BF4 expansioner fungerar ej efter formatering av C:

Permalänk
Medlem

BF4 expansioner fungerar ej efter formatering av C:

Hej. har ett problem har precis formaterat om datorn efter jag bytt datordelar. Och nu så får jag inte China rising eller Second assult att fungera, den säger att jag måste instalera det först? men går jag in i Origin så ligger dom där som expansioer har även sökt efter uppdatering på dessa samt även repareat spelen..

Men samma fel ändå. Någon som har nån lösning ?
Vill helst skippa att avinstalera hela spelet då det tar år å dar att ta hem expansionerna igen...

//Rojpen

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rojpen:

Hej. har ett problem har precis formaterat om datorn efter jag bytt datordelar. Och nu så får jag inte China rising eller Second assult att fungera, den säger att jag måste instalera det först? men går jag in i Origin så ligger dom där som expansioer har även sökt efter uppdatering på dessa samt även repareat spelen..

Men samma fel ändå. Någon som har nån lösning ?
Vill helst skippa att avinstalera hela spelet då det tar år å dar att ta hem expansionerna igen...

//Rojpen

http://battlelog.battlefield.com/bf4/forum/threadview/2955064...

Bör fungera med Second Assault också. har haft samma problem

Visa signatur

i7 9700k - Noctua NH-D15 - ASUS Z390 ROG - 16 GB Corsair Vengeance 3200 MHz
ASUS RTX 2080 - NZXT H440 - Rival 600 - Ducky Shine One 2 Mini MX Red - Sennheiser HD 650 - Schiit Modi & Magni 3 - ASUS PG278Q ROG Swift

Permalänk
Medlem

Det fungerade för China rising. men ej för Second assult så tack men fortfarande problem med Second assult

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rojpen:

Det fungerade för China rising. men ej för Second assult så tack men fortfarande problem med Second assult

Var visst Xpack0 för Second Assault så gör som du gjorde fast med en till som du döper till Xpack0

Visa signatur

i7 9700k - Noctua NH-D15 - ASUS Z390 ROG - 16 GB Corsair Vengeance 3200 MHz
ASUS RTX 2080 - NZXT H440 - Rival 600 - Ducky Shine One 2 Mini MX Red - Sennheiser HD 650 - Schiit Modi & Magni 3 - ASUS PG278Q ROG Swift

Permalänk
Medlem

Nu så funkar det fint tack så mycket.

Provade med xpack2 som man tycker det borde vara men det fungerade inte nu innan jag såg ditt svar ^^