Permalänk
Medlem

Corsair 750HX död

Hej,

Mitt 750HX dog i helgen och har skickat en ticket till Er utan svar, ni har säkert mycket att göra men är lite stressad över detta.
När jag gjorde min ticket kunde jag inte välja Express Replacement?

Och när jag väl skickar in nätaggregatet skickar jag med alla tillbehör?
Undrar också vad är LOT Code? Hittar bara serialnummer.

MVH Patrik

Permalänk
Inaktivt företagskonto
Skrivet av Moranic:

Hej,

Mitt 750HX dog i helgen och har skickat en ticket till Er utan svar, ni har säkert mycket att göra men är lite stressad över detta.
När jag gjorde min ticket kunde jag inte välja Express Replacement?

Och när jag väl skickar in nätaggregatet skickar jag med alla tillbehör?
Undrar också vad är LOT Code? Hittar bara serialnummer.

MVH Patrik

Hej Patrik,

Vad har du för ticket-nummer? För att välja express RMA så behöver man ringa in till huvudkontoret för RMA. När du skickar in nätaggregat så ska alla kablar följa med. LOT code behöver du inte bry dig om.

Dock skulle jag rekommendera dig att vända dig till butiken du köpte nätaggregatet ifrån först.

Med vänliga hälsningar,
Corsair Johan

Permalänk
Medlem
Skrivet av Corsair Johan:

Hej Patrik,

Vad har du för ticket-nummer? För att välja express RMA så behöver man ringa in till huvudkontoret för RMA. När du skickar in nätaggregat så ska alla kablar följa med. LOT code behöver du inte bry dig om.

Dock skulle jag rekommendera dig att vända dig till butiken du köpte nätaggregatet ifrån först.

Med vänliga hälsningar,
Corsair Johan

Hej Johan!

Mitt ticket-nr är 6567522. Skrev ticketen från mobil så därför är min kommentar i ticketen lite konstigt
CDON säger att jag skall vända mig till tillverkaren först och främst. Men jag mailar dom först igen och avvaktar.

MVH

Permalänk
Inaktivt företagskonto
Skrivet av Moranic:

Hej Johan!

Mitt ticket-nr är 6567522. Skrev ticketen från mobil så därför är min kommentar i ticketen lite konstigt
CDON säger att jag skall vända mig till tillverkaren först och främst. Men jag mailar dom först igen och avvaktar.

MVH

Hejsan,

Jag kollade in din ticket, jag hjälper dig att fixa de via oss.