War for the overworld samlingstråd!

Permalänk
Medlem

War for the overworld samlingstråd!

It's good to be bad!

Nu när det börjar dra ihop sig inför WFTO så tyckte jag att det skulle passa med en samlingstråd för alla intresserade!

Vad är War for the overworld?

War for the overworld(WFTO) är ett RTS/RPG lir som efterliknar Dungeon keeper och det är gjort utav fans. Utvecklarna startade på kickstarter och har blivit godkända via greenlight. Spelet finns redan att köpa på steam, och mycket likt minecraft betan så får du spela spelet när det utvecklas. Detta spelet är baserat på Dungeon keeper 3 som aldrig fick se dagens ljus på grund utav EA köpte upp Bullfrog Productions och sålde rättigheterna till ett kinesiskt företag som gjorde ett MMORPG utav det. Kommer ni ihåg berättarrösten från Dungeon keeper 1&2? Samma skådespelare(?) spelar in rösterna till WTFO! Hur legendariskt är inte det!

Tidig preview från kickstarter

Riktig trailer för WFTO

Här kan du även se när Peter Molyneux hyllar spelet!

Vart kan jag läsa mer?

Här hittar du all information om spelet!
https://wftogame.com/

Spelet släppas 02/04/2015!

Visa signatur

CPU: I5 4690K @ 4.8GHZ Vcore 1,32 Temp max load: 76c | KYLARE: Phanteks PH-TC14PE MODERKORT: ASUS Z97-A | PSU: FSP Hyper 700W
MINNE:16GB HyperX Black @ 1866mhz |SSD: PNY Optima 240 GB
GRAFIK KORT: Gigabyte 970 GTX WFx3 | BURK: Phanteks Enthoo Pro, windowed edition
Ja jag vet att jag särskriver och jag skyller på engelskan!

Permalänk
Medlem

Köpte det för några dagar sedan, så sjukt nöjd. Dom har verkligen lyckas med att skapa det bästa från Dungeon Keeper2 + nya features i 3:an. Ett av dom roligaste spelen jag har kört på länge.