Cannot find a valid peer process to connect to

Permalänk
Medlem

Cannot find a valid peer process to connect to

Tjena, plötligt när ja skulle starta om mitt vm fusion på min macbook air så fick jag upp detta felmedeelandet. Det har aldrig hänt innan och nu kan jag inte längre komma in på vm fusion då detta meddelandet kommer upp vid startning. Jag är riktigt kass på datorer så förstår inte vad folk säger när jag googlat på detta problem och läst de på engelska. Hjälp skulle uppskattas mycket då jag som sagt inte kommer in på widows.

Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av tomat1:

Tjena, plötligt när ja skulle starta om mitt vm fusion på min macbook air så fick jag upp detta felmedeelandet. Det har aldrig hänt innan och nu kan jag inte längre komma in på vm fusion då detta meddelandet kommer upp vid startning. Jag är riktigt kass på datorer så förstår inte vad folk säger när jag googlat på detta problem och läst de på engelska. Hjälp skulle uppskattas mycket då jag som sagt inte kommer in på widows.

Mvh

http://kb.vmware.com/selfservice/microsites/search.do?languag...

Jag hade samma bekymmer i förra veckan med mitt windows 7 men boota om hela datorn och det fungerade igen sen .

Visa signatur

MBP Retina 15" late 13 2,3ghz / 16gb ram / 512gb ssd / GT750m / Iphone 6 64gb / Ipad 4 / Apple Watch 

Permalänk
Medlem

Det står bara access denied när jag försöker öppna sidan du länka. Okey så jag måste bota om datorn, är det svårt eller tar det lång tid?