Föra över Saves från ps4 till PC..?

Permalänk
Medlem

Föra över Saves från ps4 till PC..?

Är det nåt som bara går i onlinedelen?
Har gjort ca 25-30% på playstation i SP... tycker vissa uppdrag är så tråkiga... tänkte om man kunde ladda upp saves från ps4, och ner till PC genom social club... men det går inte..?
Kan man ta nån annans save då, och lägga över? Isf... är det nån vänlig själ som kan lägga upp en savefil på ca25-30%

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swennis:

Är det nåt som bara går i onlinedelen?
Har gjort ca 25-30% på playstation i SP... tycker vissa uppdrag är så tråkiga... tänkte om man kunde ladda upp saves från ps4, och ner till PC genom social club... men det går inte..?
Kan man ta nån annans save då, och lägga över? Isf... är det nån vänlig själ som kan lägga upp en savefil på ca25-30%

Har ej spelet men gissar att det är "cloud" och då kan du glömma få save files eller överföra från PS4.

Visa signatur

Citera eller @philipborg om du vill att jag ska läsa dina svar.

Permalänk

går bara online

Visa signatur

Gaming/Allround Dator: I7 4790k, Gigabyte windforce 3X 2gb GTX 760, CX500, H440, MSI Z97 Gaming 5, Hyper 212 Evo
Laptop 1. Asus k73e: intel core i5 2410m HD3000 bästa laptopen jag haft/använt synd bara att den börjar visa 4 år av släpandes till kompisar :(
Laptop 2. EN TV43CM: A6-4400m Platta: Surface pro 1

Permalänk

Antar att det kommer komma savegames senare. Har själv redan klarat storyn på PS4, så jag själv är ej heller riktigt sugen på att köra om det.

Visa signatur

| Retina iMac - 2014 | Intel Core i7 Quad Core - 4,0 GHz | 32GB RAM (Crucial Ballistix Sport 1866 MHz SODIMM) | AMD Radeon R9 M295X 4GB GDDR5 | 1TB SSD | LaCie D2 Thunderbolt 4TB | ASUS BW-12D1S-U (Blu-ray-brännare) | Apple Time Capsule 3TB | Denon DA-300USB (DAC) | Denon AH-D7000 | Logitech Z2300 (2.1) |

Permalänk
Medlem

Vissa uppdrag är ju ganska ok att köra om... men många av dom är bara roliga en gång/första gången...