Permalänk
Medlem

Fick MK8 idag, tog Pikmin 3 som gratisspel hoppas man får tid att köra det tvåan tyckte jag i alla fall om men det var ju några år sedan

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Konsolgrävare
Dold text

Sådärja! Pikmin 3 som gratis spel ska man välja! Hur gjorde ni så ni fick koden direkt?

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk

MK8 införskaffat! men hur får jag mitt gratisspel? Har inte kunnat läst någonstans i förpackningen hur jag bör mig åt eller att erbjudandet om ett gratis spel ens finns!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Knubbis91:

MK8 införskaffat! men hur får jag mitt gratisspel? Har inte kunnat läst någonstans i förpackningen hur jag bör mig åt eller att erbjudandet om ett gratis spel ens finns!

I förpackningen fanns en liten röd folder och en PIN kod man kunde skrapa. Normalt sett skall denna kod reggas hos Bergsala men flera andra har reggat den på nintendo.co.uk (klicka på Club Nintendo, regga dig och regga din PIN kod).

PS. Går det inte mot Terms of Agreement att göra så som vi gjorde?

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

PS. Går det inte mot Terms of Agreement att göra så som vi gjorde?

Precis vad jag undrar, har hört att vissa fått spel borttagna från sitt Nintendo-ID när de gjort något emot reglerna.

Edit: Frågan är ju om man får registrera sig på club nintendo UK som svensk, lyckades aldrig hitta några Terms of Agreement för att leta upp detta.

Visa signatur

AMD 5800X3D - Asus ROG B450-F - AMD Sapphire Vega 56 Pulse
Intel 330 180GB - 32gb DDR4 - Meshify C - beQuiet L8 530w
Panasonic 50" VT60 - Xonar Essence STX - Arcam FMJ A39 - Monitor Audio BR5 - Nintendo

Permalänk
Medlem

Om man har 2 st koder kan man ladda hem 2 spel då?

Visa signatur

Elixir & Redbull är mums......

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

I förpackningen fanns en liten röd folder och en PIN kod man kunde skrapa. Normalt sett skall denna kod reggas hos Bergsala men flera andra har reggat den på nintendo.co.uk (klicka på Club Nintendo, regga dig och regga din PIN kod).

PS. Går det inte mot Terms of Agreement att göra så som vi gjorde?

Det har jag ingen aning om men blir nintendo sura får de bli det. Värsta som kan hända är att jag inte får något gratis antar jag? Antagligen händer inget dom frågade aldrig mig om vart jag bodde.
Vet att folk byter regioner o håller på med xbox för att ta del av bättre priser och erbjudanden utan att MS gör något men Nintendo kanske är strängare.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av Mocka:

I förpackningen fanns en liten röd folder och en PIN kod man kunde skrapa. Normalt sett skall denna kod reggas hos Bergsala men flera andra har reggat den på nintendo.co.uk (klicka på Club Nintendo, regga dig och regga din PIN kod).

PS. Går det inte mot Terms of Agreement att göra så som vi gjorde?

Skrivet av Pelleboj:

Precis vad jag undrar, har hört att vissa fått spel borttagna från sitt Nintendo-ID när de gjort något emot reglerna.

Edit: Frågan är ju om man får registrera sig på club nintendo UK som svensk, lyckades aldrig hitta några Terms of Agreement för att leta upp detta.

Vågar fan inte får vänta till september innan jag får spela pikmin 3

Skrivet av Knubbis91:

MK8 införskaffat! men hur får jag mitt gratisspel? Har inte kunnat läst någonstans i förpackningen hur jag bör mig åt eller att erbjudandet om ett gratis spel ens finns!

http://www.nintendo.se/arkivet/promotions/mk8p

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem

Tjabba gott folk, även jag fick mitt mario kart 8 idag!
En fråga till er som lirat det lite idag, kan man låsa upp banor när man kör 4 player GP eller är det som på Wii verisonen att man måste spela genom kupperna i singelplayer för att låsa upp?

Har ej packat upp spelet än, vill inte anklagas för att ha fuskat när vännerna kommer över ikväll och åker på däng

Mvh: Marcus

Visa signatur

Stationär: 8700K/16GB 3600hmz/GTX 1080ti
Portabel stationär: Ncase M1/5600X/16Gb 3600hmz/GTX 1070/Asus XG17
Laptop: Alienware 17r2/4970HQ/16Gb/GTX 980M

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tazadar:

Tjabba gott folk, även jag fick mitt mario kart 8 idag!
En fråga till er som lirat det lite idag, kan man låsa upp banor när man kör 4 player GP eller är det som på Wii verisonen att man måste spela genom kupperna i singelplayer för att låsa upp?

Har ej packat upp spelet än, vill inte anklagas för att ha fuskat när vännerna kommer över ikväll och åker på däng

Mvh: Marcus

Jag och frugan lirade lite imorse, låste upp 2-3 kupper genom multiplayern utan problem : )

Permalänk
Medlem

Reggade mig på club nintendo uk som ovan skrev, men jag kan inte logga in på mitt nya konto... den säger bara "invalid login", även när jag har resettat password får jag så... någon som har samma? :S

Permalänk
Medlem
Skrivet av manaspok:

Reggade mig på club nintendo uk som ovan skrev, men jag kan inte logga in på mitt nya konto... den säger bara "invalid login", även när jag har resettat password får jag så... någon som har samma? :S

Nvmd, firefox och jag är retarded tillsammans!

Permalänk
Medlem
Skrivet av tyvar1:

Vågar fan inte får vänta till september innan jag får spela pikmin 3

Samma här, Wind Waker får bli ett spel för hösten.

Visa signatur

AMD 5800X3D - Asus ROG B450-F - AMD Sapphire Vega 56 Pulse
Intel 330 180GB - 32gb DDR4 - Meshify C - beQuiet L8 530w
Panasonic 50" VT60 - Xonar Essence STX - Arcam FMJ A39 - Monitor Audio BR5 - Nintendo

Permalänk
Konsolgrävare

SweClockers tournament fixad!

Namn: Sweclockers
Code: 3633-7787-2765

Rules: 150cc Grand Prix, No Teams, All Vehicles, 8 Races, All Items

Time: Weekly Monday 17:00 - Sunday 20:00

Välkommen!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem
Skrivet av tyvar1:

SweClockers tournament fixad!

Namn: Sweclockers
Code: 3633-7787-2765

Rules: 150cc Grand Prix, No Teams, All Vehicles, 8 Races, All Items

Time: Weekly Monday 17:00 - Sunday 20:00

Välkommen!

Skickades från m.sweclockers.com

Kul!

Jag dyker upp torsdag-söndag någon gång när tentorna är klara

Visa signatur

4790K - Asus Gene Z97 - Gigabyte G1 980 - 16GB Vengeance PRO 1866MHz - Crucial MX100 512GB - EVGA G2 850W
Sony Vaio Pro 13 - i5 - 8GB - 256GB

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av Sweede:

Kul!

Jag dyker upp torsdag-söndag någon gång när tentorna är klara

Skrev fel code! Fixat nu i inlägget

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem

Fan att jag regga via bergsala.. Leveranstid 11-31 aug??

Permalänk

Nu blir man sugen på att skaffa en Wii U. Kommer ihåg Mario Kart på min Nintendo DS så kul det var.

Visa signatur

Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti
Xiaomi Poco X3 Pro I Nvidia Shield TV V2 I PS4 I

Permalänk
Medlem
Skrivet av Belzer:

Jag och frugan lirade lite imorse, låste upp 2-3 kupper genom multiplayern utan problem : )

Tack så mycket!

Visa signatur

Stationär: 8700K/16GB 3600hmz/GTX 1080ti
Portabel stationär: Ncase M1/5600X/16Gb 3600hmz/GTX 1070/Asus XG17
Laptop: Alienware 17r2/4970HQ/16Gb/GTX 980M

Permalänk
Medlem

Vill bara börja gråta nu alltså jävla pissbergsalamög! Vafan kan vi inte ha en ordentlig nintendoclub i sverige??

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bakteria:

Vill bara börja gråta nu alltså jävla pissbergsalamög! Vafan kan vi inte ha en ordentlig nintendoclub i sverige??

För att sverige är ett litet irrellevant land för Nintendo. För lite kunder helt enkelt. Det är bara de stora länderna i Europa som har Nintendoclub.
Det gör väl inte så värst mycket att du får vänta ett par månader på ditt spel. Det kommer vara lika bra då.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ozo64:

För att sverige är ett litet irrellevant land för Nintendo. För lite kunder helt enkelt. Det är bara de stora länderna i Europa som har Nintendoclub

Det är väl bara att slå ihop hela Skandinavien till en sida som vi gör med allt annat?

Permalänk
Medlem
Skrivet av jOnÄTÄn:

Det har jag ingen aning om men blir nintendo sura får de bli det. Värsta som kan hända är att jag inte får något gratis antar jag? Antagligen händer inget dom frågade aldrig mig om vart jag bodde.
Vet att folk byter regioner o håller på med xbox för att ta del av bättre priser och erbjudanden utan att MS gör något men Nintendo kanske är strängare.

Nej asså England är samma region så varför skulle de bry sig?

Permalänk
Medlem

Har låst upp lite jag med idag, sjukt roligt, men är lite besviken på Battle banorna, synd att dom inte hade med N64 banorna.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Amiga 500 + Amiga CD32 + Game & Watch 😊

Permalänk
Medlem

Hej,
Gäller dealen när man köper spelet digitalt online eller måste man köpa i skiva ??

Tack

Visa signatur

Intel NUC8i5BEH - Iris Plus 655, i5 8259U 2,3GHz
MSI GE620DX-291NE - GT 555M, i5 2410M 2,3GHz
iPad Mini 4 & Macbook early 2011

Permalänk
Medlem

Låser man upp när man spelar singleplayer eller? har kört online hela dagen men inte fått något.

Visa signatur

[i]You have two stamp.One red, one green.
- So ?
- I have chance to go New York. 50-50.
[/i]

Permalänk
Medlem
Skrivet av aaaaa:

Hej,
Gäller dealen när man köper spelet digitalt online eller måste man köpa i skiva ??

Tack

Gäller båda. Så länge, om du väljer digitalt, köper från nintendo genom deras eShop.

Skrivet av rigge:

Låser man upp när man spelar singleplayer eller? har kört online hela dagen men inte fått något.

Du kan inte låsa upp genom nätet, du måste spela lokalt. Om du spelar ensam eller med din polare spelar ingen roll.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Belzer:

Gäller båda. Så länge, om du väljer digitalt, köper från nintendo genom deras eShop.

Du kan inte låsa upp genom nätet, du måste spela lokalt. Om du spelar ensam eller med din polare spelar ingen roll.

Okey tack tack

Visa signatur

[i]You have two stamp.One red, one green.
- So ?
- I have chance to go New York. 50-50.
[/i]

Permalänk
Medlem
Skrivet av jonthan:

Har låst upp lite jag med idag, sjukt roligt, men är lite besviken på Battle banorna, synd att dom inte hade med N64 banorna.

Skickades från m.sweclockers.com

Har ju inte fått mitt än då jag gjorde bort mig med adressen men vad jag har sett av battle banorna verkar det helt ogenomtänkt.

Jag har inte spelat MK sedan N64 tiden men det är ju det upplägget som ska gälla, men uppdateringar självklart.

Finns det chans att det släpps DLC med battlebanor? Gör Nintendo sånt med sina spel?

Visa signatur

4790K - Asus Gene Z97 - Gigabyte G1 980 - 16GB Vengeance PRO 1866MHz - Crucial MX100 512GB - EVGA G2 850W
Sony Vaio Pro 13 - i5 - 8GB - 256GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av rigge:

Okey tack tack

Beror på vad u ska låsa upp.
Delar låses upp genom att samla mynt, och dom du samlar online osv räknas.
Dvs du kan låsa upp delar när du spelar på nätet.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |