Digitala spelfynd 🎼 (bara tips, ingen diskussion)!

PermalÀnk
Medlem
●
Skrivet av Pulver:

Steam Summer Sale har ju startat nu, tycker inte att jag hittat nÄgot "fantastiskt" Ànnu. Far Cry 3, 75% rabatt och The Witcher 2, 80% rabatt Àr ju bra men samtidigt erbjudanden som de kört med ganska nyligen som Daily Deals.

Haha precis dom spelen jag köpte... men hÄller med inte mycket mer imponerande Àn!

Visa signatur

Moderkort: Sabertooth P67 | Processor: Intel i7 2600K 4.6 GHz | CPU-kylare: H80i | Grafikkort: EVGA GTX 780 SC 3 GB SLI. | RAM-Minnen: HyperX Blue 16 GB 4X4GB 1600 Mhz | SSD: Samsung 840 EVO 250GB | NĂ€tagg: Corsair TX 750W | Display: AOC 24" G2460PQU 144hz / 3x AOC 24" LED E2461FWH | Mus: Razor Deathadder | Headphones: QPad- QH90 | Keyboard: QPad MK-80 | Chassie: Fractal Design Define R4.

PermalÀnk
Medlem ★
●

vilken besvikelse... futtig rea... vem bryr sig om the witcher 2 nu liksom?

PermalÀnk
Medlem ★
●

köpte arma 3, 30% oavsett om det blir nÄn större sÀnkning senare i veckan Àr jag nöjd med det priset jag fick.

Visa signatur

Intel i9 10900K | H150i PRO XT | Asus Rog Strix Z490-E Gaming | Asus Strix 3090 OC | G.Skill Trident Z Royal 4x8GB 3600MHZ CL17 | Corsair Force MP600 1TB | Asus Rog Swift PG278QE | EVGA Supernova T2 1600W

PermalÀnk
Medlem ★
●

Bra pris pÄ Hotline Miami nu.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

PermalÀnk
Medlem ★
●

Blev Witcher 1 & 2, inga vÀrre super deals idag tyckte jag, men har aldrig spelat dessa tvÄ som jag hört ska vara bra sÄ. Varför inte brÀnna lite pengar... För övrigt hoppas jag dem stÀller ut sina servrar i snön, annars tar det nog snart fjutt.

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

PermalÀnk
Medlem
●

Tror ni Watch dogs kommer rabatteras pÄ steam summer sale?

PermalÀnk
Medlem
●

PCgamers tips om Steam Summer Sale - Day1:

5 - Trine Complete (85% off)
4 - Hotline Miami (85% off)
3 - Far Cry 3 (75% off)
2 - The Witcher 2 (80% off)
1 - XCOM: Complete (67% off)

Jag köpte sjÀlv The Witcher 2, men endast för att det nyligen slÀppts till SteamOS (Linux)

PermalÀnk
Medlem ★
●

Passade pĂ„ att slĂ„ till pĂ„ Vampire: The Masquerade - Bloodlines för ca 4€ oxĂ„...kommer sĂ€kert hinnas med att spelas mycket

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

PermalÀnk
Medlem
●

Ny Flash-rea nu.

Super Meat Boy -77% = 3.21€

Agarest: Generations of War -70% = 4.49€

Euro Truck Simulator 2 -85% = 2.99€

C&C Red Alert 3 -75% = 2.49€

Visa signatur

Corsair Obsidian 350D
// Asus Maximus VI Gene // Intel i5 4670k @ 4.6GHz H100i // GTX 1070TI // Corsair Vengeance 8GBx2 // Corsair AX760 //Samsung 860 Evo 2TB//
_________________________________________________________________________________________

PermalÀnk
Medlem ★
●

varför inga priser pÄ lite nyare spel ? sÄ jÀkla snÄl rea för fan...

PermalÀnk
●
Skrivet av HazZarD:

varför inga priser pÄ lite nyare spel ? sÄ jÀkla snÄl rea för fan...

Steam har ju rea pÄ nÄgra spel i early access. Nyare Àn sÄ kan det vÀll inte bli. Dock ska man kanske vara lite försiktig med att köpa dessa. https://www.youtube.com/watch?v=gdFx7qjQOEY

PermalÀnk
Medlem ★
●
Skrivet av HazZarD:

varför inga priser pÄ lite nyare spel ? sÄ jÀkla snÄl rea för fan...

Dead Rising 3 finns för pre-purchase med -25% rabatt. Witcher 3 har 17% rabatt. Hyfsat nya Wargame Red Dragon har 25% rabatt. Att nya spel fÄr 50-75% rabatt Àr vÀl vÀldigt ovanligt?

PermalÀnk
Keeper of Traditions ★
●
Skrivet av HazZarD:

vilken besvikelse... futtig rea... vem bryr sig om the witcher 2 nu liksom?

Alla som vill spela igenom ettan och tvÄan innan trean slÀpps?

Och varför inte liksom, det Àr tvÄ riktigt bra spel fortfarande.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

PermalÀnk
Inaktiv
●

Priserna brukar inte vara sÄ vÀrst bra oavsett om det Àr rea eller normalpriser. Vill man verkligen fÄ ett bra pris sÄ Àr Steam troligen det sista stÀlle man kollar.

Jag hoppas pÄ minst 25% pÄ Spintires, i övrigt sÄ har jag nog allt som intresserar mig redan.

PermalÀnk
Medlem ★
●

Sommarrean har precis börjat, ni behöver vÀl inte klaga första dagen heller? Det Àr 10 dagar kvar.

PermalÀnk
Medlem
●

Varför klaga över huvud taget? (Àr det 1 ord?) Det finns ingen lag som sÀger att de mÄste rea ut nÄgra spel alls.

Visa signatur

Corsair Obsidian 350D
// Asus Maximus VI Gene // Intel i5 4670k @ 4.6GHz H100i // GTX 1070TI // Corsair Vengeance 8GBx2 // Corsair AX760 //Samsung 860 Evo 2TB//
_________________________________________________________________________________________

PermalÀnk
Medlem ★
●

Ca halvtimmen kvar tills Steams servrar fÄr sig en ny genomkörare, spÀnnande att se va det blir idag

Edit: Idag blev det State of Decay

Edit 2: Och Call of Juarez och Orion: Dino Horde

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

PermalÀnk
Medlem ★
●

Totalt fem kopior av The Ship just nu för 1€ hos Bundle Stars: http://www.bundlestars.com/store/the-ship-complete-pack

(Man fÄr först och frÀmst spelet sjÀlv, sedan tvÄ gÄvor som innehÄller spelet och ytterligare en gÄva, dÀrav fem kopior totalt.)

Visa signatur

[Moderkort: Asus TUF X570-Plus Gaming] [NĂ€tagg: Corsair AX 750W]
[Minne: G.Skill Trident Z Neo DDR4 3600MHz 2x16GB] [Grafikkort: ASUS RTX 2070S]
[Processor: AMD Ryzen 7 3700X] [HĂ„rddisk: Corsair Force Series MP510 960GB + SSDs + lagringsdiskar]

PermalÀnk
Medlem
●

Ny Steam flash-sale:

Assassins Creed IV - Black Flag 50% (24.99€)
Bioshock Infinite 75% (7.49€)
Grid 2 75% (6.24€)
Warlock 2 - The Exiled 50% (14.99€)

PermalÀnk
Medlem
●
Skrivet av N_Micke:

Ca halvtimmen kvar tills Steams servrar fÄr sig en ny genomkörare, spÀnnande att se va det blir idag

Edit: Idag blev det State of Decay

Edit 2: Och Call of Juarez och Orion: Dino Horde

Jag har State of Decay sedan tidigare, men jag Àr grymt besviken. Grafikbuggarna Àr hemska och gör spelet helt ospelbart Synd, dÄ det Àr ett ganska bra spel med en hyfsad story. Styrningen Àr lite sÄdÀr, sÀrskilt med bilar, de Àr ganska svÄrstyrda tycker jag.

I övrigt har jag Ànnu inte sett nÄgot som tilltalar mig.

Visa signatur

Fractal Sesign R5 | i5 2550K @3.5GHz CM Hyper 612 | ASUS H61 M-F | Crucial 8Gb 1333MHz | MSI R9 390 Gaming | Aerocool Integrator 600W | Dell Ultrasharp U2212HM | ASUS MG278Q | Mionix NAOS 8200 | Filco Majestouch 2 Ninja MX Brown | Edifier C2 2.1 | Steelseries 5Hv2

PermalÀnk
Medlem
●

För dom som inte har Bioshock kan ju triple pack vara intressant:

http://store.steampowered.com/sub/36223/

Bioshock 1, 2 och Infinte 83% (10.19€)

PermalÀnk
Medlem
●
Skrivet av anon5930:

Priserna brukar inte vara sÄ vÀrst bra oavsett om det Àr rea eller normalpriser. Vill man verkligen fÄ ett bra pris sÄ Àr Steam troligen det sista stÀlle man kollar.

Jag hoppas pÄ minst 25% pÄ Spintires, i övrigt sÄ har jag nog allt som intresserar mig redan.

Köp det pÄ GMG: http://www.greenmangaming.com/s/se/en/pc/games/simulation/spi...
AnvÀnd denna voucher vid checkout: A5D6OC-SSP45E-FYUBTA

Pris ca 165kr.

PermalÀnk
Medlem ★
●

Assassin's Creed 4: Black Flag (uplay) finns pĂ„ CDON.SE för 149kr (jĂ€mfört med Steams "flash sale" 24.99€).

Visa signatur

Damn it feels good to be a gubbe.

PermalÀnk
Inaktiv
●
Skrivet av GeCors:

Köp det pÄ GMG: http://www.greenmangaming.com/s/se/en/pc/games/simulation/spi...
AnvÀnd denna voucher vid checkout: A5D6OC-SSP45E-FYUBTA

Pris ca 165kr.

Försökte tidigare men jag fÄr inga vouchers att fungera med den. Varken den dÀr 20%-vouchern eller den 25% vouchern de mailade ut igÄr. Riktigt trevligt att den hittat till GMG iallafall. Blir nog dÀr jag köper den men invÀntar ett nÄgot lÀgre pris innan dess. SÄvida inte Humble Store skulle rÄka fÄ nÄgot bÀttre pris dÄ.

RÀtt hÀrligt spel, vÀl vÀrt en titt om nÄgon har missat Ärets förmodligen lerigaste spel.

EDIT: Fungerade med IE men med voucher fÄr jag inte kombinera med credits sÄ lika bra att vÀnta ÀndÄ hehe.

PermalÀnk
AvstÀngd
●
Visa signatur

Intel Core i7 2700K CPU @ 3,50 GHz

PermalÀnk
Medlem
●

Riktigt fin rea pÄ steam nu imo.

Visa signatur

Corsair Obsidian 350D
// Asus Maximus VI Gene // Intel i5 4670k @ 4.6GHz H100i // GTX 1070TI // Corsair Vengeance 8GBx2 // Corsair AX760 //Samsung 860 Evo 2TB//
_________________________________________________________________________________________

PermalÀnk
Medlem
●

Är contagion bra? SYnd att man redan har DA och SK..

Visa signatur

i7 8700K -GB Z370N Wifi -Vengeance LPX 16gb 3000 Mhz -1070Ti -480gb SSD -FD Celsius S24 -FD Nano S -Seasonic Focus Plus 750w Gold

PermalÀnk
Medlem
●

Skaffade precis Skyrim legendary 66% Bioshock Infinite, Far cry 3 + blood dragon, Payday 2 80%!! Runt 250 riksdaler för allt. VÀntar pÄ att Arma 3 ska bli över 50% iaf.

Visa signatur

PC: NZXT H1. Sapphire 5700xt. AMD r5 3600.
Ljud: Feliks espressivo mk2 -> ZMF Aeolus/Verite/Philips X2/Mad dogs/Senn hd25-1 II

PermalÀnk
●

Man kan ju undra hur mycket pengar dom tjÀnar normalt pÄ spelen, om du kan sÀlja dom 80% billigare.. Men alltid skönt med rea! Inhandlade Payday 2 plus nÄgra DLCer, hoppas pÄ en bra deal pÄ spintires!

PermalÀnk
Keeper of Traditions ★
●
Skrivet av (P)Resident Emil:

Man kan ju undra hur mycket pengar dom tjÀnar normalt pÄ spelen, om du kan sÀlja dom 80% billigare.. Men alltid skönt med rea! Inhandlade Payday 2 plus nÄgra DLCer, hoppas pÄ en bra deal pÄ spintires!

Man fÄr sÄlt till de som annars inte hade tÀnkt att köpa spelet... Mindre pengar Àr ju alltid bÀttre Àn inga pengar.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.