Permalänk
Medlem

Steelseries Apex Raw "pulserande" färger?

Hej. Har haft min Raw ett tag nu och diggar det. Det ända jag saknar är att man på något sätt skulle kunna få så att det automatiskt ändrar färger av sig själv. Har sökt runt men hittar inget sätt att göra detta. någon som har en idé?

Permalänk
Skrivet av oxindor:

Hej. Har haft min Raw ett tag nu och diggar det. Det ända jag saknar är att man på något sätt skulle kunna få så att det automatiskt ändrar färger av sig själv. Har sökt runt men hittar inget sätt att göra detta. någon som har en idé?

Har själv ett Apex Raw och det går endast att ha vitt ljus, bara Apex har möjligheten att ändra färg.
Du kan endast ändra ljusstyrka med Apex Raw.
http://steelseries.com/products/keyboards/steelseries-apex-raw-gaming-keyboard

Visa signatur

Chassi: BitFenix Merc Beta Moderkort: Asus M5A97 EVO R2.0 970 CPU: AMD FX-8320 @ 4.1 GHz CPU-Kylning: Noctua NH-14S GPU: Asus NVIDIA GeForce GTX760 2048 MB RAM: Kingston HyperX Genesis 8 GB 1600 MHz Nätdelare: Thermaltake Smart Se 730W HDD: 1 TB Seagate Barracuda

Permalänk
Medlem
Skrivet av oxindor:

Hej. Har haft min Raw ett tag nu och diggar det. Det ända jag saknar är att man på något sätt skulle kunna få så att det automatiskt ändrar färger av sig själv. Har sökt runt men hittar inget sätt att göra detta. någon som har en idé?

Raw har bara vit belysning. Om du vill ha fler färger får du investera i den vanliga modellen.

Permalänk
Medlem

Oj. har inte Raw modellen utan den som man kan välja mellan alla färger. (va dom säger iaf men går bara att välja mellan 5-7 igentligen lol)

Permalänk
Medlem

Med SteelSeries Engine 3 så kan man välja sånt som jag pratar om. Hade gärna sett fler alternativ än de 3-4 befintliga.

Permalänk

jag vet att våran nya utvecklings chef är mycket för att ha "full öppenhet" för kunder ska kunna konfigurera produkterna lite hur dem vill. T ex har jag har att kommande Apex M800 ska ha fler konfigurations möjligheter än tidigare. Det är möjligt att samtidigt som det lanseras så öppnas de upp motsvarande inställningar för vanliga Apex också.
Det är isf genom Steelseries Enginge 3, se till att hålla Engine 3 uppdaterad

Visa signatur

// Använder just nu: Sensei RAW Rubberized, Siberia 350, QcK Mass, APEX 300