Meddelande-funktion trasig, kan bara ta bort ett åt gången även om jag markerar flera!

Hejsan!

Jo det är så att jag försöker rensa upp mina sidor av meddelande och ta bort sådant som inte är relevant.. men det tar alldeles för lång tid att sitta och ta bort dem en och en, att markera flera meddelanden är trasigt helt enkelt;

Trycker jag på OK I detta läge händer _INGET_, jag har testat I Chrome, FireFox och IE - Samma sak händer, "OK" knappen gör inget så länge jag har flera trådar markerade samtidigt. Men karkerar jag ett meddelande bara så går det utan problem att ta bort.

Edit: @sleipner42 Glömde censurera ditt namn där såg jag nu, hoppas det inte gör något annars får du be mig plocka ner bilden

Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MHz | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 2666MHz | ROG RTX 3090 Ti >

B < Katana | Leobog Hi75 | Basilisk Ultimate >

Permalänk
Legendarisk

@phoenixdisciple: Tack! Det ska fungera bättre nu. Verkar det inte vara någon skillnad så prova ladda om utan cache (Ctrl-F5 eller Shift-F5 i de flesta webbläsare).

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk
Testpilot
Skrivet av Biberu:

@phoenixdisciple: Tack! Det ska fungera bättre nu. Verkar det inte vara någon skillnad så prova ladda om utan cache (Ctrl-F5 eller Shift-F5 i de flesta webbläsare).

Fungerade utan problem nu, detta var snabbaste hotfixen jag varit med om haha

Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MHz | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 2666MHz | ROG RTX 3090 Ti >

B < Katana | Leobog Hi75 | Basilisk Ultimate >