Permalänk

Hoppas denna är lite svårare

Permalänk
Medlem

Tror det är G-Police. Har varit med nåra gånger förut
(hinner tyvärr inte lägga upp något idag)

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk

I så fall tar jag chansen med ett typiskt "Obligatorisk-spel".

Permalänk
Medlem
Skrivet av griid_83:

Var inte chips challange med för några dagar sedan bara :P?

jo stämmer jag postade chips challenge för några dagar sedan men men dubbelposter kommer bli och finnas mängder av endå. med 100 plus sidor =P

Permalänk
Medlem

Den här då? Spelar det nu, roligt spel

Permalänk
Medlem

Ooh, Shogo: Mobile Armor Division.

Det spelet har jag klarat mer än en gång
Kan varmt rekommendera gog.com versionen av det!

Ny bild då ^^

Jag bjuder på den här gamla godingen!

Visa signatur

AMD Ryzen 2700x | 32GB RAM G.Skill Trident RGB 3200Mhz | Nvidia 2070 Founders Edition | ASUS ROG STRIX X470-I Gaming | Corsair SF600 600W | Samsung 970 EVO 1TB | Fractal Design Node 202 | Noctua NH-L9a-AM4

Permalänk
Medlem

Yes, jag kör orginalspelet,vad är det för skillnad på det och gog versionen?

Och din bild är warhammer rites of war tror jag!

Permalänk
Medlem
Skrivet av longhorn:

Yes, jag kör orginalspelet,vad är det för skillnad på det och gog versionen?

Och din bild är warhammer rites of war tror jag!

Kan bekräfta att du har rätt så du kan fortsätta. Vad det är för skillnad på gog får Lloldrin svara på

Visa signatur

Tröttnat på att ha signatur

Permalänk
Avstängd

Se om ni lyckas komma på vilket spel det här kan vara.

Visa signatur

Server: två Intel Xeon E5-2690v2 och 128 GB ram

Min server dator: #15149189 http://i.imgur.com/BKxOmUP.jpg
zxhosting: https://www.facebook.com/pages/Zxhosting/1476037889350815

Permalänk
Medlem

tyvärr är det inget "gammalt" spel i mitt tycke

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av imjohannes5670:

Kan bekräfta att du har rätt så du kan fortsätta. Vad det är för skillnad på gog får Lloldrin svara på

gog= good old games...

ingen skillnad på spelet, utan att de optimerar spelen så de ska funka på nya datorer.

Permalänk
Medlem

eftersom förra spelet inte var retro utan fr 2014 =/
laddar jag upp en ny.

Permalänk

Delta Force.

Det var verkligen sjukligt populärt där i slutet på 90-talet. Kul.

Detta kom ut ungefär samtidigt. Någon som minns?

Permalänk
Medlem
Skrivet av idkfa:

gog= good old games...

ingen skillnad på spelet, utan att de optimerar spelen så de ska funka på nya datorer.

Aha ok, jag fortsätter spela på mina gamla burkar

Permalänk
Medlem

Yes! Som idkfa sa så tar gog.com gamla speltitlar och gör dem spelbara på moderna maskiner. Deras Shogo är det enda jag fått fungerande på Win8.

Visa signatur

AMD Ryzen 2700x | 32GB RAM G.Skill Trident RGB 3200Mhz | Nvidia 2070 Founders Edition | ASUS ROG STRIX X470-I Gaming | Corsair SF600 600W | Samsung 970 EVO 1TB | Fractal Design Node 202 | Noctua NH-L9a-AM4

Permalänk

Ingen? Ledtrådar: Spelet släpptes 1999 till Mac. En senare portning finns även till pc.

Permalänk
Testpilot

Kan det vara spelet som bygger på filmen Ett småkryps liv (A bug's Life)? Wikipedia säger dock inte att det släpptes till Mac.

Edit: Nej, Bugdom är det!

Ny bild, kan ha haft den med tidigare men hittar den inte när jag söker, har inget bättre ändå.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem
Skrivet av hunden:

Kan det vara spelet som bygger på filmen Ett småkryps liv (A bug's Life)? Wikipedia säger dock inte att det släpptes till Mac.

Edit: Nej, Bugdom är det!

Ny bild, kan ha haft den med tidigare men hittar den inte när jag söker, har inget bättre ändå.
http://swec.powerburk.com/spel_6.gif

Roger Rabbit: Hare Rising Havoc?

Visa signatur

| I7 3770K | NH-D14 | Asus P8Z77 V | Corsair AX 760 | Gigabyte G1 Gaming GTX 1080 | Fractal Design R4 | Cruical BallistiX Tactical 16GB | Samsung 840 Pro 128GB | Samsung 850 EVO 500GB | 1TB WD | Windows 10 Pro |

Permalänk
Testpilot

Rätt, så svår var den ja. Spelet däremot var ganska svårt vill jag minnas då det var en ganska snäv tidsbegränsning.

Posta en ny bild

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem
Skrivet av hunden:

Rätt, så svår var den ja. Spelet däremot var ganska svårt vill jag minnas då det var en ganska snäv tidsbegränsning.

Posta en ny bild

Nja, aldrig spelat spelet faktiskt (så vitt jag minns iaf) men som tidig 80-talist känner man rätt snabbt igen den där kaninen och internet hjälpte till identifiera spelet.

Ny bild:

Denna har kanske varit med tidigare? Var väl inget spel man spenderade avsevärt mycket tid med, i jämförelse med mycket annat men var klart underhållande!

Visa signatur

| I7 3770K | NH-D14 | Asus P8Z77 V | Corsair AX 760 | Gigabyte G1 Gaming GTX 1080 | Fractal Design R4 | Cruical BallistiX Tactical 16GB | Samsung 840 Pro 128GB | Samsung 850 EVO 500GB | 1TB WD | Windows 10 Pro |

Permalänk
Skrivet av Zicsoen:

Nja, aldrig spelat spelet faktiskt (så vitt jag minns iaf) men som tidig 80-talist känner man rätt snabbt igen den där kaninen och internet hjälpte till identifiera spelet.

Ny bild:
http://i.ytimg.com/vi/9nkFB6JmlQc/maxresdefault.jpg

Denna har kanske varit med tidigare? Var väl inget spel man spenderade avsevärt mycket tid med, i jämförelse med mycket annat men var klart underhållande!

Detta måste vara MDK spela det en del när man var mindre

Vad kan detta vara för spel då?

Visa signatur

CPU: i7-6700k @ 4,0Ghz GPU: Asus GTX 980 STRIX 4GB DDR5
Mobo: ASUS Z170-A - ATX / Z170 / DDR4 / 1151
RAM: Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 / 2666MHz
SSD: 2x120gb Samsung 850 EVO 120GB
Låda: Fractal Design Define R5 - Black Pearl

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wollbro90:

Detta måste vara MDK spela det en del när man var mindre

Vad kan detta vara för spel då?
http://i.imgur.com/JjeuBAp.jpg

MDK stämmer fint!

Din bild är definitivt Altered Beast! Spelade det en hel del hos min kusin som liten.

Nästa bild får någon annan posta.

Visa signatur

| I7 3770K | NH-D14 | Asus P8Z77 V | Corsair AX 760 | Gigabyte G1 Gaming GTX 1080 | Fractal Design R4 | Cruical BallistiX Tactical 16GB | Samsung 840 Pro 128GB | Samsung 850 EVO 500GB | 1TB WD | Windows 10 Pro |

Permalänk
Medlem

Då postar jag nästa:

Visa signatur

i7 6700K @4,2GHz|Be-Quiet Pure Rock|Palit GTX 1070 |Vengeance 2x8GB @2666MHz|SSD 850 EVO 250GB|WD Red 2TB|Asus Z170 Pro Gaming|Fractal Design R5 (vit)|Fractal Design Intergra@650w| Logitech G15|Logitech Mx518||Logitech G25|

Permalänk
Livsnjutare 😎

Jag vet inte vad det är för spel som Tenchi har lagt in, men post'ar ytterligare en iaf

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem
Skrivet av andreas_dock:

Jag vet inte vad det är för spel som Tenchi har lagt in, men post'ar ytterligare en iaf

http://adock.se/users/upload/files/k12jh3789gth1fn.png

Lite mot reglerna väl? Men för att underlätta, så är det Solomons Key. Har det i en låda där hemma någonstans!

Tillbaka till Tenchis bild.

Visa signatur

| I7 3770K | NH-D14 | Asus P8Z77 V | Corsair AX 760 | Gigabyte G1 Gaming GTX 1080 | Fractal Design R4 | Cruical BallistiX Tactical 16GB | Samsung 840 Pro 128GB | Samsung 850 EVO 500GB | 1TB WD | Windows 10 Pro |

Permalänk
Medlem

FirePower?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av andreas_dock:

Jag vet inte vad det är för spel som Tenchi har lagt in, men post'ar ytterligare en iaf

http://adock.se/users/upload/files/k12jh3789gth1fn.png

Men du... du bryter mot reglerna, läs på första sidan tack!

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem

North vs South! Har kastats bort ett par timmar på det. Mitt bidrag, orkar inte kolla om det redan varit uppe:

Permalänk
Medlem

North and South?

2 min. sen...=)

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"