Webbläsaren körs alltid i fullscreen, hur ändrar man?

Permalänk
Medlem

Webbläsaren körs alltid i fullscreen, hur ändrar man?

Jag vet inte riktigt vart jag skulle skriva det här men jag har en laptop så det passar väl får jag hoppas

Varje gång jag öppnar webbläsaren i fullscreen eller nåt program så försvinner verktygsfältet. Sen när jag tabbar ner så kommer det upp igen. Nån som vet hur jag ska göra?

http://gyazo.com/20a48b215617de1881420c377182178b
Det är bara så

Förtydligad rubrik, fixat bildlänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av plotten:

Jag vet inte riktigt vart jag skulle skriva det här men jag har en laptop så det passar väl får jag hoppas

Varje gång jag öppnar webbläsaren i fullscreen eller nåt program så försvinner verktygsfältet. Sen när jag tabbar ner så kommer det upp igen. Nån som vet hur jag ska göra?

http://gyazo.com/20a48b215617de1881420c377182178b
Det är bara så

Firefox webbläsare?

Permalänk
Medlem

jag använder google chrome om det va det du undrade

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd flyttad, rubrik justerad, bump raderad*

Observera att vi, av rättviseskäl, inte tillåter bumpning, se §4. Passade även på att justera rubriken enligt §.3.1, flytta tråden och fixa bildlänken.

Citat:

§ 3.1 Trådrubriker ska tydligt visa vad tråden handlar om.
§ 3.2 Trådar ska placeras i den forumdel som bäst passar det behandlade ämnet. Om man är osäker på var en tråd ska placeras kan man skapa den i en forumdel som verkar lämplig och sedan anmäla sitt eget inlägg till moderatorerna för att få placeringen kontrollerad.
§ 4 Bumpning
Det är inte tillåtet att skriva inlägg som endast är till för att flytta tråden högre upp i trådlistningen (så kallad bumpning). Däremot är det tillåtet att skriva flera inlägg i rad förutsatt att varje nytt inlägg tillför information eller på annat sätt för diskussionen framåt. Regeln finns för att alla ska få samma chans att få sina trådar uppmärksammade och för att forumet ska bli så överskådligt som möjligt.

/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

Högerklicka på menybaren längst ner och välj nåt i stil med alltid överst.

Visa signatur

ASUS ROG Maximus XII HERO (WI-FI | Intel i9 10900K | Be-Qiet Straight Power 11 1000W | 32GB G.Skills Ripjaws V 4000Mhz | Nvidia RTX 4090 FE | Fractal Design Define-7 Compact | Noctua NH-D15S | Samsung SSD 970 Pro 512GB NVMe (os), Samsung SSD 980 Pro 512GB (Speldisk)|

Permalänk
Medlem
Skrivet av P-son78:

Högerklicka på menybaren längst ner och välj nåt i stil med alltid överst.

Hittar inget liknande,
är det här nånstans? http://gyazo.com/727b1e4cefc6fcbf331094221b472189

Permalänk
Medlem

Detta är ett vanligt fel och finns massor av info om detta på Google.
Jag gissar du kan engelska så slipper jag översätta

Unhide the Windows Taskbar When Using Chrome
Follow these steps to move the position of your taskbar and move it back again:

Det handlar alltså om att flytta taskbaren till något annat hörn på skärmen och sedan flytta tillbaka den.

Minimize Chrome or close it so you can see you taskbar.
Right click on the taskbar and select “properties”.
Change the position of your taskbar from the bottom of your screen to the right of your screen.
Click on Apply or OK and close the dialogue box.
Right click on the taskbar again and select “properties” again.
Change the position of your taskbar back to the bottom.
Click on Apply or OK and close the dialogue box.

Här har du mer saker att prova!

1. pres [F11] twice
2. install a theme
3. lock the taskbar
4. reboot the (windows) explorer process via the 'task manager'
5.
- a. enable auto-hide
- b. move taskbar to top
- c. disable auto-hide
- d. resize/maximize Chrome so it fits on the screen and the taskbar is above it.
- e. move taskbar back
- f. repeat 3.d

Visa signatur

|| AMD 5900x || ASUS ROG Formula VIII || 2x ASUS GTX 980 SLI || 32GB G-Skill || Vattenkylt || HDD : SSD’er || Skärm : LG42" SL8500 / Acer G24 ||