Permalänk
Medlem

Duger detta? Något jag glömt?

jag är inte direkt expert på datorer, kan lite grann. Men den PCn jag har nu har rätt kassa delar för utom grafikortet och jag skulle vilja uppgradera mig själv.

Jag tänkte allt i denna varukorgen + SLI med det grafikkortet (har redan likadant i den PCn jag har nu).

Men ser allt bra ut? Tänkte inte köpa den på ett tag men kan va bra att veta så jag inte tagit några delar som är fel eller dåliga

Jag spelar rätt mycket, redigerar och håller på i 3D och pengar är inget problem om det finns någon jag borde byta ut.

Permalänk
Skrivet av Quzga:

jag är inte direkt expert på datorer, kan lite grann. Men den PCn jag har nu har rätt kassa delar för utom grafikortet och jag skulle vilja uppgradera mig själv.

Jag tänkte allt i denna varukorgen + SLI med det grafikkortet (har redan likadant i den PCn jag har nu).

Men ser allt bra ut? Tänkte inte köpa den på ett tag men kan va bra att veta så jag inte tagit några delar som är fel eller dåliga

Jag spelar rätt mycket, redigerar och håller på i 3D och pengar är inget problem om det finns någon jag borde byta ut.

nätagget.
ett CX 750W för 840kr är inte värt då det finns klar mycket bättre för dom pengarna. (lägger du dessutom 13K på en dator så ta bästa nätagget du kan hitta prestanda/kvalitet/kr. tro mig du vill inte sitta där med en vit låda du kan använda som dragg till båten pga sketna komponenter i ett nätagg.
sen har CX/CS fått rätt dåligt rykte då många har gjort trådar efter nåt år med "döda datorer/hdd/grafikkort"

för 151kr mer får du http://www.inet.se/produkt/6909975/evga-supernova-g2-750w-80-....
den har fått toppbetyg och 10års garanti http://www.sweclockers.com/recension/18746-evga-supernova-g2-...

vad ska du med en SLI-brygga till om du bara ska ha ett grafikkort.

Visa signatur

hej Achmed Länken till bästa tråden #15549644

Permalänk
Skrivet av Quzga:

jag är inte direkt expert på datorer, kan lite grann. Men den PCn jag har nu har rätt kassa delar för utom grafikortet och jag skulle vilja uppgradera mig själv.

Jag tänkte allt i denna varukorgen + SLI med det grafikkortet (har redan likadant i den PCn jag har nu).

Men ser allt bra ut? Tänkte inte köpa den på ett tag men kan va bra att veta så jag inte tagit några delar som är fel eller dåliga

Jag spelar rätt mycket, redigerar och håller på i 3D och pengar är inget problem om det finns någon jag borde byta ut.

Lysnna på ovanstående om nätagg. Annars ser det bra ut. Men du har sett leverabstiden på chassit va?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Okej! Tack så mycket. Ja jag såg leveranstiden men jag kommer nog köpa detta om ungefär en månad
Jag har redan en gtx 970 den datorn jag har nu, det är däför jag har sli brygga.