Permalänk
Medlem

råd om dator max 9k

https://www.komplett.se/komplett-gamer-i30-crazy-winter/10954
Är denna dator ok för detta pris, eller finns det något bättre alt. Ingen expert själv

Permalänk
Medlem

Kan du bygga själv? Behöver du operativsystem? Vad ska du göra med datorn?

Visa signatur

Klicka på citera när du ska svara någon!

Permalänk
Medlem

Nej, kan inte bygga själv. Är till min bror. En bra speldator är vad han vill ha. Windows är ett plus. Men jag ska kolla vidare. Verkar finnas en del annat.

Permalänk
Skrivet av tessika:

Nej, kan inte bygga själv. Är till min bror. En bra speldator är vad han vill ha. Windows är ett plus. Men jag ska kolla vidare. Verkar finnas en del annat.

Välj inte en dator som redan är monterad. Välj delar själv istället. Leta lite på forumet så kommer du säkert finna ett paket som någon trevlig själ på forumet redan plockat ihop och som ligger inom din budget.

Paketet som du länkar till innehåller bland annat ett "budget" grafikkort och en dålig SSD.

Visa signatur

Chassi Fractal Design Node 304 | Moderkort Asus Z97I-Plus | Processor Intel Core i7 4790K | CPU Kylare Noctua NH-U12S | Grafikkort MSI Geforce GTX 970 Gaming | RAM Corsair Vengeance 16GB 1600MHz | SSD Samsung 850 EVO 2x250GB | Hårddisk WD Green 1TB | Nätaggregat Corsair CX600M 600W | Monitor AOC 32" AGON AG322QCX Curved 144Hz | Tangentbord Corsair Vengeance K70 Cherry MX Brown | Headset Kingston HyperX Cloud Gaming