*avslutad* E6750 (cpu) inkl moderkort

Permalänk
Medlem

*avslutad* E6750 (cpu) inkl moderkort

Skänker:
* Intel E6750, processor utan kylare
* Gigabyte GA-P35-DS3, lämpligt för Socket 775.

Finns i centrala Stockholm. Kartong, ett gäng kablar och fungerande moderkort medföljer som extra bonus. Och det bästa av allt? Kostar gratis - om plånboken tillåter får upphämtaren gärna skänka en symbolisk summa till något välgörenhetsprojekt, typ Rädda Barnen

E6750 (cpu) inkl moderkort

Visa signatur

i7-12700K - Asus Z690-Plus D4 - Asus GeForce TUF OC 3080 - Corsair HX850 // Acer LG OLED42C2 // Intel NUC NUC5i3RYH // Synology DS214play // Synology DS1019+ // Ipad Pro 11" // Macbook Pro late 2016 samt Macbook Pro 14" 2021

Permalänk
Medlem

Skickas det kan jag ta emot.

Visa signatur

CPU 1700@4GHZ | MB MSI x370 Gaming Pro Carbon | GPU AMD Vega 64 | RAM G.skill FlareX DDR4 @3466MHZ 16GB PSU Corsair AX1200i | SSD Samsung 960 EVO 512GB | | Monitor Acer Predator XZ321QU| Mouse Razer deathadder | Keyboard Corsair Gaming K70 RGB | Headset Sennheiser game one.

Permalänk

"Kostar gratis - om plånboken tillåter får upphämtaren gärna skänka en symbolisk summa till något välgörenhetsprojekt, typ Rädda Barnen"

- Bästa jag läst här på swec idag! Tummen upp!

Visa signatur

Asus Z490-G | 10900K | Corsair Vengeance LP 3200mhz 32GB | Asus Strix 1000W | MSI RTX3090 Suprim X | Asus Strix 1000w |2x Intel SSD 6 M.2 | WD Black | Asus PG279Q | Strix Flare | Rog Gladius III | Rog Delta Headset

Permalänk
Medlem

Jag ska ner till Stockholm på måndag eller tisdag nästa vecka Jag kan också få en kompis att plocka upp det om det skulle behövas! Var kan man hitta dig månntro?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fluffarn:

Jag ska ner till Stockholm på måndag eller tisdag nästa vecka Jag kan också få en kompis att plocka upp det om det skulle behövas! Var kan man hitta dig månntro?

Paketet är ditt!

Jag jobbar på Fleminggatan, nära centralen. Jag bor vid Odenplan.
Har ett vanligt jobb med ovanligt mycket möten. Med lite framförhållning kan vi dock säkert lösa upphämtningsproblemet.

Visa signatur

i7-12700K - Asus Z690-Plus D4 - Asus GeForce TUF OC 3080 - Corsair HX850 // Acer LG OLED42C2 // Intel NUC NUC5i3RYH // Synology DS214play // Synology DS1019+ // Ipad Pro 11" // Macbook Pro late 2016 samt Macbook Pro 14" 2021

Permalänk
Medlem
Skrivet av bubbelbabbel:

Paketet är ditt!

Jag jobbar på Fleminggatan, nära centralen. Jag bor vid Odenplan.
Har ett vanligt jobb med ovanligt mycket möten. Med lite framförhållning kan vi dock säkert lösa upphämtningsproblemet.

Låter trevligt Jag ska ta och höra med en kompis om han har möjlighet att smita förbi och ta med sig delarna Får slita med mig en moderkortslåda om inte då jag far ner på måndag/tisdag Tackar tackar!

Permalänk
Medlem

Ställer mig i kö och kan hämta när som!

Permalänk
Medlem

Samma här. Kan hämta när som helst. Är tänkt till en väns son.

Visa signatur

Jag har en data

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fluffarn:

Låter trevligt Jag ska ta och höra med en kompis om han har möjlighet att smita förbi och ta med sig delarna Får slita med mig en moderkortslåda om inte då jag far ner på måndag/tisdag Tackar tackar!

Kartong ingår! Dock ingen skyddspåse.

Visa signatur

i7-12700K - Asus Z690-Plus D4 - Asus GeForce TUF OC 3080 - Corsair HX850 // Acer LG OLED42C2 // Intel NUC NUC5i3RYH // Synology DS214play // Synology DS1019+ // Ipad Pro 11" // Macbook Pro late 2016 samt Macbook Pro 14" 2021

Permalänk
Medlem

Hej!

Jag är själv inte intresserad men all kärlek till bubbelbabbel som visar sig ha ett stort hjärta Mer sånt i världen!

Permalänk
Medlem

Instämmer, med laz3r, mer kärlek till TS!

Permalänk
Medlem
Skrivet av bubbelbabbel:

Kartong ingår! Dock ingen skyddspåse.

What a hero! Fan vad sweet Riktigt mycket eloge ska du ha! <3

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fluffarn:

What a hero! Fan vad sweet Riktigt mycket eloge ska du ha! <3

Bra, bra. PM:a så tar vi det vidare därifrån.

Visa signatur

i7-12700K - Asus Z690-Plus D4 - Asus GeForce TUF OC 3080 - Corsair HX850 // Acer LG OLED42C2 // Intel NUC NUC5i3RYH // Synology DS214play // Synology DS1019+ // Ipad Pro 11" // Macbook Pro late 2016 samt Macbook Pro 14" 2021

Permalänk
Medlem

Package delivered. Hoppas att någon välgörenhetsorganisation blir några kronor rikare

Visa signatur

i7-12700K - Asus Z690-Plus D4 - Asus GeForce TUF OC 3080 - Corsair HX850 // Acer LG OLED42C2 // Intel NUC NUC5i3RYH // Synology DS214play // Synology DS1019+ // Ipad Pro 11" // Macbook Pro late 2016 samt Macbook Pro 14" 2021

Permalänk
Medlem
Skrivet av bubbelbabbel:

Package delivered. Hoppas att någon välgörenhetsorganisation blir några kronor rikare

Datorn kommer gå till välgörande ändamål efter en snabb LGA771-mod och en Xeon-processor Donationer ska också givas till någon organisation, men jag sitter i kvalet före valet. Jag undrar vem som kan använda det bäst.. Några förslag?

Permalänk
Medlem

Moderkortet är nu i mina händer och hemma i Luleå ett heatsink satt inte fast (har du vattenkylt datorn eller något sådant? ) men jag håller på att låna lite delar från äldre och betydligt mer döda moderkort, för att testa köra igång det Jag kommer med en update sen!

Permalänk
Medlem

Nej, inget vattenkylt. Undrar dock om jag inte bytt en fläkt någon gång. Hoppas att du får det hela att fungera!

Och för övriga, senkomna spekulanter: tack för visat intresse, men paketet är redan skänkt.

Röda korset och Nepal känns aktuellt. De behöver nog all hjälp de kan få - men välj ett projekt som du föredrar!

Visa signatur

i7-12700K - Asus Z690-Plus D4 - Asus GeForce TUF OC 3080 - Corsair HX850 // Acer LG OLED42C2 // Intel NUC NUC5i3RYH // Synology DS214play // Synology DS1019+ // Ipad Pro 11" // Macbook Pro late 2016 samt Macbook Pro 14" 2021