Permalänk

G2 mini vs Xperia M2

Gokväll.
Min flickvän ska ha ny telefon och ja ha titta ut 2 alternativ. LG G2 mini och Sony Xperia M2. Båda är så gott som identiska i specs, med väldigt små skillnader och de kostar båda lika mycket och är de 2 som passar bäst in på min flickväns behov i den prisklassen. Vilken är det bättre alternativet? (vill hellst inte få svar i typ med "köp denhär istället bla blabla." jag fråga inte efter det utan bara era åsikter vilken ni skulle välja. G2 mini eller M2)

Tack på förhand

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av As1hangbf:

Gokväll.
Min flickvän ska ha ny telefon och ja ha titta ut 2 alternativ. LG G2 mini och Sony Xperia M2. Båda är så gott som identiska i specs, med väldigt små skillnader och de kostar båda lika mycket och är de 2 som passar bäst in på min flickväns behov i den prisklassen. Vilken är det bättre alternativet? (vill hellst inte få svar i typ med "köp denhär istället bla blabla." jag fråga inte efter det utan bara era åsikter vilken ni skulle välja. G2 mini eller M2)

Tack på förhand

Skickades från m.sweclockers.com

Satt med samma val och jag tog G2 mini, efter 3 månader är jag fortfarande väldigt nöjd. Batteritiden är bättre än min mammas S5.

Visa signatur

Stationär: CPU: Intel i5 4690k GPU: ASUS Strix GTX 970 4GB Moderkort: Asus Maximus VII Ranger RAM: Crucial Ballistix Sport 2x8GB Chassi: NZXT H440 CPU-kylare: Corsair H80i PSU: EVGA SuperNOVA G2 750W SSD: Samsung 850 Evo 256GB
Laptop: MacBook Pro 15", late 2016
Programspråk: Java, C++, Python, PHP, Javascript
Hemsida: http://jmcsocial.com

Permalänk
Medlem

Storleksmässigt skiljer det en hel del, något att tänka på kanske. phonearena.com eller androidenheter.se. Personligen tycker jag M2 är för stor för vad du får. ...å andra sidan tycker jag även G2 mini är stor för att vara en "mini".

Permalänk
Skrivet av Kevinkingeen:

Satt med samma val och jag tog G2 mini, efter 3 månader är jag fortfarande väldigt nöjd. Batteritiden är bättre än min mammas S5.

Tack för svaret. Skönt att höra att betteritiden är bra för min flickväns gamla galaxy trend har katastrofbatteritid

Permalänk
Skrivet av stoltz:

Storleksmässigt skiljer det en hel del, något att tänka på kanske. phonearena.com eller androidenheter.se. Personligen tycker jag M2 är för stor för vad du får. ...å andra sidan tycker jag även G2 mini är stor för att vara en "mini".

Tack fö svaret. Hade också själv märkt också att M2 är till och med är större i mått än min egen nexus 5a fast den har mindre skärm. vet ej dock om de e en dealbreaker. och håller lite med också va du säger att g2 mini e för stor för att vara mini. men nu ede endå inte namnet som spelar roll viktigaste är om telefonen är värt att skaffa eller om M2an ett bättre alternativ.