Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Medlem
Skrivet av SUMITOMO:

Offrade ett par koder. Gratis är gott.

Heh, kostar 176kr på komplett.se.

Kostat 29:- på cdon i flera månader typ ;>

Permalänk
Medlem
Skrivet av JimmieSan:

Ångrar lite jag inte köpte cdon+ när det var billigare
Tror det hade lönat sig med alla dessa koder ifrån cdon.

Nu är det sådär att betala fullpris för cdon+ då man vet att man inte köpte det billigare innan!

I senaste nyhetsbrevet fick man 50kr rabattkod och en 100kr rabattkod på CdOn+.
Men du kanske inte fått det?

Permalänk
Medlem
Skrivet av SUMITOMO:

I senaste nyhetsbrevet fick man 50kr rabattkod och en 100kr rabattkod på CdOn+.
Men du kanske inte fått det?

Senaste nyhetsbrev ifrån dom som jag fått var den 25:E december med smarta deals ;>

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av SUMITOMO:

I senaste nyhetsbrevet fick man 50kr rabattkod och en 100kr rabattkod på CdOn+.
Men du kanske inte fått det?

Hur skulle han fått det om han inte köpt CDON+?

EDIT: Ahh, du menade en rabattkod för att köpa CDON+... My bad.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem

Någon i Liinköping som vill dela till CDON+ med mig?

Permalänk
Medlem
Skrivet av direktiv:

Länk till alla deras fraktfria produkter? Försökte googla men hitta inte.

Tror inte man kan se alla, satt bara och kollade igenom och såg att det var fri frakt på musmattan.. men ja en gratis steelseriesmatta är aldrig fel

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av AddeezZ:

Tror inte man kan se alla, satt bara och kollade igenom och såg att det var fri frakt på musmattan.. men ja en gratis steelseriesmatta är aldrig fel

Skickades från m.sweclockers.com

Ah sant tack för tipset blev också 1. Nu 2 visa koder kvar

Innan hade dom en kategori ''fraktfria produkter'' men hittar som sagt inte den nu..

Permalänk
Medlem

"- Betala http://cdon.se/e-b%C3%B6cker/sigge-e...ntrop-21521915 med VISA, se till att vara inloggad!
- Vänta tills du får rabattkoden på 50kr på nästa köp.
- Lägg till http://cdon.se/hemelektronik/scythe/...0rpm-p20822083 i din varukorg.
- Lägg nu till rabattkoden på 50 kr du fått.
- Betala med VISA igen och du får en ny kod efter en stund
- Upprepa allt igen utom första steget.

Viola! 120mm fläkt för 10 kronor. Inte värst hög rpm men har man några fria fläktplatser är 10 kronor för en 40 CFM fläkt väldigt billigt... "
Skrivet av Lortig i Dagens Fynd.

Mig veterligt kan man bara använda en kod per köp på cdon vilket gör detta högst irrelevant.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zurtax:

"- Betala http://cdon.se/e-b%C3%B6cker/sigge-e...ntrop-21521915 med VISA, se till att vara inloggad!
- Vänta tills du får rabattkoden på 50kr på nästa köp.
- Lägg till http://cdon.se/hemelektronik/scythe/...0rpm-p20822083 i din varukorg.
- Lägg nu till rabattkoden på 50 kr du fått.
- Betala med VISA igen och du får en ny kod efter en stund
- Upprepa allt igen utom första steget.

Viola! 120mm fläkt för 10 kronor. Inte värst hög rpm men har man några fria fläktplatser är 10 kronor för en 40 CFM fläkt väldigt billigt... "
Skrivet av Lortig i Dagens Fynd.

Mig veterligt kan man bara använda en kod per köp på cdon vilket gör detta högst irrelevant.

Precis 1 kod per köp, inget säger att du inte kan göra 10 köp?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zurtax:

"- Betala http://cdon.se/e-b%C3%B6cker/sigge-e...ntrop-21521915 med VISA, se till att vara inloggad!
- Vänta tills du får rabattkoden på 50kr på nästa köp.
- Lägg till http://cdon.se/hemelektronik/scythe/...0rpm-p20822083 i din varukorg.
- Lägg nu till rabattkoden på 50 kr du fått.
- Betala med VISA igen och du får en ny kod efter en stund
- Upprepa allt igen utom första steget.

Viola! 120mm fläkt för 10 kronor. Inte värst hög rpm men har man några fria fläktplatser är 10 kronor för en 40 CFM fläkt väldigt billigt... "
Skrivet av Lortig i Dagens Fynd.

Mig veterligt kan man bara använda en kod per köp på cdon vilket gör detta högst irrelevant.

Skrivet av Relive:

Precis 1 kod per köp, inget säger att du inte kan göra 10 köp?

Haha hur tänkte du där Zurtax? Det enda som blir jobbigt är att man får 10st brev hem

Permalänk
Medlem

bara jag som tycker att dessa mellandags reor har varit ointressant och priserna dåliga?

Permalänk

För er som inte vill köpa en e-bok så finns även Mirrors Edge download för 9kr.

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av Chourou:

bara jag som tycker att dessa mellandags reor har varit ointressant och priserna dåliga?

Nej, det finns en hel tråd om det. Har varit rysligt tråkigt i år.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem
Skrivet av crille631:

För er som inte vill köpa en e-bok så finns även Mirrors Edge download för 9kr.

Man tackar, har inte ens sett det, har inte det spelet heller!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Relive:

Precis 1 kod per köp, inget säger att du inte kan göra 10 köp?

Någon som kan intyga att man kan använda den flera gånger?

Permalänk
Skrivet av Klappa:

Någon som kan intyga att man kan använda den flera gånger?

Du får en ny kod varje gång. Givetvis kan du använda den nya koden i nästa köp.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Testar telefoner och tillbehör: www.apetech.se

Permalänk
Medlem
Skrivet av Klappa:

Någon som kan intyga att man kan använda den flera gånger?

Skrivet av apelipell:

Du får en ny kod varje gång. Givetvis kan du använda den nya koden i nästa köp.

Skickades från m.sweclockers.com

Precis

Permalänk
Medlem

Någon som vet något mer fynd som funkar bra med 50kr koden i klass med fläktarna?

Permalänk
Skrivet av wiawod:

Någon som vet något mer fynd som funkar bra med 50kr koden i klass med fläktarna?

Den här musmattan som det pratades om på föregående sida i tråden, 0kr.
Vill man dessutom få en rabattkod på detta köp så kan man lägga till Mirrors Edge för 9kr och Synantrop E-bok för 4kr summan blir då 2kr som gör att man kan använda visakort igen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av parenek4:

Det skulle vara trevligt om du skrev ut vad det är för produkt, och vad det är för pris som gäller... Angående produkten, till standardpriset skulle jag påstå att lurarna inte alls är prisvärda, de erbjuder ett "beats-likt" ljud (överdriven och okontrollerad bas), men för 700kr? Faller säkert några i smaken.

Permalänk
Skrivet av IoWa01:

En butik som heter Butik.it har OCZ Vector 150 - 480GB SSD för 2 170 kr vilket ju är rätt så billigt med tanke på att den brukar ligga på strax över 4000kr hos alla andra. Hur det är med butiken vet jag dock inte, fanns inga omdömen på prisjakt.

http://www.butik.it/default.aspx?Page=productPresentation&Pro...

Finns omdömen, senaste var dock för 2 år sedan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av crille631:

Den här musmattan som det pratades om på föregående sida i tråden, 0kr.
Vill man dessutom få en rabattkod på detta köp så kan man lägga till Mirrors Edge för 9kr och Synantrop E-bok för 4kr summan blir då 2kr som gör att man kan använda visakort igen.

Läste det här och blev lite förvirrad. Hur ska jag göra?

1) köpa e-bok för 4 kr, få rabatten

2) Lägga musmattan, e-bok och mirrors edge i varukorgen. Sedan använda rabatten och betala 2 kr

3) Få en till rabatt :)?

Har jag uppfattat det rätt?

Permalänk
Skrivet av adde1337:

Läste det här och blev lite förvirrad. Hur ska jag göra?

1) köpa e-bok för 4 kr, få rabatten

2) Lägga musmattan, e-bok och mirrors edge i varukorgen. Sedan använda rabatten och betala 2 kr

3) Få en till rabatt :)?

Har jag uppfattat det rätt?

Precis, det ska fungera. Glöm bara inte att välja Betal-/kreditkort VISA.

Permalänk
Medlem

Har man telenor kontantkort är det bra pris att köpa denna.
http://cdon.se/hemelektronik/telenor/telenor-vardebevis-fri-5...
Betala med visakort får man ju 50 kr rabatt nästa köp. Köper man fler sedan blir det bara 79 kr st.

Nästan så man blir sugen på att byta till telenor och köpa upp ett par stycken.

500 kr i pott och gratis samtal sms och 0.5gb data i 30 dagar.

Permalänk
Medlem

Utan att vara en jurist så tror jag det är mot lagen att göra sådär som det tipsas om på Cdon.

Just för att det är ett medvetet drag för att "lura" till sig ett väldigt lågt pris, hur mycket än Cdon får skylla sig själva som har ett sådant system som medger detta.

Men jag upprepar att detta är något jag TROR.

Edit: Fast vänta nu. Det blir inte speciellt billigt va? Täcker inte de där 50:- precis frakten?

Visa signatur

Kan en del om trä
Ctrl-Shift-N

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av apelipell:

Du får en ny kod varje gång. Givetvis kan du använda den nya koden i nästa köp.

Skickades från m.sweclockers.com

Så det har fungerat för dig?

Permalänk
Medlem
Skrivet av AddeezZ:

Haha hur tänkte du där Zurtax? Det enda som blir jobbigt är att man får 10st brev hem

Jag borde kanske ha tänkt efter lite innan jag skrev det...

Permalänk
Medlem

Fungerar 50:- visa rabattkoden oavsett vad priset är? Brukar ju vara minimum 100kr för 50kr rabatt på alla andra koder?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Igelkott:

Utan att vara en jurist så tror jag det är mot lagen att göra sådär som det tipsas om på Cdon.

Just för att det är ett medvetet drag för att "lura" till sig ett väldigt lågt pris, hur mycket än Cdon får skylla sig själva som har ett sådant system som medger detta.

Men jag upprepar att detta är något jag TROR.

Kan omöjligt vara olagligt, det är Cdon som har ansvaret för sina egna erbjudanden så. Hela grejen går ju ut på att man får 50kr rabatt om man köper något med ett visakort. Sen om Cdon har gjort så att det går att kombinera Visa-koden med Fri Frakt är ju deras eget val.

Edit; såg din edit, och ja, men på saker med fri frakt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av AddeezZ:

Kan omöjligt vara olagligt, det är Cdon som har ansvaret för sina egna erbjudanden så. Hela grejen går ju ut på att man får 50kr rabatt om man köper något med ett visakort. Sen om Cdon har gjort så att det går att kombinera Visa-koden med Fri Frakt är ju deras eget val.

Edit; såg din edit, och ja, men på saker med fri frakt.

Well. Det enda som jag tror jag är olagligt är just det att köpa något för 4:- för att få rabattkoden i syfte att köpa något annat.

Visa signatur

Kan en del om trä
Ctrl-Shift-N