Senaste patchen, zombies grymt svårdödade.

Permalänk
Medlem

På nåt sätt borde det stå vem som dödade dig och om man är nära någon borde namnet stå över huvudet på han/hon, då kanske admins kan kicka hackers och om det är en server med endast PVE även kicka dom som bara dödar andra.

Visa signatur

"This is not spam, it's freestyle posting!"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Krilsner:

På nåt sätt borde det stå vem som dödade dig och om man är nära någon borde namnet stå över huvudet på han/hon, då kanske admins kan kicka hackers och om det är en server med endast PVE även kicka dom som bara dödar andra.

Kan mycket väl ha fel, men jag tror inte man får kicka folk på public servers? Tex "privat" servrar där alla andra blir kickade är inte tillåtet tex

Förövrigt så kommer dom aldrig fixa någon sorts killfeed, och inte något namn ovanför huvudet heller

Visa signatur

CPU : 12900KS GPU : 3090 Strix OC RAM : G.Skill 32GB 6600MHz 34-40-40-105SSD : 2st SN850 1TB Bildskärm 1: Strix PG279Q 1440p@165Hz G-SYNC Bildskärm 2: Asus VG27AQ 27" 1440p@165Hz Bildskärm 3: Asus VG27AQ 27" 1440p@165Hz Vattenkylning CPU,GPU och RAM, 3*360 rad

Permalänk
Medlem

Jag stötte på min första absolut garanterade hacker idag. Var inne på en server och vandrar runt i Berezino där det är en massa skjutande. En kille kommer springande naken och blödande så jag bandagerar honom. Efter fem minuter kommer samma kille springande efter mig i full gear och droppar all utrustning framför mig. Det enda han säger är thanks for help earlier och så kutar han iväg. Droppar en fullkittad M4 med sex dubbelmagasin, lådor fulla med ammo, high capacity vest, hunting backpack m.m. Nu känns det lite trist att veta att man inte kommit över grejerna ärligt bara :/

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.