Permalänk
Medlem

GOL Magnum Unlock

Orkar fan inte försöka ta Gol Magnum unlocken längre och måste ha tappat över 200 skill under mina försök.

Finns det inga som också behöver den och som vill hoppa in på en tom server för att få den löst?
Minst 4 personer behövs då.

PS. Jag vet att jag suger så ni behöver inte påminna mig om det, tack!

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

Har inte försökt låsa upp den, men borde du inte kunna vara i tornet och döda folk i tornet?

Borde gå snabbt på tex rush isf (På båda banorna)

Visa signatur

CPU : 12900KS GPU : 3090 Strix OC RAM : G.Skill 32GB 6600MHz 34-40-40-105SSD : 2st SN850 1TB Bildskärm 1: Strix PG279Q 1440p@165Hz G-SYNC Bildskärm 2: Asus VG27AQ 27" 1440p@165Hz Bildskärm 3: Asus VG27AQ 27" 1440p@165Hz Vattenkylning CPU,GPU och RAM, 3*360 rad

Permalänk
Medlem
Skrivet av Boozfob:

Har inte försökt låsa upp den, men borde du inte kunna vara i tornet och döda folk i tornet?

Borde gå snabbt på tex rush isf (På båda banorna)

Jo men jag dör hela tiden Folk är bättre på att sikta än mig så jag dör alltid först.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

adda mig ! heter Hassan_C4 på origin behöver detta med!

fattar inte hur dom kan vara så skadade att göra sådant här... haha ! de förstör alltså andras uplevelser bara för att vissa skall låsa upp ett vapen och totalt skita i ptfo... nej dice har nog grävt sin grav hoppas jag med detta spel.....

Visa signatur

gtx 3070ti + intel i7 12700 kf

Permalänk
Medlem

Vill också prova den så jag är med om det går.. Vilken tid ungefär brukar ni lira ? Mitt nick är i signaturen.

Permalänk
Medlem

Vadå, har Dice äntligen gjort en unlock som det faktiskt krävs lite för att låsa upp? Inte som alla andra skitunlocks "get 5 kills..". Suck.

Oj. Va tydligen en sån 5 kills.

Stats padding är ju sjukt lame så bli bättre helt enkelt. Och skillen är ju aslätt att köra upp igen. Tar ju förvisso längre tid än när den går ner..

Visa signatur

Main. - Fractal Design Meshify C - Corsair AX860 - Asus Strix B550-E - AMD Ryzen 5 3600 - 32gb Corsair Vengeance 3200mhz - Asus Strix GTX 1080 - Samsung 970 Evo 250gb - Kingston A200 1tb - 1x 840 Pro 256GB - 2x 850 Pro 256GB - 2x 840 Evo 250GB RAID0 - 2x Samsung 850 Evo 500GB - Logitech G502 - Corsair K95 RGB - BenQ XL2420T - Sennheiser Game One
2018 Macbook Pro 13" 2018 iPad Pro 12,9"
Projekt 13 - Bygglogg WIP

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Jo men jag dör hela tiden Folk är bättre på att sikta än mig så jag dör alltid först.

Skrivet av brajonk:

adda mig ! heter Hassan_C4 på origin behöver detta med!

fattar inte hur dom kan vara så skadade att göra sådant här... haha ! de förstör alltså andras uplevelser bara för att vissa skall låsa upp ett vapen och totalt skita i ptfo... nej dice har nog grävt sin grav hoppas jag med detta spel.....

Skrivet av Tandborste:

Vadå, har Dice äntligen gjort en unlock som det faktiskt krävs lite för att låsa upp? Inte som alla andra skitunlocks "get 5 kills..". Suck.

Oj. Va tydligen en sån 5 kills.

Stats padding är ju sjukt lame så bli bättre helt enkelt. Och skillen är ju aslätt att köra upp igen. Tar ju förvisso längre tid än när den går ner..

jag kan ju säga att om ni har problem med att ta kills från tornet just nu kommer inte GOL magnum göra någon nytta för er... den har en helvetes bulletdrop och inte speciellt bra Muzzlespeed, vilket innebär att ni kommer ha problem att träffa mål som rör sig. det enda som väger upp är den otroligt mysiga rpmen som den har, vilket kan utnyttjas av någon som klarar av att panga HS även fast man har ett jäkla drop och dålig hastighet på kulan.

om ni vill bli effektiva med GOL Träna upp er med 8x sikte och SRR-61 eller M98B satsa på HS endast, förlita er inte på rangefinder eller zeroing.. det kan man ha kul med när man är anti-sniper sniper och pangar på 500m + avstånd. försök hålla er inom 200m med GOL, där är ett 8x sikte effektivt också.
om ni verkligen behöver hjälp med upplåsningen av gol kan jag komma in ikväll och leka mål för er men varnar er bara att GOLen är ett ganska jobbigt vapen att hantera.

Visa signatur

Citera mig för svar :D
- Årets Citat: Vattenulf -
"Pumpen snurrar inte den står stilla i botten på chassit. Om den hade snurrat skulle slangarna blivit vridna så det vill man ju inte."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tandborste:

Vadå, har Dice äntligen gjort en unlock som det faktiskt krävs lite för att låsa upp? Inte som alla andra skitunlocks "get 5 kills..". Suck.

Oj. Va tydligen en sån 5 kills.

Stats padding är ju sjukt lame så bli bättre helt enkelt. Och skillen är ju aslätt att köra upp igen. Tar ju förvisso längre tid än när den går ner..

Problemet är ju att alla på kartan riktar all sin uppmärksamhet och kraft mot det där tornet. Det handlar inte om att bli bättre, utan om att ha en jävla tur att komma in på en server där folk är korkade nog att strunta i tornet.
Har svårt att begripa varför någon skulle komma på en sådan här achievment som medvetet förstör poängen med spelet på det här sättet. Alla, i princip ALLA placerar sig i cirkel runt och skjuter mot tornet.

Jag loggade in på en tysk klanserver där det var tre-fyra pers på. Efter ett tag var vi kanske tio och märkligt nog sprang folk runt nedanför tornet så det var bara att håva in sina kills och logga ut fem minuter senare.

Testade den sedan med ironsight och det var ju jättekul att spela med en sniperbössa för en gångs skull. Antar att denna är bra till alla aggrosnipers.

Permalänk
Medlem

Jag är gärna på och låser upp bössan. Heter Ainatar i spelet.

Visa signatur

HP Omen 30L GT13 - 1076no:
Intel® Core™ i7-11700K
HyperX® 16 GB DDR4-RGB3200 XMP RGB MHz RAM (2 x 8 GB)
1 TB WD Black PCIe® NVMe™ TLC M.2 SSD
NVIDIA® GeForce RTX™ 3080

Permalänk
Medlem

Jag hatar det uppdraget också och vill gärna låsa upp vapnet. Så adda mig också "ZeeRox_88" och säg till när ni vill köra (helst efter 10 på kvällen men efter 7 går också bra).
Jag suger också i BF4 men det är kul ändå.

Visa signatur

Case: Corsair 650D | PSU: Asus Thor 1200W | RAM: Corsair 2*16GB Dominator Platinum RGB 5600MHz | Cooling: Corsair H100i Elite LCD | CPU: i7-12700K | MB: Asus ROG Strix Z690-F Gaming WIFI | GPU: MSI 4080 SUPRIM X | Monitor: Acer XB270HU

Permalänk
Medlem

Löste assignmentet på första försöket i mitt första 2nd assault game. Fick reda på senare att dom 5 killsen INTE behöver göras med en sniper. Kan vara vilket vapen som helst. Gör det lite lättare.

Sen för att få sniper ribbonen kan man dra långt ifrån tornet och snipa folk som klättrar upp för det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jonasies:

Löste assignmentet på första försöket i mitt första 2nd assault game. Fick reda på senare att dom 5 killsen INTE behöver göras med en sniper. Kan vara vilket vapen som helst. Gör det lite lättare.

Sen för att få sniper ribbonen kan man dra långt ifrån tornet och snipa folk som klättrar upp för det.

Jag kan tänka mig att det var lättare i början när folk ville bara testa dom nya banorna och inte hade riktigt koll på assignments så ingen tänkte på att folk försöker vara i tornet.
Nu är det jättesvårt tycker jag, man blir dödad hela tiden om man är på tornet så man hinner inte döda så många.
Och i Caspian så spränger man tornet ganska snabbt också och då är det helt kört.

Visa signatur

Case: Corsair 650D | PSU: Asus Thor 1200W | RAM: Corsair 2*16GB Dominator Platinum RGB 5600MHz | Cooling: Corsair H100i Elite LCD | CPU: i7-12700K | MB: Asus ROG Strix Z690-F Gaming WIFI | GPU: MSI 4080 SUPRIM X | Monitor: Acer XB270HU

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tjodd:

Problemet är ju att alla på kartan riktar all sin uppmärksamhet och kraft mot det där tornet. Det handlar inte om att bli bättre, utan om att ha en jävla tur att komma in på en server där folk är korkade nog att strunta i tornet.
Har svårt att begripa varför någon skulle komma på en sådan här achievment som medvetet förstör poängen med spelet på det här sättet. Alla, i princip ALLA placerar sig i cirkel runt och skjuter mot tornet.

Jag loggade in på en tysk klanserver där det var tre-fyra pers på. Efter ett tag var vi kanske tio och märkligt nog sprang folk runt nedanför tornet så det var bara att håva in sina kills och logga ut fem minuter senare.

Testade den sedan med ironsight och det var ju jättekul att spela med en sniperbössa för en gångs skull. Antar att denna är bra till alla aggrosnipers.

Perfekt ju! Target rich environment är det första jag kommer att tänka på. Alternativt sätta sig i trappen upp till tornet (eller vänta nu, kanske inte är nån..) å plocka de som tar sig upp för att ta snipersna balifrån (om det nu är nån) . Ser verkligen inte problemet. Annars äre ju bara vänta en vecka å ta unlocken då. Alltid så här så fort det kommer nya achievements, första veckan eller två springer alla runt och gör samma sak. Och det är enligt min uppfattning.

Visa signatur

Main. - Fractal Design Meshify C - Corsair AX860 - Asus Strix B550-E - AMD Ryzen 5 3600 - 32gb Corsair Vengeance 3200mhz - Asus Strix GTX 1080 - Samsung 970 Evo 250gb - Kingston A200 1tb - 1x 840 Pro 256GB - 2x 850 Pro 256GB - 2x 840 Evo 250GB RAID0 - 2x Samsung 850 Evo 500GB - Logitech G502 - Corsair K95 RGB - BenQ XL2420T - Sennheiser Game One
2018 Macbook Pro 13" 2018 iPad Pro 12,9"
Projekt 13 - Bygglogg WIP

Permalänk
Medlem

Tycker GOL Magnum är en bössa för alla som gillade SV98/M40A5 i BF3. Precis samma känsla, fast med ett mindre mag. Den kommer nog väl till hands så fort du har låst upp spb och har fått känsla för hur den funkar när man ads strafar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tandborste:

Perfekt ju! Target rich environment är det första jag kommer att tänka på. Alternativt sätta sig i trappen upp till tornet (eller vänta nu, kanske inte är nån..) å plocka de som tar sig upp för att ta snipersna balifrån (om det nu är nån) . Ser verkligen inte problemet. Annars äre ju bara vänta en vecka å ta unlocken då. Alltid så här så fort det kommer nya achievements, första veckan eller två springer alla runt och gör samma sak. Och det är enligt min uppfattning.

Tja, vissa är duktigare än andra antar jag.
Varje gång jag ens försökte stanna i tornet längre än fem sekunder (och nej, givetvis står jag inte still) så fick jag ett regn med raketer och bly från heli, flyg och kanske mest campande tanks utöver alla inf med rpg och snipers från 500+ meter.
Hade det inte varit så fullt med fordon på banan så kan ditt argument kanske fungera, men oavsett så är det få som är intresserade av något annat än tornet på den banan.

Skulle tro att det lär ta bra mycket längre tid än någon vecka innan den banan blir hyfsat normal igen.
Hur många kan, oavsett hur lätt eller svårt det var för er att klara det, anse att det är ett bra designat uppdrag?

Permalänk
Medlem
Skrivet av OskarW90:

GOL magnum

Enligt symthic så har den väldigt bra muzzle speed och 9.81 m/s^2 bullet drop precis som många andra. Så på så sätt är den väldigt bra.
(Sen att två vapen bara har 6 m/s^2 bullet drop är bara fånigt.)

Permalänk
Medlem

Tycker m40 är mkt mkt skönare än GOL. Men det är ett drygt assignment, helt klart.
Jämfört med Firestarter (start 5 fires) vilket är ett riktigt tramsigt assignment.
Sedan är ju kanske "land on top of the towers on casbian or firestrorm och sedan utan att dö emellan få 10 kills i rad i samma runda " ett ännu drygare assignment.
Men om ni ska statpadda kan ni ju göra den med.
Lycka till och kör HC så går det snabbare!

Visa signatur

X99-A, i7-5820K@4,0, Tri-X R9 290X, Corsair: AX 850, H105, Air 540 White, 16Gb Vengeance. Eizo Foris FG2421,
Ducky + Zowie EC2. Nuforce Icon + Tangent Evo.

Battlefield 3/4

Permalänk
Medlem
Skrivet av 1974a:

Tycker m40 är mkt mkt skönare än GOL.

GOL:en är dock bättre än m40:n i typ allt förutom att den har ett mindre magasin.

Men det ligger ju mycket i psyket också vilken man trivs bäst med att köra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Imaculent:

Enligt symthic så har den väldigt bra muzzle speed och 9.81 m/s^2 bullet drop precis som många andra. Så på så sätt är den väldigt bra.
(Sen att två vapen bara har 6 m/s^2 bullet drop är bara fånigt.)

Den har 580m/s muzzlespeed, detta lägger den dock mellan long range och "Close quarter" snipers när det gäller bulletdrop. Att den samtidigt endast har 6 skott i magasinet och en lång reload på 3.3 sekunder gör att på 12 skott kommer du vara tvungen att ladda om 6 sekunder jämfört med andra snipers som ligger på runt 3-4 sekunder. Det är ett bra vapen dock, no doubt men om man ska nyttja den snabba rechambering hastigheten så ska man också träffa skotten man drar iväg. då personerna som jag citerade hade problem att få 5 kills från ett torn så antar jag att de har en ganska dålig accuracy och det tar lång tid på sig att "sikta in". detta innebär att det finns bra mycket bättre snipers för dem att använda än GOL magnum, t.ex. M98B som har grym Muzzlespeed så att träffa mål som rör sig är enkelt eller SRR-61an som nästan inte har någon bulletdrop och träffa folk på long range är enkelt. eller till och med FY-JS som har grym Muzzlespeed, supersnabb quick reload och nästan ingen bulletdrop. dock den längre dmg modellen som innebär att de kommer inte vara lika effektiv efter 85m (två shot bodyshot/1 shot head).

använd dessa tills man är tillräckligt snabb för att kunna uttnyttja de få skotten GOL har och träffa Huvudet med den!

Visa signatur

Citera mig för svar :D
- Årets Citat: Vattenulf -
"Pumpen snurrar inte den står stilla i botten på chassit. Om den hade snurrat skulle slangarna blivit vridna så det vill man ju inte."

Permalänk
Medlem
Skrivet av brajonk:

adda mig ! heter Hassan_C4 på origin behöver detta med!

fattar inte hur dom kan vara så skadade att göra sådant här... haha ! de förstör alltså andras uplevelser bara för att vissa skall låsa upp ett vapen och totalt skita i ptfo... nej dice har nog grävt sin grav hoppas jag med detta spel.....

Skrivet av Myllerman:

Vill också prova den så jag är med om det går.. Vilken tid ungefär brukar ni lira ? Mitt nick är i signaturen.

Skrivet av nevada:

Jag är gärna på och låser upp bössan. Heter Ainatar i spelet.

Skrivet av Zorrox:

Jag hatar det uppdraget också och vill gärna låsa upp vapnet. Så adda mig också "ZeeRox_88" och säg till när ni vill köra (helst efter 10 på kvällen men efter 7 går också bra).
Jag suger också i BF4 men det är kul ändå.

Grabbar, vi testar att köra säg...kl 20:00.
Skall försöka lägga till er alla när jag kommer hem ikväll så tar vi en tom server och får detta undanstökat.
När det är klart skall jag ta en lång paus från spelet

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

Tog den genom att kasta ner c4 på marken där stegen börjar, det och några kills med SRR och ett 4x sikte. Sjukt drygt men GOL var så jäkla skön i BC2 så var tvungen att låsa upp den

Permalänk
Medlem
Skrivet av OskarW90:

jag kan ju säga att om ni har problem med att ta kills från tornet just nu kommer inte GOL magnum göra någon nytta för er... den har en helvetes bulletdrop och inte speciellt bra Muzzlespeed, vilket innebär att ni kommer ha problem att träffa mål som rör sig. det enda som väger upp är den otroligt mysiga rpmen som den har, vilket kan utnyttjas av någon som klarar av att panga HS även fast man har ett jäkla drop och dålig hastighet på kulan.

om ni vill bli effektiva med GOL Träna upp er med 8x sikte och SRR-61 eller M98B satsa på HS endast, förlita er inte på rangefinder eller zeroing.. det kan man ha kul med när man är anti-sniper sniper och pangar på 500m + avstånd. försök hålla er inom 200m med GOL, där är ett 8x sikte effektivt också.
om ni verkligen behöver hjälp med upplåsningen av gol kan jag komma in ikväll och leka mål för er men varnar er bara att GOLen är ett ganska jobbigt vapen att hantera.

Eller så kör man GOLen på samma sätt som Scout Elite, Close Combat sniping. Alla som använder sniper ligger inte och trycker vet du.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eptk:

Eller så kör man GOLen på samma sätt som Scout Elite, Close Combat sniping. Alla som använder sniper ligger inte och trycker vet du.

Visst, men Hipfire accuracyn är grymt dålig med GOLen, visst laddar du in ett nytt skott fort, men du hinner ändå inte ladda om i en CC situation. 6 skott innebär också att du kommer hamna i situationer för omladdning väldigt ofta. Bättre att gå direkt på Scout eliten som dessutom har kortare reload time och bättre hipfire accuracy.

Visa signatur

Citera mig för svar :D
- Årets Citat: Vattenulf -
"Pumpen snurrar inte den står stilla i botten på chassit. Om den hade snurrat skulle slangarna blivit vridna så det vill man ju inte."

Permalänk
Medlem

GOL Magnum är grym på lång skott. Hur lätt som helst att sätta 1000m+

Visa signatur

[Phanteks Enthoo Pro TG] [ASUS ROG Strix 850W Vit] [Delidad i7 7700K] [Corsair iCUE Hydro H150i ELITE CAPELLIX Vit] [Corsair Vengeance RGB PRO SL DDR4 16GB 3200MHz/CL16 Vit] [ASUS Z270-F] [Gigabyte RTX 2070 Super 8GB GAMING OC Vit] [C:WD Black SSD 256GB M.2, E:Seagate Firecuda 1TB, F:Samsung 860 EVO 1TB, G:Seagate IronWolf 4TB & H:Seagate Momentus XT 7200.1 500]

Permalänk
Skrivet av Mocka:

Grabbar, vi testar att köra säg...kl 20:00.
Skall försöka lägga till er alla när jag kommer hem ikväll så tar vi en tom server och får detta undanstökat.
När det är klart skall jag ta en lång paus från spelet

Är gärna med ikväll. Ogillar recon och hatar camping, men gillar att låsa upp vapen och achievements. Har även tillgång till server som vi kanske kan använda för ändamålet. Adda gärna mig -> MrSprawler

Permalänk
Medlem

Hade också velat få skiten avklarad. Knille_83 heter jag. Ska försöka dyka upp vid 20.00

Visa signatur

Fractal Design R5 | BenQ G2420HD | NZXT HALE90 750W | MSI B350 Tomahawk | Ryzen 1600 | G.Skill Flare X 3200 16 GB | Asus ROG STRIX GTX 1070 Ti | SAMSUNG SSD 850 EVO 250 GB | SAMSUNG SSD 840 EVO 120 GB | 2xSAMSUNG Spinpoint 500GB | Cooler Master Masterkeys Pro S RGB Red | Steelseries Rival

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Grabbar, vi testar att köra säg...kl 20:00.
Skall försöka lägga till er alla när jag kommer hem ikväll så tar vi en tom server och får detta undanstökat.
När det är klart skall jag ta en lång paus från spelet

Adda gärna "OskarW90" också, han sa att han kan tänka sig och ställa upp. då blir vi 3 i varje lag.

Edit: Såg att det var 2 till som ville vara med (1 med tillgång till server också vilket är jätte bra), 4 i varje lag då

Visa signatur

Case: Corsair 650D | PSU: Asus Thor 1200W | RAM: Corsair 2*16GB Dominator Platinum RGB 5600MHz | Cooling: Corsair H100i Elite LCD | CPU: i7-12700K | MB: Asus ROG Strix Z690-F Gaming WIFI | GPU: MSI 4080 SUPRIM X | Monitor: Acer XB270HU

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zorrox:

Adda gärna "OskarW90" också, han sa att han kan tänka sig och ställa upp. då blir vi 3 i varje lag.

Edit: Såg att det var 2 till som ville vara med (1 med tillgång till server också vilket är jätte bra), 4 i varje lag då

Fast jag heter OskarW in game

Visa signatur

Citera mig för svar :D
- Årets Citat: Vattenulf -
"Pumpen snurrar inte den står stilla i botten på chassit. Om den hade snurrat skulle slangarna blivit vridna så det vill man ju inte."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ant3:

GOL Magnum är grym på lång skott. Hur lätt som helst att sätta 1000m+

"hur lätt som helst" den är lika träffsäker som någon annan sniper (förtuom pickup snipers som har sämst accuracy) den är nog lätt att sätta HS på 1000 meter ifall man har rangefinder och ett 20x scope, osäker på om 40x fungerar då du kommer vara tvungen att sikta så lång över målet att du inte kommer se det!. Long range är den definitivt inte grym på... det är midrange 90-300 meter jag skulle säga att den fungerar väldigt bra på. över det kommer bullet drop be en pain in the ass

Visa signatur

Citera mig för svar :D
- Årets Citat: Vattenulf -
"Pumpen snurrar inte den står stilla i botten på chassit. Om den hade snurrat skulle slangarna blivit vridna så det vill man ju inte."

Permalänk
Entusiast

Jag tycker den är klockren... klåparna i tornet bidrar noll till sitt lag och är stört enkla att spotta