Permalänk
Medlem

Sugo 05, Huawei E392 etc..

Har övergett mina planer på ett mITX-system och säljer/byter ett halv-moddat Silverstone Sugo SG05.
Se bilderna för skick etc. moddat för ATX-nätdel och ett mindre snyggt 120mm-fläkthål i taket. Lite repor i nederkanten på fronten. Inga diskhållare. Kan kanske leta upp nån gammal 120mm ADDA-fläkt om det är intressant.

Pris: Bud! (+frakt 69 spänn med Schenker)

Har även ett 4G-modem från Huawei (E392) som säkert är låst till Telia då jag fått det därifrån.
Pris: Bud! (+frakt från 24 spänn som brev med Posten)

Säljes, eller bytes mot något skoj. Något modernare ljudkort (USB/PCIe ej PCI), en DAC, ett nätagg på <500w av nyare snitt, några högtalare, ett grafikkort (bättre än 560ti), ett mATX-chassi, din mormors löständer, en moped etc. etc. Lägger pengar, i rimliga mängder, mellan. Endast byten öga mot öga. Bor i Trestad men kan åka en bit för rätt pryl såklart.

Bjud i tråden, pm'a bytesförslag!

Sugo 05, Huawei E392 etc..

Visa signatur

Detta meddelande skrevs på en porrfylld dator, av en elak skitstövel. Det innehåller ingen praktisk eller användbar information, och skrevs faktiskt enbart för att förvilla och föra dej bakom ljuset.

Permalänk
Medlem

50kr för huavei modemet.

Visa signatur

Bosna u <3

I7-6700K :-: 16gb DDR4 :-: ASUS 1080TI :-: MSI Gaming Carbon :-: NH-U14S :-: FD R5 :-: Seasonic X 760W

Permalänk
Medlem
Skrivet av zeleni:

50kr för huavei modemet.

Noterat! Hur länge kan jag hålla liv i budgivningen utan att du tröttnar på att vänta? Funkar fredag kväll?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Detta meddelande skrevs på en porrfylld dator, av en elak skitstövel. Det innehåller ingen praktisk eller användbar information, och skrevs faktiskt enbart för att förvilla och föra dej bakom ljuset.

Permalänk
Medlem
Skrivet av fizzdan:

Noterat! Hur länge kan jag hålla liv i budgivningen utan att du tröttnar på att vänta? Funkar fredag kväll?

Skickades från m.sweclockers.com

Det är upp till dig, om du tror at du kan få mer pengar för ett låst 4g modem

100kr inkl frakt och om vi fixar i dag

Visa signatur

Bosna u <3

I7-6700K :-: 16gb DDR4 :-: ASUS 1080TI :-: MSI Gaming Carbon :-: NH-U14S :-: FD R5 :-: Seasonic X 760W

Permalänk
Medlem
Skrivet av zeleni:

Det är upp till dig, om du tror at du kan få mer pengar för ett låst 4g modem

100kr inkl frakt och om vi fixar i dag

Taget! Pm-a en adress så svarar jag med nummer så du swisha pengar!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Detta meddelande skrevs på en porrfylld dator, av en elak skitstövel. Det innehåller ingen praktisk eller användbar information, och skrevs faktiskt enbart för att förvilla och föra dej bakom ljuset.