Permalänk
Medlem

Hot Swap Bay?

Vad är det man skall man titta efter i specsen för sitt chassi för att få reda på en sådan här bay kan sättas in utan problem?

Till saken hör att mitt chassi har bara typ 4 eller 5 interna platser för hårddiskar och nu är redan dom upptagna.

glad sommar /Equb

Visa signatur

There is grandeur in this view of life, with its several powers, having been originally breathed into a few forms or into one; and that whilst this planet has gone cycling on according to the fixed law of gravity, from so simple a beginning endless forms most beautiful and most wonderful have been, and are being, evolved.

Permalänk
Medlem

Externa 5.25"-platser samt SATA-portar på moderkortet?

Du får in fem 3.5" hårddiskar på tre 5.25"-platser med nedan eller liknande.
https://www.komplett.se/icy-box-ib-545ssk-5bay-backplane/7659...

Visa signatur

Quad-quad core med kvävekylning och kokvattenreaktor.

Permalänk
Medlem
Skrivet av aniron:

Externa 5.25"-platser samt SATA-portar på moderkortet?

du svarar min fråga med en annan fråga...

Visa signatur

There is grandeur in this view of life, with its several powers, having been originally breathed into a few forms or into one; and that whilst this planet has gone cycling on according to the fixed law of gravity, from so simple a beginning endless forms most beautiful and most wonderful have been, and are being, evolved.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Equilibrium:

du svarar min fråga med en annan fråga...

Jo, jag vet inte om jag missförstådde din fråga, men det är väl vad man bör leta efter?

Visa signatur

Quad-quad core med kvävekylning och kokvattenreaktor.

Permalänk
Medlem
Skrivet av aniron:

Jo, jag vet inte om jag missförstådde din fråga, men det är väl vad man bör leta efter?

ah såg inte din edit, tackar!

Visa signatur

There is grandeur in this view of life, with its several powers, having been originally breathed into a few forms or into one; and that whilst this planet has gone cycling on according to the fixed law of gravity, from so simple a beginning endless forms most beautiful and most wonderful have been, and are being, evolved.