Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Lightstar:

Ojoj, min post kommer inte vara i närheten av härligheterna alla andra har här

Nu har jag kört med en billig eGo-T CE5 sen början av året men känner av att den inte är helt tillfredsställande och vill ha något lite bättre.
Ekonomin är väldigt, väldigt tight just nu så gränsen ligger på 500kr men ju billigare desto bättre.
Tar annars emot förslag på vad jag kan göra för att förbättra den jag har för att klara lite till.

Det du ska ha är ett Aspire Premium Kit det kommer bli en enorm boost för dig. Förbannat bra kit Nautilus mini är fortfarande en riktigt bra tank som tom jag som har lämnat clearos lååångt bakom mig kan avnjuta fortfarande.

Det är iofs en hundring över din budget men det är värt varenda krona

http://eciggs.se/produkter/ecigg-kit/aspire/aspire-premium-ki...

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

Här trodde man att det fanns lite zeus juice hos mitt postombud men nej. Dem skulle ha fått in den idag men posten hade inte levererat det..

Dags för en ny RTA då min nuvarande faller isär.. Tips?

Eller så slutar jag vara så korkad hade glömt en del vilket gjorde att en annan inte fastnade..

Men tar fortfarande emot tips Sitter för nuvarande med Kangertech subtank mini, Finns det bättre/lättare?(Nybörjar mässigt)

Visa signatur

AMD 5800x3d | ASUS x570 | Samsung SSD EVO 850 500GB | Corsair 32GB (2x8GB) 3600Mhz | Noctua NH-D15 | ASUS TUF OC 4090 | Fractal design R6 | Corsair RM1000X | LG UltraGear 27GL850 x2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Janne1:

Hur får man QR att funka? Försökt med flertal appar.

Igen då... Haha. Jag får ingen app att läsa på koden på batterierna. Hur gör jag?

Visa signatur

hej hej

Permalänk
Medlem
Skrivet av '[WP@:

Wolverine;15355849']Det du ska ha är ett Aspire Premium Kit det kommer bli en enorm boost för dig. Förbannat bra kit Nautilus mini är fortfarande en riktigt bra tank som tom jag som har lämnat clearos lååångt bakom mig kan avnjuta fortfarande.

Det är iofs en hundring över din budget men det är värt varenda krona

http://eciggs.se/produkter/ecigg-kit/aspire/aspire-premium-ki...

Har du testat de nya förbrännarna från aspire? Av någon anledning har jag börjat hosta som fan av dem. Dock så går det över en del när de väl är "invejpade" men tyckte ändå det var konstigt.

Visa signatur

"Be not afraid of life. Believe that life is worth living, and your belief will help create the fact." - William James

Permalänk
Skrivet av Zippeer:

Här trodde man att det fanns lite zeus juice hos mitt postombud men nej. Dem skulle ha fått in den idag men posten hade inte levererat det..

Dags för en ny RTA då min nuvarande faller isär.. Tips?

Eller så slutar jag vara så korkad hade glömt en del vilket gjorde att en annan inte fastnade..

Men tar fortfarande emot tips Sitter för nuvarande med Kangertech subtank mini, Finns det bättre/lättare?(Nybörjar mässigt)

Min Kayfun 4 från Fasttech Länk funkar utmärkt. Fick rengöra den rejält, med all maskinolja, men efter det funkar den underbart o ger mycket bra smak. Söker du Sub ohm RTA så har Goblin lanserats och har hört bra om den, men inte provat själv. Har en Orchid V4 som funkar ypperligt. Länk

Permalänk
Skrivet av Janne1:

Igen då... Haha. Jag får ingen app att läsa på koden på batterierna. Hur gör jag?

Har samma problem, det är för att din telefon inte kan fokuserae på en så lite QR kod, testa ta en macro bild med en bra kamera och ta över den till datorn, och läs in QR koden så.

Permalänk
Medlem

Fick Vape-brev idag. Såklart när jag öppnar lådan till Aspire Nautilus...så är den helt tom. Trodde det var ett skämt men icke.

Får se vad Myvapor svarar. Fine om något saknas, nu fick jag en tom låda. Resten av sakerna fick jag :/

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk
Medlem

Vapemail från Liquid voyage! Paketet från Zeus är fortfarande borta...

Visa signatur

AMD 5800x3d | ASUS x570 | Samsung SSD EVO 850 500GB | Corsair 32GB (2x8GB) 3600Mhz | Noctua NH-D15 | ASUS TUF OC 4090 | Fractal design R6 | Corsair RM1000X | LG UltraGear 27GL850 x2

Permalänk
Medlem

Allt jag kan säga är att 1life.dk har en otrolig service! Min clouper dna30 har många fel. Och efter rätt så många mail kom vi fram till att istick50w skulle vara en bättre mod för mig. Och i onsdags skickade jag mellanskillanden till dom. Idag hade jag den i handen! Rekommenderar dem alla dar i veckan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zake:

Allt jag kan säga är att 1life.dk har en otrolig service! Min clouper dna30 har många fel. Och efter rätt så många mail kom vi fram till att istick50w skulle vara en bättre mod för mig. Och i onsdags skickade jag mellanskillanden till dom. Idag hade jag den i handen! Rekommenderar dem alla dar i veckan.

Yes, danskarna är riktigt bra.

Visa signatur

"Be not afraid of life. Believe that life is worth living, and your belief will help create the fact." - William James

Permalänk

Det här låter ju bra. Snabbare frakt på batterier.

https://www.fasttech.com/forums/shipping/t/1616415/all-batter...

''The estimated delivery time for this service is about 14 business days.''

Permalänk
Medlem

Ämnet har säkert varit uppe tidigare, men...

Bästa smakerna?
Rekommenderas?
Rekommenderas inte?

Kör på Zeus E-Juice Strawnana = Nöjd hittills

Vilken Tank ska man köra på? Eftersom jag inte fått någon/hört av butiken så kan jag lika bra fråga.
Ska jag fortfarande satsa på en Nautilus?

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk
Medlem
Skrivet av EyeNEye:

Ämnet har säkert varit uppe tidigare, men...

Bästa smakerna?
Rekommenderas?
Rekommenderas inte?

Kör på Zeus E-Juice Strawnana = Nöjd hittills

Vilken Tank ska man köra på? Eftersom jag inte fått någon/hört av butiken så kan jag lika bra fråga.
Ska jag fortfarande satsa på en Nautilus?

Några av mina favoriter är dessa,

Digbys Hooligan
Digbys Apple Cinammon
Nicoticet Beetlegeuse
Nicoticet Gravity
Mrs lord & co Summer Pudding

Du kan hitta information om alla dom smakerna och kan köpa dom här http://www.eciggbutik.se/sv/artiklar/e-juice/index.html det är smaker jag starkt rekommenderar för alla dom är extremt trevlig att vapa på, smakrika och fruktiga.

Permalänk
Medlem
Skrivet av EyeNEye:

Ämnet har säkert varit uppe tidigare, men...

Bästa smakerna?
Rekommenderas?
Rekommenderas inte?

Kör på Zeus E-Juice Strawnana = Nöjd hittills

Vilken Tank ska man köra på? Eftersom jag inte fått någon/hört av butiken så kan jag lika bra fråga.
Ska jag fortfarande satsa på en Nautilus?

Vapingkings Kings Custard
Suicide bunnys Mothers Milk
Gremlin juice Blue

Visa signatur

"Be not afraid of life. Believe that life is worth living, and your belief will help create the fact." - William James

Permalänk

Äntligen låg paketet i brevlådan! Får väl se om det är något att ha...

edit: Så gick glaset sönder på min nautilus... suck! Fick bli en kvick beställning på en ståltank från lightyourfire.se

Permalänk
Skrivet av Fuzzmeister:

Äntligen låg paketet i brevlådan! Får väl se om det är något att ha...

http://i.imgur.com/1fyYbrS.jpg

edit: Så gick glaset sönder på min nautilus... suck! Fick bli en kvick beställning på en ståltank från lightyourfire.se

Gör gärna en liten review senare Peaches and cream vill jag gärna testa.

Permalänk
Skrivet av Fuzzmeister:

Äntligen låg paketet i brevlådan! Får väl se om det är något att ha...

http://i.imgur.com/1fyYbrS.jpg

edit: Så gick glaset sönder på min nautilus... suck! Fick bli en kvick beställning på en ståltank från lightyourfire.se

Monkey jizz är jävligt nice

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Medlem

Vapemail från Zeus! Verkar dock som att jag inte fick vad jag beställde. alla 6ml flaskor är 0mg Nikotin fast jag beställde 12mg

Visa signatur

AMD 5800x3d | ASUS x570 | Samsung SSD EVO 850 500GB | Corsair 32GB (2x8GB) 3600Mhz | Noctua NH-D15 | ASUS TUF OC 4090 | Fractal design R6 | Corsair RM1000X | LG UltraGear 27GL850 x2

Permalänk
Medlem

Mycket som händer i tråden kul!

Min coil brakade precis samman i iClear 30:n...

Fortfarande inget svar från myvapor.se

Tack för tipsen angående smakerna. Blir nog några utav dom

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk
Proffsmoddare

Måndgskväll! Hardcore gaming och lite vape!!

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Skrivet av Zippeer:

Vapemail från Zeus! Verkar dock som att jag inte fick vad jag beställde. alla 6ml flaskor är 0mg Nikotin fast jag beställde 12mg

http://i.imgur.com/hmIdKUb.jpg

Kontakta de, du kanske får pengarna tillbaka. Nice med Zeus juice

Permalänk
Skrivet av EyeNEye:

Mycket som händer i tråden kul!

Min coil brakade precis samman i iClear 30:n...

Fortfarande inget svar från myvapor.se

Tack för tipsen angående smakerna. Blir nog några utav dom

Ett tips är att slänga ut den o köpa en Nautilus

Skrivet av '[WP@:

Wolverine;15364118']Måndgskväll! Hardcore gaming och lite vape!!

http://i.imgur.com/KGSCulw.jpg

Awmygaahd! Bygg om den till en box mod

Permalänk
Medlem
Skrivet av MuffinManxD:

Ett tips är att slänga ut den o köpa en Nautilus

Det var det jag gjorde

Så såg paketet ut när jag precis hämtat ut den från posten.
Tom låda..

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk
Medlem
Skrivet av EyeNEye:

Det var det jag gjorde

Så såg paketet ut när jag precis hämtat ut den från posten.
Tom låda..

http://i.imgur.com/hxUjRPU.jpg

Ser dessutom ut att vara fake.

Visa signatur

"Be not afraid of life. Believe that life is worth living, and your belief will help create the fact." - William James

Permalänk
Medlem
Skrivet av MuffinManxD:

Kontakta de, du kanske får pengarna tillbaka. Nice med Zeus juice

Det har jag redan gjort och fått svar bara hoppas på att jag slipper tullen denna gång

"Hi,

I just recived my order and i noticed that i got the wrong product. Im not looking to return it becouse of the shipping cost but just wanted to inform you.
Order nr: #xxxxxx
Item: Zeus Line Sample Pack - 12mg Nicotine
I got the Zeus line sample pack but all the bottles are with 0mg Nicotine."

Deras svar ungefär 2 timmar senare: "We apologize for the inconvenience . However, we will replace your Sample Pack for you.
We will try to get this order sent out to you ASAP"

Skrivet av jkrx:

Ser dessutom ut att vara fake.

Ja antingen fake eller så har dem ändrat förpackning sedan jag köpte min.

Visa signatur

AMD 5800x3d | ASUS x570 | Samsung SSD EVO 850 500GB | Corsair 32GB (2x8GB) 3600Mhz | Noctua NH-D15 | ASUS TUF OC 4090 | Fractal design R6 | Corsair RM1000X | LG UltraGear 27GL850 x2

Permalänk
Medlem
Skrivet av jkrx:

Ser dessutom ut att vara fake.

Skrivet av Zippeer:

Ja antingen fake eller så har dem ändrat förpackning sedan jag köpte min.

Skrapade koden som var på baksidan av det tomma paketet. Var äkta enligt aspirecig.com

Äkta vara, utan vara.

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk
Medlem

Vilket helvete... fick hem min FT order idag och gick glatt för att hämta ut den på ICA. När jag väl hade kommit hem kollade jag så allt såg bra ut och det gjorde det. Mina kuro koilers fungerar inte, provade hur många gånger som helst. Fick nog och fick till en snygg coil för hand istället, tänkte testa den i ohm-mätaren jag också köpte, den visade 0 i resistans och när jag skruvade av min base åkte hela 510 kontakten på mätaren av och skiten är nu sönder... suck, ingen rda vape för mig idag då.

Någon som har tips på en mätare som faktiskt håller och visar hyfsat koŕrekt? Eller ska man skita i dessa mätare och bara köra med en multimeter?

Haha fan va besviken jag är nu, blev inte alls som jag hade tänkt

Bjuder på lite sorgsen vapemail;(

http://i.imgur.com/FaIwCEuh.jpg
Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

5600x, x470-f, 3080 10GB

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Spelaspel:

Vilket helvete... fick hem min FT order idag och gick glatt för att hämta ut den på ICA. När jag väl hade kommit hem kollade jag så allt såg bra ut och det gjorde det. Mina kuro koilers fungerar inte, provade hur många gånger som helst. Fick nog och fick till en snygg coil för hand istället, tänkte testa den i ohm-mätaren jag också köpte, den visade 0 i resistans och när jag skruvade av min base åkte hela 510 kontakten på mätaren av och skiten är nu sönder... suck, ingen rda vape för mig idag då.

Någon som har tips på en mätare som faktiskt håller och visar hyfsat koŕrekt? Eller ska man skita i dessa mätare och bara köra med en multimeter?

Haha fan va besviken jag är nu, blev inte alls som jag hade tänkt

Skickades från m.sweclockers.com

Du behöver ingen ohmmätare använd http://www.steam-engine.org/coil.asp istället så kan du göra coils rätt utan mätare. Sen hur fungerade inte dina Kurocoilers?? det är ju en sjukt simpel konstruktion som inte ens klonmakare kan misslyckas med?

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem
Skrivet av [WP@:

Wolverine;15364339]Du behöver ingen ohmmätare använd http://www.steam-engine.org/coil.asp istället så kan du göra coils rätt utan mätare. Sen hur fungerade inte dina Kurocoilers?? det är ju en sjukt simpel konstruktion som inte ens klonmakare kan misslyckas med?

Jo jag vet om steam engine men kan ju vara så att jag råkar bygga åt helvete och steamengine kan inte se om jag råkar kortsluta min rda ju
Är första gången jag försöker mig på RDAs nämligen.

Fattar inte heller hur de inte fungerar, riktigt konstigt men varenda gång jag försökte blev det dubbla varv på varanda alternativt trassel. Inte som jag sett på andra där de bara snurrar den och det blir till en perfekt coil direkt

Nvm de har bestämt sig för att börja fungera nu, tror jag var problemet.
Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

5600x, x470-f, 3080 10GB

Permalänk
Skrivet av Zippeer:

Det har jag redan gjort och fått svar bara hoppas på att jag slipper tullen denna gång

"Hi,

I just recived my order and i noticed that i got the wrong product. Im not looking to return it becouse of the shipping cost but just wanted to inform you.
Order nr: #xxxxxx
Item: Zeus Line Sample Pack - 12mg Nicotine
I got the Zeus line sample pack but all the bottles are with 0mg Nicotine."

Deras svar ungefär 2 timmar senare: "We apologize for the inconvenience . However, we will replace your Sample Pack for you.
We will try to get this order sent out to you ASAP"

Ja antingen fake eller så har dem ändrat förpackning sedan jag köpte min.

Bra service där ju