Cities: Skylines säljer kvarts miljon exemplar på ett dygn

Permalänk
Avstängd

Ni som har för mycket pengar på era stadsbyggarkonton i spelet, kan överföra dessa till mitt personkonto hos Nordea. Kanske får detta inlägg flyttas till Bitcoin-tråden.

Visa signatur

Allting är gratis. Bara höja skatten.
http://imgur.com/gallery/hhD3J
I zenit av Roms storhetstid mutades romarna att rösta på senatorer i utbyte mot mutor
https://www.youtube.com/watch?v=gJ2tPMIh6u0

Permalänk
Skrivet av Bloopy:

Kommer det någon form av MP och/eller coop och isånafall vilken(/a) form(/er) tror ni att komma fram till?

Personligen så tror jag att MP i nån form av (upp/)låsbara sektioner är/vore kanon

Tummen upp för ett kanon bra jobb med spelet!

Nja, det finns inte riktigt planerat just nu. Det hade såklart kunnat varit rätt häftigt med Multiplayer, men listan av andra funktioner vi hellre ser i spelet är nog för fullspäckad för att ens våga säga att det kan betänkas inom en ganska lång tid framöver.

Dock vet man ju aldrig, men hoppas inte på det!

Skrivet av Broken-arrow:

Du verkar ha lite koll, behöver man bygga brandstation, skolor,polis och sjukhus inom viss radie så det täcker alla hus som sim city 4?

Gillade då systemet i sim city 2013 mer, med att man sätter ut skyltar (som man slipper riva hus i onödan, när man gjort snygga bostadsområden) och slipper ha onödigt många så man snarare går back till slut för att täcka hela staden (med dom där cirklarna).

Men verkar ju vara ett grymt spel och inte något farligt pris heller:)

Inte radie, nej. Det är effektiv-väg-distans. Så varje service har en viss väglängd från utgångspunkten som den är effektiv. Den kan fungera utanför detta, men höjer inte land value eller happiness (eller är vidare praktisk) då.

Permalänk

f@n också!

Jag har massor att göra på både jobbet och hemma - ändå så har jag laddat ner det och installerat det.

Det skadar väl inte att starta det en gång?

Visa signatur

Eclipse G500A | ASUS ROG Strix X670E-F | Ryzen 9 7950X3D w/ Arctic Liquid Freezer II 360 | RTX 4090 | Samsung Oddysey G95SC OLED | Kingston Fury Renegade M. 2 NVMe SSD Gen 4 4TB | 128GB Kingston DDR5 6000MHz CL36 FURY |

Permalänk
Skrivet av calleking:

f@n också!

Jag har massor att göra på både jobbet och hemma - ändå så har jag laddat ner det och installerat det.

Det skadar väl inte att starta det en gång?

Att starta skadar absolut inte!
Det är oförmågan att stänga av som skadar..

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator:
*Censurerad av jantelagen*

Permalänk

Riktigt bra stadsbyggarspel. Grymt med modsupport. Ska prova hard difficulty något säger mig att jag kommer gilla det ännu bättre.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Genelec8030:

Riktigt bra stadsbyggarspel. Grymt med modsupport. Ska prova hard difficulty något säger mig att jag kommer gilla det ännu bättre.

Det finns bara några problem

  1. Trafikljus istället för väjningsplikt på små vägar som ansluter till stora - idiotiskt

  2. Sämst sophantering, sopbränning dränerar finanserna grovt! Rekommenderar mods

  3. Dammarna är riktigt skumma (vatten-spawn konstig mekanik?)

  4. Måste ha mods: Auto-rivning av nedbrända / övergivna hus

)))))))

Visa signatur

Snälla citera när ni svarar :D

Wololo

Permalänk
Medlem

mm ok .. inget nytt sedan simcity 2000 då egentligen ^^@Yzov: