Permalänk
Avstängd
Skrivet av Viceroy:

Trött man blir på att läsa Yoshmans ständiga propaganda mot AMD. Så mycket faktafel i huvudinlägget så jag vet inte ens var jag ska börja men till att börja med så var Intels fulspel INTE begränsat till perioden 2001-2003/2004 som du påstår. Du behöver för övrigt inte sätta det inom citationstecken då det handlar om fulspel av värsta sorten även om jag kan förstå att det känns tungt som Intelanvändare att behöva försvara ett kriminellt företag. En snabb googling ger vid handen att fulspelet har fortsatt efter 2006:

Källa: http://www.economist.com/blogs/newsbook/2010/07/intels_antitr... (annars är det bara att använda Google som sagt)

Håll dig åtminstone till fakta när du påstår saker annars finns ju risken att läsare köper det du påstår rakt av.

Sen kan man ju fråga sig hur så många andra företag kan lyckas och bli framgångsrika utan att ha egna fabriker, men att AMD enligt dig inte skulle lyckas? Givetvis finns det fördelar med egna fabriker men det är knappast en avgörande faktor om ett företag lyckas eller ej. Finns så många olika faktorer inblandat i detta.

Jag ställer mig utanför denna debatten, men jag gillar att du har en passande Avatar för ändamålet

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB