skicka nerladdad app via två galaxy telefoner

Permalänk
Medlem

skicka nerladdad app via två galaxy telefoner

Hej!

Har köpt en Samsung galaxy s5 och vill skicka en nerladdad app från min s3a till s5an men har inte lyckats kommit på hur jag gör det. Är det möjligt? Isåfall hur?

Mvh
Krawlezt

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 2500k - Moderkort: ASUS P8Z77-V LX - RAM: 4GB XMS3 1333Mhz - Chassi: Fractal Design Define R3 Svart - Nätagg: OCZ PowerSupply ModXstream Pro Series 500W - Hårddisk: 1TB Seagate Barracuda 7200RPM 64MB Cache - Mus: Steelseries Sensei RAW Glossy Black - Musmatta: Steelseries QCK+ SK Gaming - Tangentbord: Saitek Eclipse - Headset: Steelseries 5hv2 Svart

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Krawlezt:

Hej!

Har köpt en Samsung galaxy s5 och vill skicka en nerladdad app från min s3a till s5an men har inte lyckats kommit på hur jag gör det. Är det möjligt? Isåfall hur?

Mvh
Krawlezt

Google Play Butik såklart. Öppna > Mina appar > Alla, skrolla/sök tills ni hittar den.

Permalänk
Medlem

är det en APK-fil så prova med Dropbox

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Google Play Butik såklart. Öppna > Mina appar > Alla, skrolla/sök tills ni hittar den.

Ska testa!

Skrivet av m4gnify:

är det en APK-fil så prova med Dropbox

Det är det men har inte filen kvar.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 2500k - Moderkort: ASUS P8Z77-V LX - RAM: 4GB XMS3 1333Mhz - Chassi: Fractal Design Define R3 Svart - Nätagg: OCZ PowerSupply ModXstream Pro Series 500W - Hårddisk: 1TB Seagate Barracuda 7200RPM 64MB Cache - Mus: Steelseries Sensei RAW Glossy Black - Musmatta: Steelseries QCK+ SK Gaming - Tangentbord: Saitek Eclipse - Headset: Steelseries 5hv2 Svart

Permalänk
Medlem
Skrivet av m4gnify:

är det en APK-fil så prova med Dropbox

Den fanns inte där, kan det bero på att jag laddade ner den från nätet och inte google play?

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 2500k - Moderkort: ASUS P8Z77-V LX - RAM: 4GB XMS3 1333Mhz - Chassi: Fractal Design Define R3 Svart - Nätagg: OCZ PowerSupply ModXstream Pro Series 500W - Hårddisk: 1TB Seagate Barracuda 7200RPM 64MB Cache - Mus: Steelseries Sensei RAW Glossy Black - Musmatta: Steelseries QCK+ SK Gaming - Tangentbord: Saitek Eclipse - Headset: Steelseries 5hv2 Svart

Permalänk
Medlem

Titanium backup

Visa signatur

#1: Z370N ITX | i7 8700k | GTX 1080 | 32GiB
#2: P8Z77-M pro | i7 3770k | GTX 1050ti | 16GiB

Server: Z370-G | i5 8600T | 64GiB | UnRAID 6.9.2 | 130TB
Smartphone: Samsung Z Flip 5 | Android 13 | Shure SE535

Permalänk
Medlem
Skrivet av Krawlezt:

Den fanns inte där, kan det bero på att jag laddade ner den från nätet och inte google play?

Vet inte hur du menar. Har du en APK-fil? Ladda i så fall upp den på Dropbox. Den borde ligga i Downloads-mappen eller nåt sånt.
Dropbox kan du ladda ner från Google Play till telefonen, eller http://dropbox.com till datorn.

Har du inte en APK-fil så får du väl ladda ner appen från Google Play.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Tror inte TS förstår riktigt, att han ska föra över filen med dropbox och inte leta efter apk'n i dropbox är det som föreslås.

Permalänk
Medlem
Skrivet av m4gnify:

Vet inte hur du menar. Har du en APK-fil? Ladda i så fall upp den på Dropbox. Den borde ligga i Downloads-mappen eller nåt sånt.
Dropbox kan du ladda ner från Google Play till telefonen, eller http://dropbox.com till datorn.

Har du inte en APK-fil så får du väl ladda ner appen från Google Play.

Jag har en app, men inte APK-filen kvar så har bara själva appen. Appen finns inte på Google play och är borttagen från där jag laddade ner den.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 2500k - Moderkort: ASUS P8Z77-V LX - RAM: 4GB XMS3 1333Mhz - Chassi: Fractal Design Define R3 Svart - Nätagg: OCZ PowerSupply ModXstream Pro Series 500W - Hårddisk: 1TB Seagate Barracuda 7200RPM 64MB Cache - Mus: Steelseries Sensei RAW Glossy Black - Musmatta: Steelseries QCK+ SK Gaming - Tangentbord: Saitek Eclipse - Headset: Steelseries 5hv2 Svart

Permalänk
Medlem

googla lite, och kör via datorn, du kan dra ur appar via en USB kabel om den är viktig för dig.

Visa signatur

Win 12 pro | AMD i7 tolvsjuhundraX 1.2ghz | Asus Mode kort delux Fashion Gucci | 32 GB 1337 MHz
AMD 2020 Corona GPU | 1GB HDD Seagate Expansion | ~3 KB SDD
Fractal design K3 | motionscykel 850W | Dell 32 ventiler överliggande kam
mbturbo.com

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk
Medlem
Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Medlem

Är telefoen rootad så kan du ju köra med es fileexplorer och kopiera apk filen från ena till andra telefonen ligger ju under data/app sen finns det en som heter app-private där ligger de appar du köpt osv

Visa signatur

Chassi: Adtronics 7890A (modifierat) || Moderkort: Asus m5a99x-evo || Cpu: Amd PhenomII 1100T || Ram: 32GB ddr3 1600mhz || Gfx: Hd5850 || Hdd: Vertex3 120gb Lagring: 1x3TB 3x2TB 2x1TB mm || Nätagg: Corsair AX850