Hissande bakgrundljud, bluetooth-hörlurar (Philips Fidelio M2BT)

Permalänk
Medlem

Hissande bakgrundljud, bluetooth-hörlurar (Philips Fidelio M2BT)

Inskaffade ett par bluetooth-hörlurar idag (Philips Fidelio M2BT) och har problem med ett svagt bakgrundsoljud som hörs när ljud spelas från enheterna jag prövat. Har testat paira hörlurarna till båda min surfplatta och min mobil, och har samma problem med båda enheterna.

Är detta ett vanligt problem med bluetoothhörlurar eller är det förmodligen något fel med mitt exemplar? Något man kan göra för att eliminera/minska problemet? Uppskattar hjälp

Permalänk
Medlem

Jag har samma "problem" med mina Philips Fidelio M2BT. Jag gissar det är något som är normalt för modellen.

Visa signatur

"Memory is like an orgasm. It's a lot better if you don't have to fake it." - Seymore Cray

Permalänk
Rekordmedlem

Det låter som du beskriver brus och det finns det mer eller mindre av hos alla delar, du kanske inte använder aptx heller i så fall prova om det ger lägre brusnivå med det.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.