Quake1 mission pack 1-2 problem att installera

Permalänk
Medlem

Quake1 mission pack 1-2 problem att installera

Tja,

Har lite problem att installera mission packen till Quake1.Jag kan installera Quake spelet men får upp felkod (_ins0432 orsakade ett delningsfel i modul GETINFO.DLL?) När jag skall installera Mission packen till spelet!!

Kör en gammal packard bell med PII och windows 98 första utgåvan!

Någon som har en susning om vad det kan vara som krånglar?

Jag kan säga att jag köpt Mission packen på Ebay och det är US versionen om det kan ha betydelse!

//Retro

Permalänk
Medlem

Du ska ju inte behova installera dom som sa, ar bara att kopiera over foldrarna fran skivan/skivorna till din quake folder (hipnotic och rouge tror jag de hette).

for att starta spelet sedan kor du fran en kommandotolk 'quake -hipnotic´ eller 'quake -rouge' (andra till glquake eller liknande om det ar det du anvander) innifran din din quake katalog / alt snickra ihop en bat.

Visa signatur

umgänge kan vara förenat med livsfara..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Molvis:

Du ska ju inte behova installera dom som sa, ar bara att kopiera over foldrarna fran skivan/skivorna till din quake folder (hipnotic och rouge tror jag de hette).

for att starta spelet sedan kor du fran en kommandotolk 'quake -hipnotic´ eller 'quake -rouge' (andra till glquake eller liknande om det ar det du anvander) innifran din din quake katalog / alt snickra ihop en bat.

Aha ok, hade glömt bort hur man gjorde detta! Tackar och bockar..

//