Permalänk

Race time?

Så, som jag skrev i en annan tråd; imorrn eftermiddag/kväll har jag för en gångs skull gott om tid att lira... och jag vill använda den tiden till att låsa upp uppgraderingar för bilar/hojar - med andra ord race-trade/win. Någon som har tid som är på? Mitt nick på Social Club är Hellpig_13, kom igen och haka på nu!

(Tycker det är ett rätt kasst system, att man måste vinna X antal lopp... kört en hel del online mot andra o inte helt sällan är det med custom tillåtet, så när man själv inte har låst upp särskilt mycket är det ju galet svårt att vinna.)

Permalänk
Medlem

Jag har nog tid då. Inte låst upp ett skit i form av uppgraderingar. Nicket är samma som här på sweclockers.
Första posten för övrigt. Addar väl dig då.

Visa signatur

Dator: Skit

Permalänk
Medlem

Uppe vid fängelset finns det ett 30 sekunders race om ni vill låsa upp saker fort och man kan ta replay direkt efter ett race är färdigt. Kommer dock inte helt ihåg vad det heter men det är något med ''Criminal''

Visa signatur

Chassi: Silverstone Raven RV02-E Moderkort: Asrock Z68 Extreme3 Gen3 CPU: i5 2500k @ 4.2 GHz Ram: Corsair Vengeance 8GB LP GPU: GTX 660 DirectCUII OC PH SLI PSU: Fractal Design Newton R3 600W Kylning: CM hyper 212+