Köpa ryskt spel på cjs

Permalänk
Medlem

Köpa ryskt spel på cjs

Hej! Jag funderar på att köpa arma 3 på cjs-cd keys. Men där finns det en version som kostar cirkus 130kr. Men det står att man behöver rysk vpn. Måste man alltid ha det eller är det bara första gången? Jag skulle köpt den regionsfria versionen... Men det fattas 15KR på mitt paypal. Vill/kan inte koppla mitt bankkort dit.
Är det bara vid aktivering man behöver vpn eller alltid när man spelar spelet?

Visa signatur

Jag är inte rasist, jag är pianist! Jag trycker ner både vita och svarta!

Permalänk
Medlem
Skrivet av The raT:

Hej! Jag funderar på att köpa arma 3 på cjs-cd keys. Men där finns det en version som kostar cirkus 130kr. Men det står att man behöver rysk vpn. Måste man alltid ha det eller är det bara första gången? Jag skulle köpt den regionsfria versionen... Men det fattas 15KR på mitt paypal. Vill/kan inte koppla mitt bankkort dit.
Är det bara vid aktivering man behöver vpn eller alltid när man spelar spelet?

du missade den STORA RÖDA texten på sidan du tänkte köpa från eller?

Citat:

If you buy the 'VPN activated' version, you must activate with a Russian IP address, which you can do by using something called a VPN. (It's a 5 minute process). Once the game is activated you will also need a VPN to be able to play the game.

Visa signatur

NZXT H440 - MSI Z97 Gaming 5 - Intel core i5-4690K - Noctua NH-D15 - 2x Gigabyte r9 280x Windforce 3X - Corsair XMS3 DDR3 4x2GB - Corsair TX850M - Samsung evo 840 1TB - 4x Seagate Constellation ES 2TB
HTC Legend> LG Optimus 2x> Nokia Lumia 800> HTC One X > HTC one > LG G2 > Motorola Nexus 6 > Samsung galaxy S7
Surface pro 3 i3 64GB
Hellre att det aldrig fungerar än att man öppnar instruktionsboken!

Permalänk
Medlem

Har du tänkt att spela via rysk VPN så rekommenderar jag dig en stadig uppkoppling i form av 1Gbit. Annars är det väl bara och spara ihop 15kr.

Visa signatur

8700K 5GHz | GeForce GTX960 4GB WFOC | Corsair Vengeance LPX 16GB 3200MHz | Windows 11

Permalänk
Medlem

Lånar lite:

Hur funkar det för mig då som bor i Ryssland, och har köpt alla mina spel här. Har jag ett helt oanvändbart steamkonto när/om jag flyttar hem till sverige igen?

Visa signatur

Node 804 | CPU: i7 4770k | RAM: Corsair vengeance LP 16gb | GPU: MSI GTX 780 SLi | MB: ROG Maximus VII Gene |
Node 304 | CPU: G3258 | RAM: HyperX 8gb | GPU: Nvidia GTX Asus 750Ti | MB: MSI Z97i-AC |