Permalänk
Medlem
Skrivet av simkev:

Är din "bottom row" Cherry eller SP?

De är från ett tsangan-kit från SP men båda shift är Cherry.

Visa signatur

Cherry MX Clear: Cherry G80-3000LQCDE Cherry MX Brown: Ducky 1087, G80-11800 Cherry MX Blue: Ducky 1087, KBC Poker Cherry MX Red: PLU ML-87, Alps Black: Delll AT102W, Alps Blue: Charisma Portabel, Acer Switch: Viglen 6312-TW, Buckling Spring: IBM Model M,

Permalänk
Medlem

OT?

Visa signatur

Ω[sic] Sic (=thus, so), invariably bracketed and usually set in italics, is used to indicate that a preceding word or phrase in a quoted passage is reproduced as it appeared in the original passage. Sic at its best is intended to aid readers who might be confused about whether the quoter or the quoted writer is responsible for the spelling or grammatical anomaly.♠

Permalänk
Medlem

Detta är rena porren för tusan:
http://geekhack.org/index.php?topic=40658.0
Vissa topre tangentbord är riktigt snygga.

Visa signatur

"Obi-Wan: Luke, you will find that many of the truths we cling to depend greatly on our own point of view."
— Return of the Jedi
So help spread Dogecoin Many world. Such address: D6wTiKAD9hbVcgRgML687jvj2KiqAbiaUR
So good Much deed! ( Currently: Very few DOGEcoins donated ) even few deeds can be good!

Permalänk
Medlem

Jag mailade bruce@keyboardco.com och fråga om orange colored keycaps till Topre tangentbord men han sa att det behövs minst 50 personer till som frågar om samma sak för att de ens ska beställa in sådana.

Var annars kan jag köpa olika färger till mitt Topre Realforce 105UB tangentbord? Någon som vet?

Visa signatur

"Obi-Wan: Luke, you will find that many of the truths we cling to depend greatly on our own point of view."
— Return of the Jedi
So help spread Dogecoin Many world. Such address: D6wTiKAD9hbVcgRgML687jvj2KiqAbiaUR
So good Much deed! ( Currently: Very few DOGEcoins donated ) even few deeds can be good!

Permalänk
Skrivet av NePpo:

Är det någon som har erfarenhet att göra custom layout och lägga till FN-lager på phantom tangentbordet?

Vad är det du vill ha hjälp med?

Permalänk
Medlem
Skrivet av lord_moggo:

Vad är det du vill ha hjälp med?

Jag har gjort en beskrivande bild på hur jag vill ha tangentbordet.
De knappar som är beiga är dom som behöver ändras mot hur det är nu.

Visa signatur

Cherry MX Clear: Cherry G80-3000LQCDE Cherry MX Brown: Ducky 1087, G80-11800 Cherry MX Blue: Ducky 1087, KBC Poker Cherry MX Red: PLU ML-87, Alps Black: Delll AT102W, Alps Blue: Charisma Portabel, Acer Switch: Viglen 6312-TW, Buckling Spring: IBM Model M,

Permalänk
Medlem

Köpt mig ett nytt TKL med en mix av bruna och clears.

Gillar verkligen kombinationen av att ha lätta mx brown på alla "normala tangenter" och lite trögare clears på mellanslag, caps lock, modiferare och funktionstangenter.

mvh,
martin

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32/512GB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Permalänk
Skrivet av NePpo:

Jag har gjort en beskrivande bild på hur jag vill ha tangentbordet.
De knappar som är beiga är dom som behöver ändras mot hur det är nu.
http://i.imgur.com/9VhgoNl.png

Mitt är rätt likt då jag använder de extra knapparna ovanför arrow-klustret til mediafunktioner också. Gammal bild: http://imgur.com/a/twpOF#4
Jag hade numpaden under men det blev lite drygt så jag placerade en separat numpad bredvid till slut.

Jag tror att nedanstående keymap bör fungera:

// Phantom ISO 150 static const uint8_t PROGMEM keymaps[][MATRIX_ROWS][MATRIX_COLS] = { /* 0: layer 1 */ KEYMAP_ISO_150(\ ESC, F1, F2, F3, F4, F5, F6, F7, F8, F9, F10, F11, F12, PSCR,SLCK, BRK, \ GRV, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 0, MINS,EQL, BSPC, INS, HOME,PGUP, \ TAB, Q, W, E, R, T, Y, U, I, O, P, LBRC,RBRC, DEL, END,PGDN, \ FN0, A, S, D, F, G, H, J, K, L, SCLN,QUOT,NUHS, ENT, VOLU,MPLY,MUTE, \ LSFT,NUBS,Z, X, C, V, B, N, M, COMM,DOT, SLSH, RSFT, VOLD, UP,MNXT, \ LCTL,LGUI,LALT, SPC, RALT, FN1,RCTL, LEFT,DOWN,RGHT), /* 1: toggle layer 2 */ KEYMAP_ISO_150(\ TRNS, TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS, DEL,HOME, END, \ TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS, KP_SLASH,KP_ASTERISK,KP_MINUS, \ TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS, KP_7,KP_8,KP_9, \ TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS, KP_4,KP_5,KP_6, \ TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS, TRNS, KP_1,KP_2,KP_3, \ TRNS,TRNS,TRNS, TRNS, RALT, FN1,RCTL, KP_0,KP_DOT,KP_PLUS) /* 1: temporary layer 3 */ KEYMAP_ISO_150(\ TRNS, TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS, PSCR,SLCK, BRK, \ TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS, INS, HOME,PGUP, \ TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS, DEL, END,PGDN, \ TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS, VOLU,MPLY,MUTE, \ TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS, TRNS, VOLD, UP,MNXT, \ TRNS,TRNS,TRNS, TRNS, APP,TRNS, FN2, LEFT,DOWN,RGHT), }; static const uint16_t PROGMEM fn_actions[] = { [0] = ACTION_LAYER_MOMENTARY(1), [1] = ACTION_LAYER_MOMENTARY(3), [2] = ACTION_LAYER_TOGGLE(2) };

Permalänk
Medlem
Skrivet av lord_moggo:

Mitt är rätt likt då jag använder de extra knapparna ovanför arrow-klustret til mediafunktioner också. Gammal bild: http://imgur.com/a/twpOF#4
Jag hade numpaden under men det blev lite drygt så jag placerade en separat numpad bredvid till slut.

Jag tror att nedanstående keymap bör fungera:

Tackar så mycket, ska testa när jag kommer hem.

EDIT: Efter mycket om och men så har jag fått det att fungera
Din kod var inte felfri men det ordnade jag. Tack vare dina små fel fick jag lära mig hur det funkar så det var bara bra.

Visa signatur

Cherry MX Clear: Cherry G80-3000LQCDE Cherry MX Brown: Ducky 1087, G80-11800 Cherry MX Blue: Ducky 1087, KBC Poker Cherry MX Red: PLU ML-87, Alps Black: Delll AT102W, Alps Blue: Charisma Portabel, Acer Switch: Viglen 6312-TW, Buckling Spring: IBM Model M,

Permalänk
Skrivet av NePpo:

Tackar så mycket, ska testa när jag kommer hem.

EDIT: Efter mycket om och men så har jag fått det att fungera
Din kod var inte felfri men det ordnade jag. Tack vare dina små fel fick jag lära mig hur det funkar så det var bara bra.

Vilket firmare och version använder du?

Vad var felen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av lord_moggo:

Vilket firmare och version använder du?

Vad var felen?

Jag använde den version som finns här: https://github.com/tmk/tmk_keyboard/tree/master/keyboard/phantom

Det absolut sista kommatecknet på lager 1:media keys, efter KP_PLUS) saknades, istället fanns det ett kommatecken efter RGHT) på lager 2, vilket gjorde att det inte funkade. Och så ändrade jag lager konfigen längst ner. Så här såg min ut tillslut:

static const uint8_t PROGMEM keymaps[][MATRIX_ROWS][MATRIX_COLS] = { /* 0: qwerty */ KEYMAP_ISO_150(\ ESC, F1, F2, F3, F4, F5, F6, F7, F8, F9, F10, F11, F12, PSCR,SLCK,BRK, \ GRV, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 0, MINS,EQL, BSPC, INS, HOME,PGUP, \ TAB, Q, W, E, R, T, Y, U, I, O, P, LBRC,RBRC, DEL, END, PGDN, \ CAPS, A, S, D, F, G, H, J, K, L, SCLN,QUOT,NUHS,ENT, VOLU,MPLY,MUTE, \ LSFT,NUBS,Z, X, C, V, B, N, M, COMM,DOT, SLSH, RSFT, VOLD, UP,MNXT, \ LCTL,LGUI,LALT, SPC, RALT,FN2,RCTL, LEFT,DOWN,RGHT), /* 1: media keys */ KEYMAP_ISO_150(\ TRNS, TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS, DEL,HOME, END, \ TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS, PSLS,PAST,PMNS, \ TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS, KP_7,KP_8,KP_9, \ TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS, KP_4,KP_5,KP_6, \ TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS, TRNS, KP_1,KP_2,KP_3, \ TRNS,TRNS,TRNS, TRNS, TRNS,FN2 ,TRNS, KP_0,PDOT,PPLS), /* 2: temporary layer 2 */ KEYMAP_ISO_150(\ TRNS, TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS, PSCR,SLCK, BRK, \ TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS, INS, HOME,PGUP, \ TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS, DEL, END,PGDN, \ TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS, VOLU,MPLY,MUTE, \ TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,CALC,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS,TRNS, TRNS, VOLD, UP,MNXT, \ TRNS,TRNS,TRNS, TRNS, APP,TRNS, FN1, LEFT,DOWN,RGHT) }; static const uint16_t PROGMEM fn_actions[] = { [0] = ACTION_LAYER_MOMENTARY(1), [1] = ACTION_LAYER_TOGGLE(1), [2] = ACTION_LAYER_MOMENTARY(2) };

Visa signatur

Cherry MX Clear: Cherry G80-3000LQCDE Cherry MX Brown: Ducky 1087, G80-11800 Cherry MX Blue: Ducky 1087, KBC Poker Cherry MX Red: PLU ML-87, Alps Black: Delll AT102W, Alps Blue: Charisma Portabel, Acer Switch: Viglen 6312-TW, Buckling Spring: IBM Model M,

Permalänk

Ok, gött att du löste mina typ-os i alla fall. Nu kan du det mesta förutom makron. Jag kan varmt rekomendera att du har en tangent för ditt telefonnr, ett med din adress samt en för email och eventuellt password. Nedanstående makro är rätt praktiskt:
username, tab, password, enter

Permalänk
Medlem
Skrivet av lord_moggo:

Ok, gött att du löste mina typ-os i alla fall. Nu kan du det mesta förutom makron. Jag kan varmt rekomendera att du har en tangent för ditt telefonnr, ett med din adress samt en för email och eventuellt password. Nedanstående makro är rätt praktiskt:
username, tab, password, enter

Tackar för tipset, ska testa det

Visa signatur

Cherry MX Clear: Cherry G80-3000LQCDE Cherry MX Brown: Ducky 1087, G80-11800 Cherry MX Blue: Ducky 1087, KBC Poker Cherry MX Red: PLU ML-87, Alps Black: Delll AT102W, Alps Blue: Charisma Portabel, Acer Switch: Viglen 6312-TW, Buckling Spring: IBM Model M,

Permalänk
Medlem

Ny bekantskap här på jobbet, lite klurigt med nya kombinationer att trycka på men ska nog gå bra till sist

Visa signatur

Here be dragons

Permalänk
Medlem
Skrivet av _robban:

http://www.impero.org/tech/keyboard/hhkb/Photo 2014-02-05 13...

Ny bekantskap här på jobbet, lite klurigt med nya kombinationer att trycka på men ska nog gå bra till sist

Snyggt!

Hur funkar handledsstödet från Ducky? Läste på INET att det glider runt en del.

Permalänk
Medlem

Tackar
Joo det glider runt som en tvål i ett badkar. Hemma har jag ett med och där har jag en fiberduk monterad på undersidan och på så sätt blir det friktion som gör att det sitter stilla helt. Det som jag har här på jobbet är helt löst men faktiskt inget som stör direkt när jag skriver och så, lätt att fösa undan när pappersarbete ska göras osv

Visa signatur

Here be dragons

Permalänk
Medlem

Det där handledstödet, vart tusan har du hittat det?! ser SJUKT nice ut!

Permalänk
Medlem
Skrivet av mothx:

Snyggt!

Hur funkar handledsstödet från Ducky? Läste på INET att det glider runt en del.

Nej. Ytan är av billig tunn plast som enligt många slits ner väldigt fort. Botten är kass då det gilder runt något enormt. Rekommenderar verkligen inte det. Efter besvikelsen av inköpet av Ducky-stödet så har jag sedan dess bara köpt de i äkta läder eller trä ifrån Filco. Klart mycket bättre.

Har du ett ifrån Ducky så kan du dock lösa problemet att det glider runt rätt så lätt.

En dag i förra veckan så tröttnande jag när Ducky-stödet, som jag numera har på jobbet, sladdade runt på skrivbordet hela tiden. Gjorde en Cajsa Warg och såg efter vad som fanns på kontoret. Jag klippte ut några bitar ifrån en musmatta och satte fast de med hjälp av en häftpistol på botten av handledsstödet (med baksidan av musmattan upp). Pyntade sedan kanterna, som var beigea på jobbets musmattor, med en svart tuschpenna så att de inte syns ifrån sidan.

Här är det färdigmoddat. Musmattsbitarna i botten syns inte direkt och nu halkar det inte längre runt som en anka på hal is.

Väldigt ghetto, men fungerade riktigt bra och gick väldigt fort och enkelt.

mvh,
martin

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32/512GB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Permalänk
Medlem

Fick hem lite nya keycaps
Riktigt feta, dom är 1.5cm höga och 2.5mm tjocka vilket ger riktigt go' feedback från dom.

Visa signatur

Cherry MX Clear: Cherry G80-3000LQCDE Cherry MX Brown: Ducky 1087, G80-11800 Cherry MX Blue: Ducky 1087, KBC Poker Cherry MX Red: PLU ML-87, Alps Black: Delll AT102W, Alps Blue: Charisma Portabel, Acer Switch: Viglen 6312-TW, Buckling Spring: IBM Model M,

Permalänk
Medlem
Skrivet av NePpo:

Fick hem lite nya keycaps
Riktigt feta, dom är 1.5cm höga och 2.5mm tjocka vilket ger riktigt go' feedback från dom.
http://i.imgur.com/fMiwDfF.jpg

Inte direkt mina färger, men gillar verkligen nostalgiskänslan av sfäriska caps. Är de av PBT eller ABS?

mvh,
martin

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32/512GB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Permalänk
Tangentbordskonnässör
Skrivet av NePpo:

Fick hem lite nya keycaps
Riktigt feta, dom är 1.5cm höga och 2.5mm tjocka vilket ger riktigt go' feedback från dom.
http://i.imgur.com/fMiwDfF.jpg

Vackert!!

Permalänk
Skrivet av martinot:

Inte direkt mina färger, men gillar verkligen nostalgiskänslan av sfäriska caps. Är de av PBT eller ABS?

mvh,
martin

ABS
Det finns bara en tillverkare som kan göra doubleshot PBT med någon form av tillförlitlighet och de har inte sfärisk profil.

Permalänk
Medlem

Ducky G2Pro "Special Clicky" blandning av MX Blue och Green, Duckys blanka vita PBT-keycaps, förjäkla trevligt tangentbord!

Ducky Mini, MX Black, Purple leds

Permalänk
Medlem
Skrivet av lord_moggo:

ABS
Det finns bara en tillverkare som kan göra doubleshot PBT med någon form av tillförlitlighet och de har inte sfärisk profil.

Lite synd, men gillar verkligen utseendet på caps som är sfäriska!

Hur känns de att skriva på jämfört med normala cylindriska?

För mig var det säkert 30 år sedan jag provade sfäriska, så har svårt att riktigt minnas känslan när man så länge vant sig vid cylindriska tangenter.

Skrivet av hoz:

http://farm4.staticflickr.com/3768/12363725895_94585ccf63_c.j...

Ducky G2Pro "Special Clicky" blandning av MX Blue och Green, Duckys blanka vita PBT-keycaps, förjäkla trevligt tangentbord!

Snyggt med de helvita capsen. Gilllar också "special clicky"-varianterna (har ett med bruna/clears).

mvh,
martin

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32/512GB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Permalänk
Medlem
Skrivet av NePpo:

Fick hem lite nya keycaps
Riktigt feta, dom är 1.5cm höga och 2.5mm tjocka vilket ger riktigt go' feedback från dom.

Berätta gärna lite mer om tangentbordet i övrigt. Jag gillar layouten och planerar nått åt det hållet för en bräda som ska användas till cadritande (kompakt med numerisk sats) Hur har du fått det så lågt? Vad kör du för kontrollerkort?

Visa signatur

Prodigy | Sensation Bygglogg: Supermoddad Bitfenix med vattenkylning & "Delidd".
Filco goes custom Bygglogg: Mekaniskt tangentbord, allt utom PCB utbytt/moddat.
TANK 93 Bygglogg; Mekaniskt tangentbord i rostfritt byggs från noll

Permalänk
Skrivet av martinot:

Lite synd, men gillar verkligen utseendet på caps som är sfäriska!

Hur känns de att skriva på jämfört med normala cylindriska?

För mig var det säkert 30 år sedan jag provade sfäriska, så har svårt att riktigt minnas känslan när man så länge vant sig vid cylindriska tangenter.

Det där tangentbordet är ju inte mitt, men jag kan säga att jag personligen tycker att de är rätt höga och att toppen känns något mindre. Det är mest en nostalgikänsla. SP har denna profil flera variationer där de har från helmatt till helblank. De blanka känns väldigt nostalgiska och de matta tycker jag mest ser skumma ut.

Permalänk
Skrivet av euf0ria:

Berätta gärna lite mer om tangentbordet i övrigt. Jag gillar layouten och planerar nått åt det hållet för en bräda som ska användas till cadritande (kompakt med numerisk sats) Hur har du fått det så lågt? Vad kör du för kontrollerkort?

Det är ett Phantom som han verkar köra antingen utan eller ett simpelt case som bara är på undersidan. Jag kör själv en plexiglasskiva med tassar på undersidan ett tag för att hålla det minimalisitiskt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av euf0ria:

Berätta gärna lite mer om tangentbordet i övrigt. Jag gillar layouten och planerar nått åt det hållet för en bräda som ska användas till cadritande (kompakt med numerisk sats) Hur har du fått det så lågt? Vad kör du för kontrollerkort?

Det är cadritandet som har fått mig att sätta numpad där också
Det är precis som ovanstående skriver, det är en Phantom-bräda med stålplatta mellan switch och kretskort.
För att fått det så lågt som det är har jag fötterna klistrade direkt på kretskortet. Det är gummifötter som jag köpte på ebay för några kronor.
Kontrollerkortet är en teensy 2.0 där jag använder tmk_keyboard firmware som är opensource och enkelt att ändra och definera egen layout med olika lager.
De främre fötterna är 3mm höga och de bakre är 7.5mm höga. här är bild på undersidan:

Citat:

Lite synd, men gillar verkligen utseendet på caps som är sfäriska!

Hur känns de att skriva på jämfört med normala cylindriska?

För mig var det säkert 30 år sedan jag provade sfäriska, så har svårt att riktigt minnas känslan när man så länge vant sig vid cylindriska tangenter.

Jag gillar dom här höga sfäriska mer än de låga DSA. Riktigt go känsla med sfäriska det är inte lika lätt o glida ner och träffa den undra tangenten som jag gärna gör med cylindriska.
Tyvärr är alla bosktäver i samma profil vilket ger ett platt tangentbord, jag hade hellre haft vanlig profil där tangenterna lutar in mot mittenraden.

Visa signatur

Cherry MX Clear: Cherry G80-3000LQCDE Cherry MX Brown: Ducky 1087, G80-11800 Cherry MX Blue: Ducky 1087, KBC Poker Cherry MX Red: PLU ML-87, Alps Black: Delll AT102W, Alps Blue: Charisma Portabel, Acer Switch: Viglen 6312-TW, Buckling Spring: IBM Model M,

Permalänk

Jag rekommenderar starkt att du föyttar fötterna så att de fördelar kraften till plattan. Det finns hål där man kan placera distanser så att kraften läggs på plattan och inte på så få punkter på den relativt känsliga PCBn.

Permalänk
Medlem

Vita PBT's @ ducky mini!

Dem har lite av en sträv yta, denna ytan ska aldrig slitas ut eller?