Permalänk

Får sticka in mitt huvud här också och presentera mig själv.

Det är bara att kontakta mig om ni sitter på PC-versionen och är intresserade av att joina Swedish Soldiers crew.

Hemsida och Steam-gruppen har Sheytun redan berättat om. Jag nås både här men även via andra kanaler:

Social Club: http://socialclub.rockstargames.com/member/handsomephil69
Twitter: https://twitter.com/PhilSWE
Steam: http://steamcommunity.com/id/handsomephil/

Jag ser gärna också att så många PC-spelare som möjligt ansluter sig till Steam-gruppen då vi kommer få det lättare att organisera ihop oss om vi skulle dra igång något event eller liknande i framtiden.

Väl mött.

Permalänk
Medlem

Tja,

Jag köpte spelet i söndags dock ej via steam. Körde lite igår men inte så roligt spela själv. Hur går man med i er crew?

Skrivet av Handsome Phil:

Får sticka in mitt huvud här också och presentera mig själv.

Det är bara att kontakta mig om ni sitter på PC-versionen och är intresserade av att joina Swedish Soldiers crew.

Hemsida och Steam-gruppen har Sheytun redan berättat om. Jag nås både här men även via andra kanaler:

Social Club: http://socialclub.rockstargames.com/member/handsomephil69
Twitter: https://twitter.com/PhilSWE
Steam: http://steamcommunity.com/id/handsomephil/

Jag ser gärna också att så många PC-spelare som möjligt ansluter sig till Steam-gruppen då vi kommer få det lättare att organisera ihop oss om vi skulle dra igång något event eller liknande i framtiden.

Väl mött.

Visa signatur

Chassi: Fractal R6, Intel 8700K, SSD 2 x 256GB , Asus Z370-F, MSI RTX 3080 Trio X , 16GB Vengeance ,Corsair HX 750w, G900, G35 & G19 & Acer XB271Hu.
Inet.se fraktfritt

Permalänk
Medlem

Damir2d

Visa signatur

Chassi: Fractal R6, Intel 8700K, SSD 2 x 256GB , Asus Z370-F, MSI RTX 3080 Trio X , 16GB Vengeance ,Corsair HX 750w, G900, G35 & G19 & Acer XB271Hu.
Inet.se fraktfritt

Permalänk
Medlem

Jag joinar gärna!
gtao: Wint3rmaN
steam: wint3rman

Visa signatur

Fractal Design Define R3 | Asus P8Z68-V/GEN3 | i5 2500K | 8 GB | Xfx Radeon HD 7970 | OCZ Agility 3 60 GB | Fractal Design 650W Newton R2

Permalänk
Medlem

Så nu är jag medlem och kör gärna på kvällarna. Jag kör PC varianten dock inte riktigt 100% på hur online fungerar men är gärna med för att lära mig. Har kört mest BF4 hittils.

Visa signatur

Chassi: Fractal R6, Intel 8700K, SSD 2 x 256GB , Asus Z370-F, MSI RTX 3080 Trio X , 16GB Vengeance ,Corsair HX 750w, G900, G35 & G19 & Acer XB271Hu.
Inet.se fraktfritt

Permalänk
Medlem

Tjena, undrar bara om det fortfarande är 25 år som gäller? Är bara 17 men skulle mer än gärna vilja gå med! Spelar på PC.
GTAO: BerSerXz (i fall att jag får)

Visa signatur

Världen bästa och högljudaste dator FTW!
Sapphire 7970 Vapor X - MSI Z77 G45 - Cooler Master GX 650W - Intel i5 3570k - 1 TB HDD - Cooler Master Storm Scout II -
2x8 GB Corsair Vengeance - Cooler Master 212 EVO

Permalänk
Medlem

Soldat Subzero199 ansöker om medlemskap.

30 år, spelar mest på kvällar.

Visa signatur

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein (1879 - 1955)

Permalänk
Medlem

Hej, skickade en request via social klubben (kungkaj1337 ) fyller 22 nu i juli och anser mig själv mogen, genom att inte rage quita eller störa på något särskilt sätt, hjälper gärna till att fixa saker och spelar nästan varje kväll/natt. Är det något mer man måste göra för att få joina? bara skriva här eller pma eller något om det är något mer man ska lägga till.

Permalänk
Medlem

Tja, skickade request genom social club och heter notGuMa. Är 25 år och spelar på kvällar o helger. Tack & Hej!

Visa signatur

It's only game, why you heff to be mad?

Permalänk
Medlem

Medlemsskap och Ålder

Lite info och förtydligande:

Alla ansökningar om att joina crewen går via vår Social Club-sida. När du skickat en request där så får du inom kort ett mail till din inbox på Socal Club tillbaka med några frågor. När du besvarat dessa så kommer sedan en inbjudan som du måste acceptera. Först då är du medlem i crewen och kan bära taggen i spelet. Kolla alltså din inbox på Social Club regelbundet efter det att du skickat invite request till oss.

Gällande åldern på 25 år så har vi ändrat den regeln något till "Vuxna Spelare" istället för en siffra. Det är alltså inte hugget i sten att man måste vara minst 25 år. Det är hur man uppför sig och hur man spelar som är det viktigaste. Vi vill ha en bra, vänlig och trevlig spelmiljö i crewen (samtidigt som vi såklart har roligt tillsammans).

Steam-communityn som vi har är ett komplement både för våra PC-spelare och våra PS4-spelare där vi även har ett forum för frågor som kräver mer utrymme än vad crew-feeden har på Social Club.

Jag som är crew leader kollar våran inkorg på Social Club dagligen så frågor besvaras snabbast där. Här är jag bara inne sporadiskt.

Vi ses i Los Santos!

Permalänk
Medlem

Ikväll kl 18.00 (ca, lite beroende på em-trafiken) hostar jag playlist med lite blandade jobb för PC-spelarna i vår crew.

Se till att ha crewtaggen aktiv så skickar jag invite.

Lägg gärna till mig som vän på Steam om ni vill: xeytun

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sheytun:

Ikväll kl 18.00 (ca, lite beroende på em-trafiken) hostar jag playlist med lite blandade jobb för PC-spelarna i vår crew.

Se till att ha crewtaggen aktiv så skickar jag invite.

Lägg gärna till mig som vän på Steam om ni vill: xeytun

Låter trevligt! Köpte GTA till PC i torsdags (lirade 360 förut), och känner att det inte är riktigt samma grej utan ett skönt gäng som spelar tillsammans.

Jag är en kille på 26 år som spelat det mesta i multiplayerväg de senaste 10 åren. Kan inte motivera mig till singelplayer, för det är så ofantligt mycket roligare med kompisar. Dessvärre har jag inga polare som spelar GTA.

Jag slänger iväg en request, och hoppas på att få vara med ikväll, och många kvällar där efter.

Väl mött!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Raesmus:

Låter trevligt! Köpte GTA till PC i torsdags (lirade 360 förut), och känner att det inte är riktigt samma grej utan ett skönt gäng som spelar tillsammans.

Jag är en kille på 26 år som spelat det mesta i multiplayerväg de senaste 10 åren. Kan inte motivera mig till singelplayer, för det är så ofantligt mycket roligare med kompisar. Dessvärre har jag inga polare som spelar GTA.

Jag slänger iväg en request, och hoppas på att få vara med ikväll, och många kvällar där efter.

Väl mött!

Kul, välkommen! Tips till dig, och andra som skickar en request: Glöm inte att kolla inboxen på Social Club sedan! Ses ikväll!

Permalänk
Medlem

Tjena,

Jag har inte lirat så mycket men det är riktigt tråkigt att spela själv, så jag har skickat en request.

// Derkflerk (Fyller 23 om det har någon betydelse)

Visa signatur

MB:Asus B550-I Gaming ROG Strix CPU:Ryzen 5600X RAM:G.Skill Trident Z 32gb@3200 SSD:Samsung 970 EVO Plus 1TB GPU:3080 FE PSU:Corsair SF600 CASE:Louqe ghost s1

Permalänk
Medlem
Skrivet av niklas2222:

jo vi behöver mer PC spelare på GTAV Oline är dågon som vill hoppa på oss så får ni göra det

läs här först:

- Föredrar missions (även om races och deathmatches självklart är ok också)
- Spelar på en sund nivå och vill ha en crew där man inte måste vara inloggad 24h/dygn
- Gillar att spela tillsammans med mottot en för alla, alla för en och har förståelse för att alla medlemmar är bra på olika saker
- Är över 20+ år

http://socialclub.rockstargames.com/...edish_soldiers

Fortfarande pending request här.

Visa signatur

MB:Asus B550-I Gaming ROG Strix CPU:Ryzen 5600X RAM:G.Skill Trident Z 32gb@3200 SSD:Samsung 970 EVO Plus 1TB GPU:3080 FE PSU:Corsair SF600 CASE:Louqe ghost s1

Permalänk
Medlem

ÅTERIGEN: NI SOM ANSÖKER OM MEDLEMSKAP, KOLLA ER INBOX PÅ SOCIAL CLUB REGELBUNDET!

Permalänk
Medlem

På förekommen anledning så påtalar jag den kanske viktigaste regeln i den här crewen:

- Vi anstränger oss för att spela tillsammans och att få med alla crewmedlemmar som är online. Man får då anpassa VAD man spelar till HUR MÅNGA vi är online.

Det innebär t.ex. att om man spelar heist för fyra spelare och det kommer in fler online i crewen så kör man färdigt det FÖRSÖKET sedan spelar man spellägen där ALLA kan vara med. Blir man sedan fyra igen kan man återuppta där man var. Blir man åtta online så kanske man delar upp sig i två heist-lag.

Det viktigaste är att alla är med och ingen blir lämnad utanför.

Tycker man inte den här regeln är bra så letar man efter andra crewer bara.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sheytun:

På förekommen anledning så påtalar jag den kanske viktigaste regeln i den här crewen:

- Vi anstränger oss för att spela tillsammans och att få med alla crewmedlemmar som är online. Man får då anpassa VAD man spelar till HUR MÅNGA vi är online.

Det innebär t.ex. att om man spelar heist för fyra spelare och det kommer in fler online i crewen så kör man färdigt det FÖRSÖKET sedan spelar man spellägen där ALLA kan vara med. Blir man sedan fyra igen kan man återuppta där man var. Blir man åtta online så kanske man delar upp sig i två heist-lag.

Det viktigaste är att alla är med och ingen blir lämnad utanför.

Tycker man inte den här regeln är bra så letar man efter andra crewer bara.

Nu skickat en ansökan på Social Club.
Mvh

Permalänk

Äldsta spelaren?

Hej

Är 47 år och spelar kvällar och helger mest. Är inte jätteerfaren av just GTA men däremot mycket med BF 3.

Van vid teamspelande med headset.

Från skåne men pratar så man begriper

Har ansökt om medlemskap via social club.

Spelar på PC.

Kollar min inbox på RSC regelbundet.....

/Trollmalte

Permalänk

Hoj hoj...
Spelar så ofta jag kan, PC version Online.
LVL46
Är mest intresserad av coop style...Hiests osv.
Men är inte svår att kompromissa med.
45 år, van vid TS, Mumble osv.
SC: MicceyTZ, uttalas Mickey

Visa signatur

|: AeroCool VS92 Chassi |: Gigabyte Z97P D3 Mobo |: I5 4690K proc | Noctua NH-U12P SE2 Kylare |: 2x4Gb Savage 2400mhz CL11 XMP Ram |: Radeon R9 290X 4Gb D.CU II Grafik |: 1Tb Toshiba HDD |: BeQuiet Kraft 700w Nätagg |: Win10

BTW: https://www.inet.se/produkt/9990887/fraktfritt-sweclockers

Permalänk
Medlem

Skickade en ansökan. lvl 15 eller något sånt online. Har inte kört så mycket, mest nött mig igenom flygskolan och köpt en lägenhet för pengarna från den. 28 år gammal linkpingsbo med rötter i småland annars (nej, dialekten är inte att leka med.).

Visa signatur

Raven RV02-e // 2500k@4.5GHz // 16GB 1866MHz // Sapphire 390// AX1200 // Silver Arrow // AsRock p76 E4 Gen 3 // Majestouch 2, bruna // 128GB Crucial m4 som systemdisk, 2TB WD Green som lagring och BX100 250GB för spel // ATH-m50x

AW 14
"Citera" för svar

Permalänk
Medlem

Tjenare! 20årig man som söker efter ett härligt gäng att spela lite Gta V på Pc. Är med i andra spelföreningar med ingen lirar Gta för tillfället. Spelar vid olika tider då jag jobbar skift, men är alltid inne på kvällar om jag är ledig! ^^

Är mogen och allt inom det område och hoppas att man hittar några att fördriva tiden med!

Mvh. Fractic

Socialclub: Frackee

Visa signatur

Lur: IPhone 6+. Lur 2: IPhone 7 Platta: IPad Air Skärm: BenQ 24" 3D LED XL2411T
Speldator: Chassi: CM Storm Stryker, Grafikkort: Gigabyte GTX 680, RAM: 16GB, SSD: Intel 520 120GB,
Hårddisk: WD Caviar Black 1TB, Nätagg: Corsair GS800W, Processor: Intel i7 6700k 4 Ghz

Permalänk
Medlem

Ni som gillar att spela "hemgjorda" jobb på GTA V kan gärna kolla in vår crew, framförallt när det gäller PS4. Där finns nu över 300 jobb, varav ett antal med över 100 likes och ett gäng med 300-500 plays. Även för dig som gillar att bygga jobb finns mycket erfarenhet att hämta, särskilt från Generalrojz och JonasS67 som är riktigt duktiga.

Permalänk
Medlem

Nu har jag skickat en invite. Heter Xurtain på Social Club.

Visa signatur

Mac, Fender och synthar...

Permalänk
Medlem

Skickade en invite till er då det skulle vara skoj att lira med jämnåriga samt personer som vill spela på ett sjysst sätt.

Är 35 år, boende i Dalarna, gift, två ungar så jag spelar så ofta familjen tillåter. Började med GTA online igår men har spelat i genom det två ggr på ps3 o håller på nu på ps4.

PSN: fossmo
Socialclub: flutrik

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Aktiuellt?

är detta crew fortfarande aktiv?

Permalänk
Inaktiv

Skickade en crew request ganska nyligen, fann er igenom en grupp jag hittade på Facebook och så spelade jag med en av era medlemmar och fann detta väldigt trevligt!

SCN: Towerdies

Permalänk
Medlem

Crewen är aktiv men är numera bara "Invite". Har du spelat med någon eller känner någon i crewen så frågar du den personen om invite.

Permalänk
Skrivet av Sheytun:

Crewen är aktiv men är numera bara "Invite". Har du spelat med någon eller känner någon i crewen så frågar du den personen om invite.

Jag försökte skicka meddelande till dig via Social Club men det verkade inte funka. Ansökte om medlemskap via er crew-sida. Samma användarnamn som här. Min gamla crew har typ slutat spela och jag vill ha fler att spela med. 36 år och rätt högt rankad men det beror bara på att jag spelat så mycket inte att jag är bra. Ni verkar softa så det skulle vara kul att spela lite med er.

Permalänk
Medlem

Ikväll 19.30 kör vi lite trial-banor. Det blir mest för bilar, typ Rebel, Sandking och Dubsta men även nån MC-bana kan slinka med. Gäller PS4. Bli medlem? Kontakta mig på Social Club.