Permalänk
Medlem

Arma 3 Breaking Point spelare

Hej, Spelar lite men springer mest runt själv.

Finns de några som spela detta i lite större grupper?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sper:

Hej, Spelar lite men springer mest runt själv.

Finns de några som spela detta i lite större grupper?

Jag kan joina.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fuusko:

Jag kan joina.

Har du steam så man kan adda dig

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sper:

Har du steam så man kan adda dig

Yes har länk på min profil.

Permalänk
Medlem

Heter Fredrik ingame men mitt steam är Becks, med en brädåkare (Jag) som profilbild lägg till mig, spelar nästan bara exlcusivt breaking point just nu, så roligt!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av BäckE:

Heter Fredrik ingame men mitt steam är Becks, med en brädåkare (Jag) som profilbild lägg till mig, spelar nästan bara exlcusivt breaking point just nu, så roligt!!

Gött jag och Fuusko lirade igår, Första som hände var att han sköt mig hmmm av misstag heter de =P

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Jag har lirat Breaking Point men gav upp pga ingen att spela med, så jag hakar gärna på.

Visa signatur

| AMD R9 3900X | Asus ROG Strix X570-F Gaming | Palit Jetstream 2070 Super | 16GB DDR4 | Noctua NH-D15 |

Permalänk
Avstängd

Hakar gärna på om någon förklarar för mig hur man gör ett account! Gör allt man ska, men sidan bara stängs ner:P

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pertan:

Jag har lirat Breaking Point men gav upp pga ingen att spela med, så jag hakar gärna på.

Heter du på steam?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bull3tM0nk:

Hakar gärna på om någon förklarar för mig hur man gör ett account! Gör allt man ska, men sidan bara stängs ner:P

Stängs ner? =P

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sper:

Heter du på steam?

http://steamcommunity.com/id/Natrep

Edit: La till dig

Visa signatur

| AMD R9 3900X | Asus ROG Strix X570-F Gaming | Palit Jetstream 2070 Super | 16GB DDR4 | Noctua NH-D15 |

Permalänk
Medlem

Joinar gärna också, Alpwnn på steam.

Permalänk

Breaking point

Tja jag är gärna med och spelar (om ni fortfarande spelar)

Get_bejb är mitt steam namn iaf (Y)

Permalänk

Är gärna med jag å om ni spelar Grimzône heter jag på steam så adda mig då

Permalänk
Medlem

Starta gärna en steam grupp och posta linken så joinar jag i framtiden.. Håller på med ett nytt bygge atm så kan nog inte spela på minst 1 vecka.