Den onda cirkeln utav abonnemang. Xperia Z1an sprack, hur gör jag?

Permalänk

Synd hade det varit en annan bättre operatör hade jag hjälpt dig med en lösning

Permalänk
Skrivet av Math-ematics:

Synd hade det varit en annan bättre operatör hade jag hjälpt dig med en lösning

Aha... ah det var ju synd /:

Permalänk

Fortsättning på förra tråden: Z1an lagad. Sudden death dock?

Lämnade in mobilen på Alina, fick den lagad samma dag. Allt funkade finfint. Kom hem, laddade inte mobilen utan lät den dö helt. Satt nu och laddade i 15 minuter innan jag startade den och självklart skall den ha det klassiska "sudden death" syndromet alla mobiler upplever någon gång. Den laddar (röda LED lampan lyser) men startar varken vid intryck utav av/på knapp samt av/på knapp + volym upp. Vad skall jag göra? Har googlat runt lite, många som har samma problem men ingen direkt lösning förutom att lämna in den igen... Kan inte lämna in den igen, precis betalat 1600:- för en ny skärm..

Edit; Lyckades precis få igång den efter 25 minuters laddning. Drog ur sladden och mobilen startade. Dock så var batteriet på 0%? Så är väl antingen laddaren eller batteriet som strular? no?

Edit 2; Mobilen dog såklart och gör precis samma som innan. Vägrar starta.

Edit 3; Mobilen startar! Men skiftar mellan 2 och 1% hela tiden. Bokstavligen med en sekunds intervall.. Vad har hänt med min mobil? Vad fasen har Alina gjort med den?

Permalänk
Moderator
Forumledare

*trådar sammanfogade och låsta*

Trots tidigare uppmaningar om att följa forumets regler fortsätter du att bryta mot dessa. Denna gången genom att skapa flera trådar om samma ämne (§3.3 korspostning).

Du har nu tappat möjligheten att få hjälp med denna fråga.
Det är inte tillåtet att skapa nya trådar med liknande frågeställning

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord