Tre ordvitsare vinner gamingprylar från Func

Permalänk
Melding Plague

Tre ordvitsare vinner gamingprylar från Func

SweClockers medlemmar fotade möss när gamingföretaget Func efterlyste en ny laddning ordvitsar till kontoret i Göteborg. Nu är det dags att presentera vinnarna.

Besök tävlingen

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Synd att chipsen inte var kryddade med muskotnöt, det hade varit något!

Permalänk
Medlem

Haha! Alla bidragen fick mig att dra på smilbanden

Visa signatur

“Problems that remain persistently insoluble should always be suspected as questions asked in the wrong way.” ― Alan W. Watts

Permalänk

Värdiga vinnare från en riktigt underhållande tävling med många fantastiska bidrag

Permalänk
Medlem

Jag tyckte en av de senaste var riktigt bra, den med "det sa bara dubbelklick"

Permalänk
Medlem

Bra bidrag alla tre, men 1an borde väl ändå ha blivit StenTuff. Hur tänkte dom där?

Visa signatur

Deepcool Matrexx 30 & MSI Z87-G43 Gaming!
Intel Inside Core I7 4790K med AMD Radeon R9 390!
Rubbet strömförsörjs av Corsair RM750X!

Permalänk
Medlem

tyckte nog att rebusen var bäst, sen kom fredagsmusen och mus lee förstår jag mig inte på alls

Visa signatur

SHEPERD S HEPAURD SHEPARUD!!!

Permalänk
Medlem

Fan va kul att man vann Men det var jag som gjorde rebusen och inte Bruce Lee bilden. Som tur e är det samma pris för alla tre vinnare ändå.

Visa signatur

Intel Core i7 4770K @ 4.2GHz | MSI Z87-G45 GAMING | Phanteks PH-TC14PE | MSI GTX 980 Ti Gaming 6G | Kingston HyperX Beast DDR3 2400MHz 16GB | EVGA SuperNOVA G2 750W | Samsung 840 EVO 120GB | Samsung 860 EVO 1TB | Kingston A400 240GB | Seagate Barracuda ST2000DM008 2TB | Fractal Design Define R4 | Lenovo Y27Q-20 | BenQ XL2411Z | Glorious Model I | Mountain Everest Max | Sennheiser HD 560S | FX-AUDIO DAC-X6 | Samson Meteor Mic

Permalänk
Medlem

"Ni vinner om ni postar er mus fightandes och kallar bidraget Mus-Lee "

Permalänk
Medlem

Men blöt mus då? Den var ju bäst av alla ;D

Visa signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Permalänk
Quizmaster Göteborg 2023

Mus lee? It makes no sense..

Jag drog ut och fotade en mus i en kohage. Muuus.

Jag måste ha missförstått hela tävlingen!

Permalänk
Skrivet av coxen:

Mus lee? It makes no sense..

Jag drog ut och fotade en mus i en kohage. Muuus.

Jag måste ha missförstått hela tävlingen!

uttala Mus Lee lite snabbt och se om du tänker på något annat?

En hint är att många äter det till frukost

Dold text
Permalänk
Quizmaster Göteborg 2023
Skrivet av lanbonden:

uttala Mus Lee lite snabbt och se om du tänker på något annat?

En hint är att många äter det till frukost

Dold text

Yes? Musli. Som man har i fil eller mjölk. Kanske med lite sylt. Och lite banan.

Och en bild på Legenden Bruce Lee och en mus som hänger på en datorskärm?

Som jag sa. It makes no sense Vad har musli med Bruce Lee att göra?

Permalänk
Medlem

Ettan var ju klockren, trean var ju... ehh? Fick mig att tänka på dagens pratbubblebild i Metro. Man undrar om den som väljer vinnare där antingen har världens sämsta humor eller så är alla andra inskickade bidrag så sjukt dåliga att det var pest eller kolera att välja mellan. Synd att man helt missade denna tävling, dåliga ordvitsar osv har jag svart bälte i :/

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem

Grattis till vinnarna, tycker dock att det fanns andra bidrag som var "bättre" Bland annat mitt eget (ofc), men även PalaDains och Nerolyns bidrag var ruskigt roliga och bra

Visa signatur

MAIN: Metis | Z97I-Plus | 4690K | MSI 970 Gaming | 16GB HyperX | 120GB SSD + 250GB SSD + 256GB M.2 + 1TB HDD | H60 V2 | SF600
HIDs: S27D590 60Hz 27" | Logitech G403 + Qck | K70 MX Brown | Beyerdynamic DT250 + Blue Yeti
HTPC: Rapsberry Pi2 + Raspberry Pi3
PHONE: Galaxy S8+