Apple Thunderbolt Display 27” - till dator utan TB?

Permalänk
Medlem

Apple Thunderbolt Display 27” - till dator utan TB?

Halloj, någon som har erfarenheter av Apple Thunderbolt Display 27” och har testat den mot datorer utan TB?
Har ni koll på om Thunderbolt Display:

1. Fungerar den mot en äldre Mac Book Pro med mini-displayport?
2. Fungerar den på något sätt mot en dator med DVI, dvs finns det adaptrar?

Väldigt tacksam för svar.

Visa signatur

För länge sedan hade jag tydligen: Mac Book Pro 13" & Athlon 64 X2 4200+, Asus A8N32-SLI Deluxe, Corsair 3GB TwinX DDR 400, 2x Raid 0 Seagate Barracuda 160GB:s SATA, GeCube Radeon x1900xt , Nec ND-3500, Audigy2 Platinum, Cooler Master ATC-201 m.m.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Gerthoi:

Halloj, någon som har erfarenheter av Apple Thunderbolt Display 27” och har testat den mot datorer utan TB?
Har ni koll på om Thunderbolt Display:

1. Fungerar den mot en äldre Mac Book Pro med mini-displayport?
2. Fungerar den på något sätt mot en dator med DVI, dvs finns det adaptrar?

Väldigt tacksam för svar.

1. Nej
2. Väldigt tveksam, kanske.

Källa: Apple Forum

Permalänk
Medlem

Surt men som jag gissade...

Visa signatur

För länge sedan hade jag tydligen: Mac Book Pro 13" & Athlon 64 X2 4200+, Asus A8N32-SLI Deluxe, Corsair 3GB TwinX DDR 400, 2x Raid 0 Seagate Barracuda 160GB:s SATA, GeCube Radeon x1900xt , Nec ND-3500, Audigy2 Platinum, Cooler Master ATC-201 m.m.

Permalänk
Medlem

Skärmen är väldigt utdaterad. Skulle vara att kasta pengar i sjön för en så dyr skärm

Permalänk
Medlem

Jag hade väntat på en uppdatering innan köp av Apples skärm pågrund av - som tidigare nämnts - att den är relativt gammal!

Du kan läsa mera om saker som sker på Apple marknaden här http://www.macrumors.com/roundup/displays/ inte direkt något fastställt men en bra indikation för köp av Apples produkter