Permalänk

Telecom 3 (T3) Malmö

Go kväll!

Vill bara kolla om det finns någon i Malmö som har just T3 och om ni problem med ert internet. Jag har stora problem med just paket förlust, plus det är sjukt instabilt.
Har dock anmält detta till T3 men det känns bara som om de drar ut på det. Har haft Relacom här och de la om mig till Telia i två dagar och då hade jag riktigt bra nät (var glad i två dagar).

Mvh Andreas

Visa signatur

BenQ XL2411T AMD 8350 EVGA GTX 780 Crucial 32gb SSD Intel 250gb samt en EVO 250gb Nuforce dac3 Audio Technica ATH-M50

Permalänk

Någon som kanske kan svara hur lång tid ska man behöva vänta på att det ska vara fixat. Detta anmäldes den 2 maj, Har mailat in säkert 25-30 skärmdumpar till T3, har kört tracert med cmd och pingplotter. De ringde idag 13/6 och sa till mig att de behöver fler bilder? fattar noll. Har luskat på det och kan se när det går ifrån t3 och går över till Telenor switchar det är då det blir så jävla instabilt.

Visa signatur

BenQ XL2411T AMD 8350 EVGA GTX 780 Crucial 32gb SSD Intel 250gb samt en EVO 250gb Nuforce dac3 Audio Technica ATH-M50

Permalänk
Medlem

Hej!

Jag har T3 och bor i Borlänge. Har i flera dagar haft packetloss. Jag vet att jag måste ringa in och säga till, men eftersom jag jobbat med bredbandskundtjänst så vet jag att det inte är lätt att lokalisera vad problemet är. Ett tips är att skriva på deras Facebook sida. Ska jag vara helt ärlig så orkar jag inte ringa in. Irriterande problem.

Permalänk
Skrivet av meastro:

Hej!

Jag har T3 och bor i Borlänge. Har i flera dagar haft packetloss. Jag vet att jag måste ringa in och säga till, men eftersom jag jobbat med bredbandskundtjänst så vet jag att det inte är lätt att lokalisera vad problemet är. Ett tips är att skriva på deras Facebook sida. Ska jag vara helt ärlig så orkar jag inte ringa in. Irriterande problem.

Känner samma sak just nu, har pratat med T3, Relacom och HSB då det är ett gruppavtal det händer inget. Vissa kvällar dör det helt upp till 30min innan det är tillbaka. Polaren bor i huset bakom hade ju telia förra vecka, hans dog ej mitt.

Visa signatur

BenQ XL2411T AMD 8350 EVGA GTX 780 Crucial 32gb SSD Intel 250gb samt en EVO 250gb Nuforce dac3 Audio Technica ATH-M50

Permalänk
Medlem

Jag har lik som dig ett gruppavtal med T3(HSB). Jag godtog ej detta och tecknade själv avtal med telia. Visst det kostar lite mer men det är fan så mycket bättre. Jag snackade även med hyresgästföreningen om man kunde strunta i och betala de 60kr/månaden och hon sa att det gick bra. Vet dock inte hur det är nu, kunde förändras i framtiden. Jäkla sätt att tvinga på folk ett bredband.

Visa signatur

Intel Core i9 12900K | ASUS PRIME Z690-P D4 |
Gigabyte Geforce RTX 3080 10GB GAMING OC | Creative Sound BlasterX AE-5 | Corsair Corsair 32GB (4x8GB) | Corsair RM750X 750W v2|